Luckyme Skrevet 10. oktober 2008 #381 Skrevet 10. oktober 2008 Møkkamann som ikke har snakket til meg hele uka, og så dro han ut før jeg kom fra jobben, og ikke hørt fra han siden.. arrghh.. ikke det at jeg direkte ønsker at han skulle være her, men det går da ann å si ifra, og vise litt respekt for pokker
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2008 #382 Skrevet 16. oktober 2008 Det er fryktelig irriterende de gangene noen setter seg på spinningsykkelen rett ved siden av meg når salen er ca en femtedel full, og det er fire andre sykler bare på samme raden man heller kan ta uten å sitte ved siden av noen. Og ekstra irriterende blir det når vedkommende ikke klarer å finne rytmen i sangene og forstyrrer meg i øyekroken.
Gjest frustrata Skrevet 9. november 2008 #383 Skrevet 9. november 2008 Må bare få dette ut; Har profil på en nettside, og søker etter seriøs partner. Profilen min er velskrevet, gjennomtenkt og positiv, og jeg prøver å ikke ramse opp alt jeg ikke vil ha. Kun et par setninger på slutten, der jeg sier noe sånt som at "hvis du syns danskebåten, tabloidoppslag og billig sprit er den ultimate lykke, så har vi neppe noe felles". Jeg gir også tydelig uttrykk for at jeg ikke er ute etter kun en flørt. Hva skjer? Joda, jeg får haugevis med svar fra nettopp de jeg prøver å unngå....og enkelte ganger har jeg tenkt at jeg må gi folk en sjanse. Det har endt med totalt kræsj. En fyr maste hele tiden om at jeg skulle ringe ham, da jeg gjorde det, husket han overhode ikke hvem jeg var engang! Pluss at han begynte å snakke griseprat etter et par minutter. Andre inviterer meg hjem til seg etter første mail. Flere har vist seg å ha alvorlige psykiske og store økonomiske problemer. Og da snakker vi ikke bare om et kredittlån eller to. (og nei,jeg er ikke ute etter en rik mann til å forsørge meg. Det greier jeg utmerket selv). Blir frustrert av dette, jeg. Kanskje på tide å komme seg ut i RL?
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2008 #384 Skrevet 10. november 2008 Jeg orker snart ikke mer av doktorgraden min! Jeg har bare lyst til å grine hver dag når jeg våkner og må dra til universitetet. Jeg klarer overhodet ikke kommunisere med veilederen min. Da hjelper det fint lite at jeg er ansatt på et prosjekt som han styrer. Og da mener jeg STYRER. Han skal liksom detaljstyre alt vi skal foreta oss. Men enten sitter jeg der og aner ikke hva jeg skal gjøre, for han har ikke gitt meg noe å gjøre, eller så gir han meg så vage arbeidsoppgaver at jeg ikke aner hva det egentlig er han er ute etter. Og når jeg spør får jeg bare ja og ha til svar, og klarer ikke for mitt bare liv å få ham til å forklare nærmere hva det er han egentlig mener at jeg skal gjøre. Jeg er så lei, så lei så lei så lei!!! Jeg hater å være her. I tillegg er det ikke noe sosialt miljø her. Ingen snakker med hverandre, og alle spiser lunsj alene inne på sine respektive kontorer. De fleste gidder ikke engang si hei eller god morgen eller noe som helst. Så jeg sitter alene inne på kontoret mitt og prøver å jobbe med arbeidsoppgaver som er så vagt formulert at jeg ikke aner hva det egentlig er de er ute etter, dag ut og dag inn. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut et helt år til.
Fortunatus Skrevet 10. november 2008 #385 Skrevet 10. november 2008 irritert på meg selv.. noen ganger er jeg så lat at jeg skulle hatt bank!
mysan Skrevet 11. november 2008 #386 Skrevet 11. november 2008 (endret) Hver eneste lørdag (nesten) er det opptil flere personer som blir Lottmillionærer. Hvorfor blir det aldri min tur? Edit: Leif Endret 11. november 2008 av mysan
Gjest Bond Skrevet 11. november 2008 #387 Skrevet 11. november 2008 Hver eneste lørdag (nesten) er det opptil flere personer som blir Lottmillionærer. Hvorfor blir det aldri min tur? Edit: Leif AH så fint å se at jeg ikke er den eneste som irriterer seg over det. Jeg vil OGSÅ. Skulle jo liksom være snill og grei å være gla for ANDRE sin vegne selv om jeg ikke kjenner dem..
Gjest kona Skrevet 11. november 2008 #388 Skrevet 11. november 2008 Hver eneste lørdag (nesten) er det opptil flere personer som blir Lottmillionærer. Hvorfor blir det aldri min tur? Edit: Leif Vinner ikke du heller? Jeg syns at det skulle være forbudt å vinne mer enn en gang! Spre gledene på flere, gjerne meg.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2008 #389 Skrevet 12. november 2008 Jeg er så irritert på dem som ikke ordner opp etter seg i kjøkkenkroken på jobben! Det er så motbydelig der at de truer med å stenge hele kjøkkenet om folk ikke skjerper seg. Vi har en mikrobølgeovn. Den er det bare to stk som bruker nå. Alle andre har gitt opp å buke den, siden disse to setter maten sin på full guffe, så det spruter mat over hele innsiden av mikroen, og så lar de være å tørke opp etter seg. Det vokser grønn pels inne i ovnen, helt motbydelig, ingen andre som orker å bruke den. Og å vaske hver dag etter disse to grisene er det heller ingen som har lyst til. Kjøleskapet er fyllt opp av ting som en gang i tiden antageligvis var mat. Æsj! Selv kjøkkenbenken er ekkel. Folk skjærer opp brød, og så bare lar de fjølen og smulene ligge der. Om de smører på pålegg, så ligger kniven uvasket igjen på fjølen. Innimellom kommer man på jobb etter helgen og blir møtt med en horribel stank. Da har noen gått fra franske oster på benken, eller reker, og så har det stått der hele helgen. Kjøkkenkroken er midt i kontorlandskapet, så det stinker over hele etasjen. Det er bare tre-fire stk som er problemet her, men de griser så til de grader at vi andre som faktisk vasker etter oss ikke orker å være der. Jeg trener ofte rett etter jobb, men jeg kan jo ikke ha med meg mat som må stå i kjøleskap, og jeg kan heller ikke ha med mat som må oppvarmes, på grunn av disse grisene.
nima Skrevet 15. november 2008 #391 Skrevet 15. november 2008 Jeg irriterer meg noe grenseløst over de som bor over meg i blokken jeg bor i. Vet ikke hva de driver med men nå har de trampet i takt i tre timer og det er så høyt at det skal litt til for å overdøve det. Jeg ligger hjemme og er syk så kommer meg unna og har ikke energi til å gå opp å be de dempe seg. dunker i taket, men det hjelper lite. de holdt på sånn i går og. Nå begynner lunten min å bli så kort at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av sinnet. Enkelte folk aner virkelig ikke at man noen ganger må ta litt hensyn til andre! Grr!!
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #392 Skrevet 16. november 2008 Jeg er lett frustrert over teite spammere. Seriøst, funker det der virkelig? Er det en effektiv måte å reklamere på?
Gjest cybergirl Skrevet 17. november 2008 #393 Skrevet 17. november 2008 Jeg er både irritert og deppa av folk rundt meg i hverdagen som jeg trodde jeg kunne stole på, men så kommer det frem at de er noen falske drittpersoner som alle andre, og behandler meg etterpå på en veldig kald og avvisende måte. Skal aldri mer si noe til folk, bare "ja" "neei" "sier du det" "javel". Tydeligvis går det ikke an å åpne seg og snakke med folk, blir snart gal, hvor har det blitt av lojaliteten og ærligheten til folk?! sukk....
hjertesukka Skrevet 17. november 2008 #394 Skrevet 17. november 2008 Blir frustrert av halvkveda viser fra ei venninne; "vi må ikke bli så overfølsomme"..........javel? Du? Jeg? Hva i svarten mener du? Orker ikke leke gjetteleken mer.
illafanten Skrevet 17. november 2008 #395 Skrevet 17. november 2008 Jeg er frustrert over at samboeren min begynte i ny jobb i august som han nå har veldig stor sjanse for å miste igjen pga nedbemanning..
Satsuma Skrevet 18. november 2008 #396 Skrevet 18. november 2008 Jeg irriterer meg over at de alltid gjør feil med betalingen på Rema hvor jeg bor. Hvis noe står på tilbud kan jeg love deg at jeg må betale fullpris i kassa. Hvis jeg kjøper to fiskefileter kan jeg love deg at jeg må betale for minst 3. Aaaargh!
Mischa Skrevet 18. november 2008 #397 Skrevet 18. november 2008 Jeg får ikke sove om nettene fordi reparerer trikkeskinnene i gaten utenfor leiligheten min og det foregår mellom 01: og 06:00!!! Jeg sover maks 2-3 timer om natta nå og må slumre resten.. De borrer og graver, det rister i hele leiligheten og man ser tydelige sprekker i bygningen etter at de har holdt på! Og det er mange dager igjen! Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut.. Og jeg irriterer meg over bussen.. som var over et kvarter forsinket i morges (den skal gå hvert 5.min) Når den endelig kommer blir jeg - som var den første som stod på bussholdeplassen - den siste som får komme på den allerede stappfulle bussen!
Gjest piepie Skrevet 18. november 2008 #398 Skrevet 18. november 2008 Det irriterer meg at jeg fant meg i utroskap igjen og igjen.
Gjest cybergirl Skrevet 20. november 2008 #400 Skrevet 20. november 2008 Jeg irriterer meg over sjefen min Ja, det er det flere som gjør, har hatt den verste dagen i mitt liv på jobb i dag, fikk så mye kjeft som ikke var min feil engang. Rett før jeg slutter i jobben og begynner som prostituert!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå