Gå til innhold

Den store frustrasjonstråden!

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg blir sprøøøø av all denne fyllaferden i nabolaget!!!!! hver dag!!!!!! snøft

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg HATER datamaskiner idag! Først ble nettverkskortet på dataen min ødelagt på onsdag, av å stå i ro på datapulten(!), så kjøpte jeg ny data idag siden dataeksperten sa det ville koste like mye som å reparere den gamle, men tror dere den nye dataen funker som den skal? NEI! Det splitter nye batteriet er defekt, så jeg må ned enda en gang i morgen og få meg enda en ny data!

Herre, hvor steik forbanna jeg er. Kjenner at lysten til å flytte opp i ei gammel hytte på fjellet og være selvberget bare blir sterkere og sterkere.

Skrevet

Mensen irriterer meg.

Skrevet

Jeg er så lei av å ha bihulene fulle av seig, jævelig, grøtete snørr!!!!!!!!! Jeg pusser nesa så det svimler for meg, men det blir da aldri tomt! Jeg surkler formelig og det sitter liksom bak nesa - ikke i nesa. AAARGH!!!!! :bond:

Selvsagt har jeg gått tom for saltvannsspray (som er det eneste som nytter på slikt) og selvsagt medfører dritten av jeg lager underlige lyder i de mest tåpelige situasjoner! :kjefte:

Skrevet

Dritt lei naboen som bråker, og prater så innmari høyt!

Gjest KATTEDAMA
Skrevet

DRITTLEI AV NABO SOM SPARKER ETTER KATTER!

FÅR LYST TIL Å SPARKE HAN NED.

Hver gang han har fest (ca hver helg), har folk kattene sine inne pga symo-folka som hater katter. Tenk å ta så mye plass.

(Nei politiet hjalp ikke, ikke dyrebeskyttelsen heller.)

Skrevet (endret)

Må innrømme at jeg ble litt irritert og frustrert over den kunden som kom innom butikken (hvor jeg jobber) og ble sur på meg da jeg sa "dessverre, det går ikke an å ta ut penger i denne butikken".

Det er ikke slik at jeg gjør slikt for å være jævlig, men på stille dager er det rett og slett ikke mulig å gjøre det, spesielt siden de fleste betaler med kort. Jeg kan ikke gi resten av pengene i kassa heller. Og da hjelper det ikke å si: "men, klokka er nesten seks på ettermiddagen". Sorry mac, sånn er det bare. Jeg gjør det ikke for å være vanskelig, så ikke bli sur på meg.(..) Dessuten er ikke vår butikk noen bank og det bør du respektere. Da får man heller gå til minibanken som er rett rundt hjørnet, om man orker å gå de få meterne da .

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet
Blir vanvittig frustrert og irritert over;

mennesker som

-har altfor spisse albuer

-som sårer andre med vilje med de albuene

-som tror så godt om seg selv at de ser på seg selv som enehersker over jorda

- rakker ned og kritiserer andres mangler, uten å være ydmyk ovenfor seg selv

-har totalt mangel på empati, ei heller sympati

GRRRRRRRRRRRRR bæsj på dere, fy skam seg!!!

Er sååå enig med deg, er rett og slett drittlei av mennesker som tror de har rett til å være jævlig med andre. Være "sjef" og bare 'bølle', og som tror de er guds gave til menneskeheten. Å være så j**lig kritisk til ting som kan være unormalt og snakke dritt bak ryggen til folk! Arrggghhh.. Er rett og slett møkklei av å være skeptisk til andre mennesker, hvem f**n kan en stole på da?? Man er jo livredd for å åpne seg, for gudene VET hvem andre som får vite det ute på røykebenken straks du er ute av syne..

:sur::sur::kjempesinna::murvegg::sinna::kjefte: (sånn, da har jeg uttrykt mitt sinne! høhø.. :biggrin:

Skrevet
Jeg er frustrert over fattige folk. Jeg ser dem overalt og de tror de er rike fordi dem tjener over 300 000 kr i året. Dere er så ekle og illeluktene. Kjøp dere ordentlig såpe som ikke fra butikken og tjen mer så jeg klarer å snakke med dere uten å vrenge meg innvendig.

Jeg er utdannet advokat med 15 års ansenitet. Stil og klasse har jeg i massevis, mer en deg din fattiglus.

Jeg vil jo ikke bruke opp alle de store ordene på å forsvare meg selv til ei som ikke har råd til leilighet engang..

Store ord brukes i store sammenhenger.

Wow! Dette må bare være en fjortis som kjeder seg på barnerommet sitt hos foreldrene sine. Godt innpakket og like uvitende om hva som faktisk skjer ute i verden som .. ja, som en person som er "selvstendig" med mammas og pappas hjelp.

Men jeg må gi deg dette, jævlig morsomt. Dette var for dumt til at du kunne mene det seriøst Haha. Jeg nekter å tro med mine fulle fem at folk kan være så.. vet ikke jeg... skutt?

Begrepspresiserng: "Fjortis" en person som ikke har hørt, eller vet om vanlig norsk høflighet og som av den grunn ikke vet hvordan man skal oppføre seg blandt andre folk. Uff, det må være vanskelig og utfordrende å ha en så lav EQ. Blir vanskelig å få en god kontakt med mennesker.

Jeg synes synd på folk i den "lovlige" fjortis alderen. Men jeg vet ikke om jeg synes så synd på voksne fjortiser.. De er jeg driiiitlei av. Begeret rente KRAFTIG over i sommer. Orker ikke å ofre tiden min på voksne fjortiser :nei:

Gjest Gjest_tussi_*
Skrevet

Blir irritert over folk som overanalyserer det jeg sier. Eller de beskylder meg for å ha sagt ting jeg ikke har sagt. Skikkelig frustrerende!

Andre ting som irriterer meg, er folk som skravler høl i huet på andre og ikke gidder å lytte.

Skrevet (endret)

Drittlei kommunen som bruker penger på forbedring av gangvei(og andre byfornyingsprosjekt), som var fin som den var. Men ikke har råd nok til eldreomsorgen.

All utbygging i byen generelt, som gjør det umulig å komme fram.

Lokale folkevalgte, spesielt på de som benytter sin stilling til å mele sin egen kake, og vanstyre en liten kommune. Overhøre innbyggernes meninger.Hvorfor er det alltid maktsyke folk uten sunn fornuft, som har en tendens til å ende opp med sånne posisjoner?. Nei, la noen oppgaver bli sentralisert igjen.

Meg, fordi jeg burde ha gått ut med søppla og vaska. Og ikke minst lagt meg til å sove.

Turister fra byene som mener at landeveien er til for å bryte lydmuren, og at de eier veien, til tross for at det bor folk her som går/sykler langs veiene med unger(av mangel på gangfelt). At det faktisk kommer biler ut av sideveiene her og. At det faktisk ferdes dyr langs veiene.

Frp-og deres enkle løsninger på alt.

:kjefte:

Endret av bitta
Skrevet

:kjefte: akkurat nå HATER jeg naboen min. Skulle være her litt,k dritafull, og har spydd her to ganger. på tepper og gulv!!!!!!!!!!!!!!!!!

Og jeg må vaske opp selv uten hjelp.

:pisk:

F*********!!!!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Årh, jeg er så lei av de folkene som ikke lukker døren til møterommet når de har møte! Vi har åpen-dør-policy her på jobben, altså må alle sitte med kontordørene sine åpne. Det er et møtelokale midt i korridoren. Det er ikke så stort, men likevel så tenker folk automatisk at "nå skal jeg stå og snakke forann flere folk, da må jeg snakke skikkelig skikkelig høyt". Når de da ikke lukker døren til møterommet, så må alle vi andre som sitter inne på kontorene våre i samme korridoren høre på møtet også. Blir GAL.

Og så er jeg sint på sjefer som ombestemmer seg hele tiden, så når man har jobbet med noe en stund, så kommer de plutselig og sier at "Nei forresten, vi gjør det litt annerledes", og så må du gjøre alt om igjen. Og så når du er nesten ferdig kommer de og sier "Nei, vet du, jeg har tenkt litt, og vi gjør det sånn og sånn i stedet". Og så er det på'an igjen fra børjan. GRRRR!!! Bestem deg FØR du setter folk til å jobbe med det!

Gjest Gjest_aida_*
Skrevet
Dritt lei nysgjerrig nabo!!! :kjefte:

Samme her.

En singel, eldre mann som står med bar overkropp om kveldene i et opplyst vindu, leeeenge - han vet godt at jeg kan se ham.

Og som alltid snur seg og strekker hals hver gang jeg går/kjører forbi, han registrerer alltid hvem som kommer til meg. Hørt om å være diskre, din dust?

Prøver sjølsagt å gi blaffen i den dustemikkelen, men det betyr at jeg må ha gardinene alltid trekt foran vinduene i stua mi, okkesom. Han ser rett inn.

Jeg hater det!

(ellers liker jeg så godt denne leiligheten, at noe flytting ikke kommer på tale).

Skrevet

Tenåringer på offentlig transport må jo være det mest innlysende beviset på at vi deler stamfedre med apene!

Skrevet

Bilbud som ikke vil "forstå" norsk(de forstår akkurat det de vil forstå, så da så), og nekter å fortelle meg hvor de skal og hvem de skal lever til, og bare vil ha meg til å ta imot og underskrive, selv når jeg påpeker at jeg ikke har lov til det, og at vi har både varemottak og posten her. For så å krangle og prøve å overbevise meg igjen om at jeg mååå skrive under og ta imot pakke... *grr*

Skrevet

Åhhh...jeg er så irritert på meg sjøl og det at jeg ikke klarer å formidle hva jeg ønsker og vil i redsel for å være vanskelig :kari:

Skrevet (endret)

Mennesker som ikke tar hensyn til at andre sover irriterer meg, mennesker som påtvinger meg deres holdninger irriterer meg, irriterer meg og en kjæreste som maser om at vi må spise mer fisk men henger med leppa hver gang jeg serverer det, irriterer meg ;)

Mennesker som hører på så høy musikk at det er sjenerende irriterer meg, mennesker som prater høyt i mobilen på offentlig transport irriterer meg og mennesker som ikke tør/gidder å smake på nye ting irriterer meg..

Mennesket som bor over oss og står opp 05:30 hver morgen for å stampe rundt i leiligheten så det knirker hardt i gulvet konstant og tilslutt vekker oss slik at vi ikke får sovnet igjen før han går på jobb 08:00 irriterer meg spesielt mye :fnise:

Endret av LekeHusmor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...