Gå til innhold

Hvor finner man UFF-container i Bergen?


Gjest Frk. Grønn

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn

Noen som vet hvor man finner en UFF-container (eller lignende) i Bergen? Vet om at man kan levere klær til Fretex, men hva med kopper og kar og andre ting som andre kanskje kan ha nytte av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Diverse mindre ting kan iallefall leveres hos Fretex ved Lagunen, der har de en 'boks' ved inngangen. Her må man imidlertid levere i åpningstiden, etter hva jeg har forstått. Jeg regner med det er noe lignende ved Fretexbutikken i sentrum også, men der har jeg ikke vært på lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Noen som vet hvor man finner en UFF-container (eller lignende) i Bergen? Vet om at man kan levere klær til Fretex, men hva med kopper og kar og andre ting som andre kanskje kan ha nytte av?

Det er en oppe ved Løbergsveien (dkplass). Rett ovenfor gravplassen der.

Mye bedre å levere til UFF enn til Fretex. Alt som blir levert til UFF går uavkortet til fattige land, og blir ikke videresolgt som hos Fretex. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en UFF boks i Søre Skogvei også. Ved snuplassen rett bortenfor Ny-Krohnborg skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det har dukket opp mange UFF containere i mitt nærområde i det siste ;) Altså nesttun området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Alt som blir levert til UFF går uavkortet til fattige land, og blir ikke videresolgt som hos Fretex.

Det stemmer vel ikke? Mener det står noe på containeren her om at de sorterer til butikk, til nødsendinger, til resirkulering og slevsagt også i søppel. Mye det samme som Fretex, altså? Noen som kan sammenligne mer nøyaktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...