Gå til innhold

Hvor mye penger bruker du på undertøy??


Gjest anonym

Hvor mye penger bruker du på undertøy på bryllupsdagen?  

  1. 1. Hvor mye penger bruker du på undertøy på bryllupsdagen?

    • Jeg bruker undertøy jeg har fra før
      0
    • Jeg kjøper på H&M og bruker under 300 kroner
      6
    • Jeg bruker ca 500 kroner
      7
    • Jeg bruker inntil 1000 kroner
      13
    • Jeg bruker inntil 2000 kroner
      5
    • Jeg bruker det det passer meg å bruke...
      8


Anbefalte innlegg

Jeg har en mann som ikke er så veldig opptatt av undertøy.

Han er mer for å få det av for han "liker ikke hemmeligheter" som han sier.

Jeg begynner å lurer på om jeg skal gidde å bruke masse penger på stilig undertøy som han etter ALL sannsynlighet ikke kommer til å se i det hele tatt.

Jeg snakker om bh og truse, eventuellt korsettliv, og strømper.

Hva med dere?

Hvor mye penger bruker du på undertøy på bryllupsdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg deponerte nylig på undertøy til 1400 kr (torsolette, to pk strømper og truse), men det passet ikke under kjolen så jeg måtte levere det tilbake. Jeg er opptatt av å ha undertøy som holder inne litt magen, pusher litt bysten og som jeg føler meg vel i. Samtidig må det altså passe under kjolen uten å synes gjennom, skulle jeg valgt for min tilkommende sin del måtte jeg hatt masse blonder, det er uaktuelt!! Jeg har ikke funnet noe aktuelt i "billigbutikkene" som HM og Lindex, så nå må jeg ut å kikke i undertøysbutikkene igjen. Torsolette/korsettprisene der ligger på 8-900kr. Iiik!

Puff :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant undertøy på SparKjøp jeg. Er ikke så opptatt av at det skal være dyrt, for som sambo sa: "Jeg er nå mest interessert i det som er under jeg" :ler: Så alt i alt, med korsett, strømper, BH og truse endte jeg vel på omtrent 300 kroner tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cinderellaikke innlogget

Jeg har tenkt å bruke ca 1000 kroner på korsett. Ha lenge ønsket meg et ordentlig hold-in korsett som jeg kan bruke under kjoler. Endelig skal jeg spandere det på meg selv. To barnefødsler gjør at jeg trenger litt løft på strategiske steder.

Når det gjelder brudekjolen og skoene kan jeg ikke bruke de mer enn en gang, men korsettet skal jeg spare. Vil dessuten ha en skikkelig pen truse som skiller seg ut blandt de sjaskete i skuffa :lol:

Derfor spanderer jeg med god samvittighet i hvert fall tusen kroner på undertøy. Det er min gave til meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får rabatt på Triumph undertøy og Oroblu strømpebukser, så kommer nok til å prøve å få tak i noe i de merkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte undertøy på brudesalongen der jeg kjøpte kjolen, slik at kjolen ble tilpasset med riktig undertøy. Det kostet litt under tusen kroner, men da justerer de også stropper osv. slik at det blir perfekt. :P

10. mai 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag är så liten att jag har svårt att hitta bh i vanliga butiker, därför använder jag mina tills de är riktigt slut och fula.

Vi höll inne på kostnaden för nästan allt annat men underkläder tänkte jag kosta på mig, bh + trosor + strumpebandshållare + bra strumpor. BH visade sig vara riktigt billig trots att det var en specialaffär, trosorna lite dyrare än de jag normalt köper men ändå inte något skrämmande. Strumpebandshållaren var den dyra, 450 kr tror jag den kostade. Men det var det värt ;)

Härligt att känna sig fin under, särskilt när min man inte vet hur det ser ut och när jag vet att han kommer uppskata vad han ser. BH och trosor använder jag till vardags och strumpebandshållaren till jul eller annat extraspeciellt tillfälle :wink:

Att köpa en korsett jag aldrig skulle få bruk för vet jag inte om jag hade gjort (om det nu passat)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mer opptatt av at det skal være behagelig å ha på seg så jeg tror at jeg bare kjøper det jeg har .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde en nettopp-født-mage så jeg ville ha noe som holdt den inn. Valget ble denne: Torsulette

Den ble perfekt til kjolen!! :D

Den kostet ca kr 1000,- på brudesalongen. Trusa koster ca 250,- men den fikk jeg gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å kjøpe undertøy i brudesalongen, sånn at det passer kjolen. Og at det strammer litt her og der (en fødsel setter sine spor...)

Den dagen skal jeg virkelig føle meg lekker, så det under kjolen er viktig for meg. Et helt sett, korsett, g-streng, strømper o.l koster 980 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte undertøy på brudesalongen der jeg kjøpte kjolen' date=' slik at kjolen ble tilpasset med riktig undertøy. Det kostet litt under tusen kroner, men da justerer de også stropper osv. slik at det blir perfekt. :P [/quote']

Som Kaktus har jeg også kjøpt undertøy på brudesalongen. Jeg skal ha en stroppeløs kjole og derfor er undertøyet spesielt viktig. Har kjøpt en torsolette, som de på brudesalongen kommer til å sy inn når de justerer kjolen. Torsoletten er i hvite blonder med spiler og holder inn samtidig og løfter "på de rette stedene" :) Det er det viktigste for meg og at jeg føler meg vel i det.

Kjæresten min synes stort sett alt undertøy jeg har er sexy, spesielt mine hvite microfiber fullstendig vanlige HM truser (som jeg kjøpte som "mensen-truser"!). Jeg vil jo pynte meg for ham, men jeg tror faktisk ikke brudenatten blir den heftigste natten jeg har hatt, for å si det sånn... Kommer nok til å kollapse i sengen, men det får vi heller ta igjen senere :wink:

Torsoletten kostet vel 1000 og trusen 250. Ville gjerne ha en truse som matchet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg undertøy i helgen jeg.. strømper, strømpebånd, hofteholder og truse.. kom på 1100,- kr. Litt dyrt, men så var det dødslekkert, da.. :wink:

Har korsettliv på kjolen, så jeg skal ikke ha noe under på overkroppen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helenius

Heisann!

Jeg skulle gjerne brukt minst mulig på undertøy, men siden jeg skal ha stroppeløs kjole og har pupper som ikke klarer seg på egen hånd, må jeg nok bruke en del penger på en torsolette... Jeg tipper jeg kommer til å bruke rundt 1000 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Tror jeg slipper billig unna jeg.....

Kjolen har bar rygg til korsryggen, derfor ingenting oventil.....små pupper som holder seg der de skal :hoho:

Så da står jeg vel igjen med en truse da....også strømper...

Kan ikke koste en hel formue det !

Helt uaktuelt for meg å kjøpe inn noe ekstra for natten, da min tilkomne bryr seg katta om det og helst bare vil ha meg i nettoen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal også ha stroppeløs kjole og føler at det krever litt av undertøyet. Bruker 75 b/c og MÅ ha noe som holder alt på plass.. Truse og BH med avtagbare stropper kostet meg 1100 kr, men jeg syns ikke det er så gale. Det er jo et undertøysett som jeg enkelt kan bruke til alt mulig annet senere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De alternativene som var satt opp, holdt ikke til mitt budsjett til undertøy. Jeg er den uheldige vinner av størrelse 75 E/F og måtte ha noe stroppeløst. Dermed hadde jeg én lys gul body å velge i - med tilhørende truse. Trusa kostet vel 600kr og bodyen 1600kr.

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha stroppeløskjole. Jeg har korsettliv på kjolen, men må alikevel ha noe under. Jeg er brystfager så det er nødvendig. Jeg har kjøpt korsett, strømper og truse det kom vel på ca 1500 kr. Det syns jeg er greit. Det er viktig for meg å føle seg vel på en slik dag. Dessuten syns jeg generellt undertøy i store str er dyrt, så jeg er vant til å betale ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...