Gjest Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg trodde det allerede var en tråd om denne serien, men jeg fant den ikke jeg.. Hva har skjedd med Lucy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sir Francis Drake Skrevet 14. august 2007 #2 Del Skrevet 14. august 2007 hun er død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. august 2007 #3 Del Skrevet 14. august 2007 Så det såvidt i dag. Tror hun mistet barnet hun ventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 15. august 2007 #4 Del Skrevet 15. august 2007 Hun ventet tvillinger (gutter), men hun mistet det. Tiden etterpå var tung og trist. Hun var veldig sur og grinete. Skulle ingen ting til før hun knakk sammen. Var redd for at Kevin skulle få henne innlagt pga hun trodde hun var gal. Under talen i kirken, ga hun skylden for at ting gikk som det gikk på foreldrene. Hun har også gitt Kevin beskjed om at hun ønsker ikke flere barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2007 #5 Del Skrevet 15. august 2007 hun er død. hva for noe???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. august 2007 #6 Del Skrevet 16. august 2007 Noen som vet hvilken sesong tv2 sender nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 17. august 2007 #7 Del Skrevet 17. august 2007 TV2 sender sesong 11. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 17. august 2007 #8 Del Skrevet 17. august 2007 og jeg som ikke har sett på fordi jeg trodde det var repriser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Francis Drake Skrevet 17. august 2007 #9 Del Skrevet 17. august 2007 jeg har gode nyheter. 7th Heaven har sluttet og lage nye episoder i USA. Om dette ikke er en god nyhet så vet jeg ikke hva er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2007 #10 Del Skrevet 17. august 2007 jeg har gode nyheter. 7th Heaven har sluttet og lage nye episoder i USA. Om dette ikke er en god nyhet så vet jeg ikke hva er Hvorfor er det gode nyheter? Synes det er ufattelig trist!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 17. august 2007 #11 Del Skrevet 17. august 2007 Hvorfor er det gode nyheter? Synes det er ufattelig trist!!!! Enig med gjesten. Hvorfor er det en god nyhet? Synes det er en fin serie. Det er en serie hvor jeg kan koble helt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 17. august 2007 #12 Del Skrevet 17. august 2007 Elsker den serien jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 17. august 2007 #13 Del Skrevet 17. august 2007 Uff.. Må bare si at dette er en grusom serie. Skal innrømme at jeg ser på det fra tid til annen, men stort sett må jeg bytte kanal. Mer amerikansk, mer moraliserende og mer "unormale" familieforhold skal en lete lenge etter.. "Oh my lord! They were smoking a cigarette down the street! We have to move!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 17. august 2007 #14 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg har egentlig aldri likt den serien, men har sett på det i det siste.. Men skjønte ingenting, fordi tidligere i uka var alle kjempehappy fordi alle 3 parene avslørte tvillinger og dagen etter hadde hun mistet dem og mary hadde 3 unger.. Merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 17. august 2007 #15 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg har egentlig aldri likt den serien, men har sett på det i det siste.. Men skjønte ingenting, fordi tidligere i uka var alle kjempehappy fordi alle 3 parene avslørte tvillinger og dagen etter hadde hun mistet dem og mary hadde 3 unger.. Merkelig! Mary hadde en fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 17. august 2007 #16 Del Skrevet 17. august 2007 Ja jeg vet, og så ventet hun tvillinger. Men onsdag tror jeg det var så hadde hun en unge og ventet tvillinger sammen med de to andre parene (hvor alle sto sammen og jublet). Og på torsdag så hadde mary tre barn og lucy hadde mistet barne og gått gjennom en vondt sommer.. Følte bare at det manglet et par episoder der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 19. august 2007 #17 Del Skrevet 19. august 2007 Ja jeg vet, og så ventet hun tvillinger. Men onsdag tror jeg det var så hadde hun en unge og ventet tvillinger sammen med de to andre parene (hvor alle sto sammen og jublet). Og på torsdag så hadde mary tre barn og lucy hadde mistet barne og gått gjennom en vondt sommer.. Følte bare at det manglet et par episoder der.. Jeg er helt enig. Synes det alltid har vært slik, når de går over fra en sesong til en annen. Spent på hva som blir sendt på TV'en når 7th heaven er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. august 2007 #18 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg er helt enig. Synes det alltid har vært slik, når de går over fra en sesong til en annen. Spent på hva som blir sendt på TV'en når 7th heaven er ferdig. Reprise på 7th Heaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #19 Del Skrevet 19. august 2007 Reprise på 7th Heaven? Enda en gang? Det er kun sesong 11 som ikke har blitt sendt før på tv-en. De andre har blitt sendt flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. august 2007 #20 Del Skrevet 19. august 2007 Enda en gang? Det er kun sesong 11 som ikke har blitt sendt før på tv-en. De andre har blitt sendt flere ganger. Jeg vet ikke, men siden det er snakk om tv2 her så blir jeg ikke veldig forundra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå