Gå til innhold

7th Heaven

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤*Morgensol*¤

Hun ventet tvillinger (gutter), men hun mistet det. Tiden etterpå var tung og trist. Hun var veldig sur og grinete. Skulle ingen ting til før hun knakk sammen. Var redd for at Kevin skulle få henne innlagt pga hun trodde hun var gal.

Under talen i kirken, ga hun skylden for at ting gikk som det gikk på foreldrene.

Hun har også gitt Kevin beskjed om at hun ønsker ikke flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Francis Drake

jeg har gode nyheter. 7th Heaven har sluttet og lage nye episoder i USA.

Om dette ikke er en god nyhet så vet jeg ikke hva er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gode nyheter. 7th Heaven har sluttet og lage nye episoder i USA.

Om dette ikke er en god nyhet så vet jeg ikke hva er

Hvorfor er det gode nyheter?

Synes det er ufattelig trist!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤*Morgensol*¤
Hvorfor er det gode nyheter?

Synes det er ufattelig trist!!!!

Enig med gjesten. Hvorfor er det en god nyhet?

Synes det er en fin serie. Det er en serie hvor jeg kan koble helt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Uff.. Må bare si at dette er en grusom serie. Skal innrømme at jeg ser på det fra tid til annen, men stort sett må jeg bytte kanal. Mer amerikansk, mer moraliserende og mer "unormale" familieforhold skal en lete lenge etter.. "Oh my lord! They were smoking a cigarette down the street! We have to move!!!" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig aldri likt den serien, men har sett på det i det siste.. Men skjønte ingenting, fordi tidligere i uka var alle kjempehappy fordi alle 3 parene avslørte tvillinger og dagen etter hadde hun mistet dem og mary hadde 3 unger.. Merkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig aldri likt den serien, men har sett på det i det siste.. Men skjønte ingenting, fordi tidligere i uka var alle kjempehappy fordi alle 3 parene avslørte tvillinger og dagen etter hadde hun mistet dem og mary hadde 3 unger.. Merkelig!

Mary hadde en fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet, og så ventet hun tvillinger. Men onsdag tror jeg det var så hadde hun en unge og ventet tvillinger sammen med de to andre parene (hvor alle sto sammen og jublet). Og på torsdag så hadde mary tre barn og lucy hadde mistet barne og gått gjennom en vondt sommer.. Følte bare at det manglet et par episoder der.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ¤*Morgensol*¤
Ja jeg vet, og så ventet hun tvillinger. Men onsdag tror jeg det var så hadde hun en unge og ventet tvillinger sammen med de to andre parene (hvor alle sto sammen og jublet). Og på torsdag så hadde mary tre barn og lucy hadde mistet barne og gått gjennom en vondt sommer.. Følte bare at det manglet et par episoder der.. :sjenert:

Jeg er helt enig.

Synes det alltid har vært slik, når de går over fra en sesong til en annen.

Spent på hva som blir sendt på TV'en når 7th heaven er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon
Jeg er helt enig.

Synes det alltid har vært slik, når de går over fra en sesong til en annen.

Spent på hva som blir sendt på TV'en når 7th heaven er ferdig.

Reprise på 7th Heaven?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reprise på 7th Heaven?

Enda en gang?

Det er kun sesong 11 som ikke har blitt sendt før på tv-en. De andre har blitt sendt flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon
Enda en gang?

Det er kun sesong 11 som ikke har blitt sendt før på tv-en. De andre har blitt sendt flere ganger.

Jeg vet ikke, men siden det er snakk om tv2 her så blir jeg ikke veldig forundra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...