Skusla Skrevet 21. mars 2003 #1 Del Skrevet 21. mars 2003 Hei dere Nå lurer jeg på noe... Jeg har funnet en kjempe fin M.S bukse på nettet som jeg har så lyst å bestille.. MEN, jeg vet da vel ikke hva slags størrelse jeg må ha 26-27??? Gresk for meg det...... :oops: Jeg er lita og tynn.... Bruker xs til vanlig. Håper noooen kan hjelpe meg litt, eller fortelle meg litt om de størrelsene på de klærne.. På forhånd takk.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. mars 2003 #2 Del Skrevet 21. mars 2003 Størrelsene står i tommer. Du må rett og slett måle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 21. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mars 2003 Aaaaah... de gjøre DEEET jaaaa..... :oops: Ok, jeg får måle da.. Tusen takk Arwen22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 22. mars 2003 #4 Del Skrevet 22. mars 2003 Bare hyggelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #5 Del Skrevet 23. mars 2003 Prøv ei MS bukse på en butikk før du bestiller, så slipper du å få feil størrelse. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå