Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

Hurra, det er fredag!

:danser:

:tre:

På søndag skal vi kanskje ut og hogge juletre selv, det kan bli gøy! Egentlig synes jeg det er litt tragisk med alle trærne som blir hogget ned til ingen nytte, men her om dagen fikk jeg høre at plasttrær er enda mindre miljøvennlige (pga. avgasser, nedbrytingstid etc.), så da blir det ekte tre i stedet. Er jo første året vi har juletre, faktisk.

I dag er jeg helt :sove: Trodde trøttheten hadde gitt seg nå, men neida... Tror kanskje jeg skal ta meg en kaffe, har knapt drukket det på 3 mnd fordi det har smakt bajs, men nå synes jeg det smaker igjen :kaffe:

Dro tidlig fra jobb i går, både mannen og jeg, så da fikk vi en lang ettermiddag med kanelsnurr-baking, montering av nytt skap på badet, litt :sengekos: og lasagne til kvelds ;) Klokka 22 sovna vi på sofaen til Sopranos, begge to. Jeg så at han var kjempetrøtt, så jeg spurte om vi ikke bare skulle legge oss, men neida, det ville han ikke :fnise: Så da lå vi der og glippet med øynene i vår stahet, siden ingen ville legge seg først :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:danser::danser: Fredag :danser::danser:

:danser::danser: Snart juleferie :danser::danser:

Høres ut som samboeren din har blitt sympatitrøtt :fnise:

God helg, Amused. Kose deg masse :klemmer:

Endret av jente 79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Så morsomt med sympatisymptomer. Kjæresten min kommer også med den hver gang han sovner på sofaen. Mye greiere at det er min "skyld", liksom :ler:

GOD FREDAG! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du registrere deg og få flotte tegninger over hvordan babyen utvikler seg fra uke til uke, med detaljerte beskrivelser :rødme:

Hmm ... hvor da? :klø: Blir det e-mailet til meg når jeg har registrert meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm ... hvor da? :klø: Blir det e-mailet til meg når jeg har registrert meg?

Ja, på mail hver uke :) Men du må sette termindatoen to-tre dager tidligere, siden det er en amerikansk side, først da får du mailen på "riktig" dag. Synes det er helt fantastisk å se hvordan den ligger inne i livmoren :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for Amused og babymagen hennes ;)

Kjempekoselig å hugge juletre selv, da! Jeg har gode barndomsminner fra sånt! Ha en kjempefin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er søte da, når ingen av dere vil legge dere men dere ligger og glipper med øynene :fnise:

Her er det ikke noen glipping med øynene, jeg bare sovner jeg, rett og slett.. Slik som i går, sovnet midt i de 7 dødssyndene :sjenert:

Så koselig å hugge juletre selv! :-D

God helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en koselig torsdag :)

Kjenner igjen det med at ingen skal gå og legge seg, men begge er bare såå trøtte. Da må det bare ende med en blund på sofaen ;)

Håper du har hatt en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 arbeidsdager igjen til jul!

Men kjenner at jeg er litt stressa med tanke på alt som må gjøres :sjenert:

Onsdag: julelunsj med jobben, håper jeg kan dra tidlig på kvelden... Torsdag: fri (hurra!), men skal på fest til ei venninne om kvelden

Fredag: fri (hurra i dag også!), og julebord med venninnene om kvelden, skal ut og spise. Etterpå blir det vel fest, for samboeren skal også ut, og jeg må være sjåfør

Lørdag er vi bedt på julegrøt til svigerinna og mannen, og så burde jeg ha tatt turen til mamma & co siden søstera mi kommer langveis fra, men bare skal være der torsdag til fredag. Uuuuuuh... hvordan få det til å gå opp? Spørs om jeg må ofre den venninnefesten torsdag kveld...

Kjenner at jeg har behov for å hvile, men samtidig vet jeg at hvis det blir altfor rolig, så blir jeg rastløs og vanskelig å ha med å gjøre :fnise: Jeg får bare ta en dag av gangen, og presse inn litt husvask innimellom slagene :jepp:

Nå skal jeg på medarbeidersamtale, må prøve å få lagt inn en klage på lønna mi :lur: Og så får jeg sannsynligvis 2-årskontrakt denne gangen! Da er jeg jo berget mtp svangerskapspermisjon også :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mandag! :vinke:

Høres ut som en travel, men koselig, førjulstid for deg, Amused! Kjenner godt til dilemmaet med avslapping og rastløshet - er litt sånn selv.

Lykke til på medarbeidersamtale!

Ikke lenge igjen til jul! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medarbeidersamtalen gikk veldig fort og greit, har jo ikke så mye å klage over jeg :) Bortsett fra lønna, men jeg skal prøve å få forhandlet fram bedre betingelser før jeg skriver under neste kontrakt.

Nå er vi endelig ferdig med julegavene, og fortsatt er det litt penger igjen på konto! :juhu: Skal prøve å spare litt, så får vi kanskje kjøpt oss en sofa på januarsalget. Har veldig lyst på denne fra Bohus, men det spørs om det blir 3+2-seter istedet av praktiske årsåker, selv om jeg VIL ha sjeselong :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en sofa etter min smak! Man må da ikke alltid tenke så praktisk? ;)

Ser du har en travel uke foran deg du også. Skal bli godt å sette seg ned og slappe av om en uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempefin sofa! Liker godt sjeselonger, gleder meg til vi kan kjøpe sofa, den vi har nå overtok vi fra de som bodde her tidligere, den begynner å bli ganske slitt :(

Herlig å være ferdig med julegavene! Begynner å bli ferdig snart her også, bare noen få igjen :-D

Én uke igjen til jul!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk:

Satt og snakket med pappa'n min på msn i dag (han er nypensjonist), og så sier han: "Ja, dere er nå hjertelig velkomne etter 4. juledag en gang".

Hva??? :hakeslepp: "4. juledag"??? Vi har jo alltid vært der 1. juledag, jeg (og min kjære de siste to årene), pluss pappa og samboeren hans, hennes to barn med ektefeller og tre barnebarn. Det er i "hennes" hus pappa og kjæresten bor nå, og de har vært sammen i ca. 13 år.

Jeg trodde det var en misforståelse, og ringte pappa og spurte om vi ikke skulle komme 1. juledag, som vanlig? Nei, det ble visst for fullt... :gråte: "Men, vi er jo ikke flere i år enn vi har vært tidligere", sa jeg. Til ingen nytte. Hun hadde visst bestemt det slik, damen til pappa. Jeg brøt ut i gråt og forklarte at jeg i lang tid har følt meg litt ekskludert, siden de har vært på mange sydenturer sammen (hele "familien"), mens jeg aldri ble invitert... Ikke at jeg ville være med heller, men de kan jo prøve å inkludere meg, da.

Det verste var da stakkars pappa sa: "Æ bestæmme itj nå' æ, sjø..." Snille, gode pappa'n min som ikke tør å si i fra av redsel for å få ei sur kjerring i dagene etterpå... :tristbla: Og han presiserte at det ikke var personlig, eller meg det var noe galt med.

Sukk... det hjelper jo ikke å øse ut alt over pappa, for det er jo ikke hans feil! Eller jo, kanskje litt, men jeg har ikke hjerte til å la ham få dårlig samvittighet. Og hvis jeg sier hva jeg mener til samboeren hans, så unnskylder hun seg vel og "lar" oss få komme likevel, men uansett er jo alt ødelagt...

Vi kan ikke dra dit senere i jula, for da har jo vi planer, og dessuten skal vi i "nabolaget" (1,5 times kjøring en vei) 2. juledag likevel. Det er 1,5 times kjøring hver vei, og jeg orker ikke å kjøre den strekningen flere ganger i romjula, det er det ikke verdt.

Jeg hadde gledet meg sånn til jul, for for første gang slapp jeg å måtte først dra "hjem" til mamma, så til pappa, og så hjem til meg selv.

Bare tull dette, men uff, det er så sårt...

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...