Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med full klaff ;) Og lykke til med salg av hus, eller var det leilighet..? (Husker dårlig jeg). :sjarmor:

God helg også, forresten :hoppe:

Takk for det, Ella :) Deilig med helg nå.

:vinke:

Bare innom og hilser på.

Er jo mye spennende på gang. Både graviditet, salg og flytting :rødme:

Får lese litt mer senere, så jeg blir oppdatert.

Ha en fin helg.

:klemmer:

Takk for hilsen, og ei riktig god helg til deg også :klemmer:

Innom for å ønske deg god helg :)

Står det bra til sånn ellers da?

Ja, nå er det helg!

Selv om jeg bare vil hjem og :sove:

Er både glad og trist i dag. Vi bestemte oss for å fortelle foreldrene våre de gode nyhetene, selv om det er tidlig. Samboer og søster fikk overtalt meg, hehe... Vi skal fortelle det til svigers i kveld, og jeg vet at de kommer til å bli kjempeglade!

Sendte mms med bilde av ei strikket babyjakke til mamma, med forespørsel om hun kunne strikke en sånn til juni? Har ikke så godt forhold til henne, selv om vi prates hver dag. Ble likevel skuffa da hun ikke ringte meg tilbake, men kom med spørsmål som "Hvem er den heldige" og "Når har du termin, da" pr. sms. "F... heller," tenkte jeg, og ringte henne... Joda, fikk gratulasjoner, men så begynte hun å prate om helt andre ting :sur: Skal vedde på at det var pga. mannen hennes, som satt ved siden av (i bilen). Han er en særing.

Åååå, men da kan jeg vel heller fokusere på pappas reaksjon! :ler: Han ble så rørt at han bare ga telefonrøret til samboeren sin, og så tuslet han inn på hjemmekontoret :rødme: Snille, gode, fantastiske pappan min, han har ventet lenge på dette :) Han er så fantastisk flink med sine stebarnebarn, og det er nesten bare ham jeg har minner om fra barndommen.

Sukk... nå begynner jeg å grine igjen, godt at jeg er alene på kontoret.

Nei, ut i sola med seg! Tralle og synge hele veien hjem :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å lese at du har ett bra forhold til pappa'n din! Ble helt rørt jeg..

Har alltid savnet en god farsfigur i livet mitt, da pappa alltid har tatt avstand fra sine barn. Men heldigvis har jeg en god, snill og omtenksom mamma som alltid gir oss barna den kjærligheten og oppmerksomheten vi trenger :)

Jeg vet hvertfall at kjæresten kommer til å bli en god far :rødme:

Kos deg ute i sola Amused! Og ha en riktig god helg :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner godt at reaksjonen til moren din skuffet deg. Men kan jo hende hun blir mer ivrig når datoen nærmer seg.

Koselig at faren din ble så glad da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var ny. Har selv ikke noe kontakt med faren min, og de jeg fleste jeg kjenner har best forhold med mammaen sin. Men utrolig moro når pappaen din blir så glad da. Gleder meg virkelig til å fortelle det den dagen jeg er like heldig som deg. Blir moro å se reaksjonen til folk, selv om jeg tror de fleste bare venter på at dagen skal komme..

Fikk dere inn noen bud i det hele tatt forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simpleminded, jente 79, naley, Knøttet og Tussi!, tusen takk for hilsener alle sammen :klemmer:

Ja, pappa er en bra mann, finnes ikke noen snillere. Og samboeren min har mange av de samme kvalitetene, så kanskje det ikke var et helt ubevisst valg fra min side? :fnise:

Så... nå vet "alle" det, både svigerforeldre, svigerinner og svogere og foreldre og steforeldre det, sukk... Etterpå satt jeg igjen med en uggen følelse, for selv om svigerinnene mine ble :juhu: glade, så var svigers litt mer tilbakeholdne. Men altså, jeg skjønner jo det, de har jo vært ute en vinterdag før, og vet at det innimellom går galt :filer: Men i 80% av tilfellene (så tidlig i hvert fall), går det jo bra! :jepp:

Jeg er helt utrolig trøtt for tiden :sove: Og det som er så snedig, er at når jeg legger meg ned, så er jeg i dyp søvn på et blunk :ler: Deilig for meg som alltid har likt å sove, gitt. Selv om jeg har sovet i 9 timer i natt, så er jeg fortsatt trøtt, men siden høstdagen er så vakker, så skal jeg ut og gå en laaaang tur langs fjorden. Gleder meg.

Nye graviditetssymptomer er at hodebunnen blir så fort fet (og jeg som alltid har hatt tørr hodebunn), og håret ligger som en hjelm rundt hodet, pluss at brystvortene mine har fått en rosa farge, i motsetning til beige. Merkelige kroppen :rødme:

Leser "The Best Friends' Guide to Pregnancy", proppfull av informasjon, både skummel og snedig, men fortalt på en veldig humoristisk måte :ler:

Hmm... bør jeg flytte dagboka mi nå, tro? Forsvinner dere da, kjære venner? :klemmer:

Endret av Amused
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du flytter dagboka di, så følger i alle fall jeg med deg - og håper på å følge etter med min om ikke så lenge ;) Du blir ikke kvitt oss så lett nei :ler:

Ha en fortsatt fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at du allerede har symptomer da :)

Kjenner ikke helt igjen dine, men merker litt jeg også. Rart å tenke på at det er noe på gang.

Kan jo skjønne svigeforeldrene dine også da. Det er sikkert ikke sånn ment... Men når jeg mistet fikk jeg faktisk beskjed at 1/3 mistet, så det er mer vanlig enn de fleste tror... Men stort sett går det jo kjempebra, så de trenger sikkert bare litt tid på å skjønne at de skal bli besteforeldre. Da tar de det sikkert igjen :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Klart ikke vi forsvinner! Skal jo følge deg i ni måneder framover, og enda lengre enn det, såklart! Du blir ikke kvitt oss så lett ;)

Så artig at du har symptomene! Selv om det sikkert ikke alltid er så gøy å være forferdelig trøtt :fnise:

Tror nok alle rundt oss også får vite det nesten med en gang om og når jeg blir gravid... greier ikke holde slike ting hemmelig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Klart ikke vi forsvinner! Skal jo følge deg i ni måneder framover, og enda lengre enn det, såklart! Du blir ikke kvitt oss så lett ;)

Så artig at du har symptomene! Selv om det sikkert ikke alltid er så gøy å være forferdelig trøtt :fnise:

Tror nok alle rundt oss også får vite det nesten med en gang om og når jeg blir gravid... greier ikke holde slike ting hemmelig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsvinner nei!!! Om du flytter uten å si noe så skal jeg :lete: og :lete: til jeg finner deg. Må jo følge med og se hvordan det går! Håper jo selvfølgelig at jeg kan flytte etter om ikke så alt for lenge. :jepp:

Moro med symptomer da, det gjør det liksom litt mer virkelig. Gleder meg til det er min tur til å ha et mirakel i magen! :love:

Håper du har hatt en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du flytter dagboka di, så følger i alle fall jeg med deg - og håper på å følge etter med min om ikke så lenge ;) Du blir ikke kvitt oss så lett nei :ler:

Jeg forsvinner ikke :) Det blir like spennende å følge med selv om du flytter :)

Klart ikke vi forsvinner! Skal jo følge deg i ni måneder framover, og enda lengre enn det, såklart! Du blir ikke kvitt oss så lett ;)

Forsvinner nei!!! Om du flytter uten å si noe så skal jeg :lete: og :lete: til jeg finner deg. Må jo følge med og se hvordan det går!

Åååååå, nå ble jeg glad! :klemmer: Føler jo at jeg kjenner mange av dere allerede ;) Og jeg vet jo at dere kommer etter snart hele gjengen :jepp:

Fin helg, med litt oppussing og mye avslapping. Skulle egentlig på fest lørdag, men så ble både samboer og jeg stuptrøtte (hehe, tror han lider av sympatisymptomer) :sove: Puppene begynner også å bli ganske ømme, men murringene i magen har gitt seg (nå kan jeg kneppe igjen buksa igjen). Er svimmel og trøtt i dag, er glad det blir kontordag.

For et vær! :regn: Sykkelturen til jobb resulterte i gjennomvåte klær og sko og sokker (bra jeg har ekstra tøy i sekken). Nei, takke meg til :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der hadde du jammen meg flyttet! Nå har jeg :lete: og :lete: !! :fnise:

Det er klart du må holde til der du hører hjemme! Så får vi bare håpe at vi er flere som flytter etter snart.

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...