Gå til innhold

Skummelt, men åååh, så spennende


Amused

Anbefalte innlegg

:juhu: :juhu: 100 SIDER!!! :juhu: :juhu:

:skaal::danser::perebrus::danser::skaal:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

100 sider!

Så fint at dere har startet vorspielet, jenter! :skaal:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også innom med en :klem:

Sjansen er fortsatt inne for at babyen skal kunne snu seg, så man må ikke gi opp håpet :)

Min lå i hodeleie etter ul-kontrollen i går, men der ble det også konstatert at morkaka fortsatt ligger og sperrer for utgangen :sukk: Så det kan se ut til at det blir keisesnitt på meg også... Men det er fortsatt håp! Den kan flytte seg helt fram til termin, så jeg krysser fingrene!

Man skal ikke ta sorger på forskudd hvertfall ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønner seg ikke å ta sorgene på forskudd! Jeg krysser fingrene for at morkaka di vandrer bort fra utgangen jeg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg være med på festen? 100 sider! :duskedame:

Satser på at snuppa snur seg før fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også innom med en :klem:

Sjansen er fortsatt inne for at babyen skal kunne snu seg, så man må ikke gi opp håpet :)

Min lå i hodeleie etter ul-kontrollen i går, men der ble det også konstatert at morkaka fortsatt ligger og sperrer for utgangen :sukk: Så det kan se ut til at det blir keisesnitt på meg også... Men det er fortsatt håp! Den kan flytte seg helt fram til termin, så jeg krysser fingrene!

Man skal ikke ta sorger på forskudd hvertfall

:kose:

Nei, man må ikke gi opp håpet :)

Håper morkaka di flytter på seg snart! Tror den gjør det, jeg altså :jepp:

Får jeg være med på festen? 100 sider! :duskedame:

Satser på at snuppa snur seg før fødselen :)

Ja, her er det fortsatt fest! Ikke storfest akkurat, men sånn er det med nesten bare gravide gjester ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skikkelig, skikkelig daff dag i dag :sukk: Må passe på så jeg ikke blir helt apatisk :fnise: Fikk gått meg en 20-minutters tur, med økende nedpress og nesten kramper i lårene, formen er elendig! Må gå og støtte meg når jeg lager mat og sånn også, er skikkelig høygravid, føler jeg :ler:

Fikk to store sekker med arvetøy i går, artig! :hoppe: Men mye stort, så det blir noen år til vi kan bruke det. Veldig kjekt likevel, da :-D

Uff, stakkars pusen vår :gråte: Han var borte leeeenge i dag, og da jeg kom hjem fra turen, satt han utenfor og ventet. Så litt stusslig ut, mistet masse pels, og har tydelig vondt i ene framfoten :( Men han har spist godt, og han er like sosial som vanlig, så vi venter og ser litt før vi eventuelt tar ham med til dyrlegen. Han har jo vært sånn før, tror ikke han skjønner seg helt på andre katters kroppsspråk, og da har han vært helt fin igjen etter et par dager. Men det er nå litt trist likevel, da :sjenert:

Jeg har laget pizzadeig i brødbakemaskina, funker som bare det! Så nå driver min kjære og snurrer deigen som en ekte pizzabaker inne på kjøkkenet og koser seg :hoho:

Tror lillesnuppa ligger på tvers idag :dåne: Bare to dager igjen til vi skal på sjekk av leiet. Er spent på hva som skjer dersom hun fortsatt ligger "feil".

18 dager igjen til termin! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare du som er i dårlig form... Begynner å føle meg tung og blir fort sliten selv...

Moro med arvetøy da :-D Hjelper veldig med sånt.

Stakkar :katt: da... Får håpe han kommer seg snart.

Så satser vi på at snuppa holder på å snu seg riktig vei nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 18 dager til termin... ? Det er jo ingenting :) Det går så fort i noen dagbøker nå at jeg nesten ikke greier å henge med :fnise:

Skjønner godt at det er litt tungt å være til, tror jeg også kommer til å synes det når jeg er kommet så langt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar pusekatten! Uff, er ikke greit å være katt hele tiden altså :ler: Men søte er de!

Skjønner du er spent på om lille babyen har flyttet på seg eller ikke, vet du hva som skjer om hun ikke har snudd seg?

Heldig med pizza, kjente jeg fikk litt vann i munnen.. :sikle: Men takke meg til ett knekkebrød meg gulost :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkar pusekatten! Uff, er ikke greit å være katt hele tiden altså :ler: Men søte er de!

Skjønner du er spent på om lille babyen har flyttet på seg eller ikke, vet du hva som skjer om hun ikke har snudd seg?

Uff, pusen har det ikke så greit, nei. Han ligger fortsatt oppå dyna vår og sover, helt utslått, har ligget der siden kl. 1 i natt :rødme: Skal ned og se på ham snart. Det ser heldigvis ut til at han har mindre vondt i foten i dag, men han freste til min kjære da han strøk ham over ryggen :(

Litt vanskelig å si hva som skjer dersom lillesnuppa ikke snur seg. For hun kan jo gjøre det fram til fødselen starter :jepp: Men vi skal på sjekk i morgen, og hvis hun fortsatt ligger med setet ned da, så tror jeg de skal ta røntgen av bekkenet mitt for å se om vaginal fødsel er mulig (de sjekker babyens størrelse også). Hvis de sier at setefødsel er mulig, så vil de anbefale det, men jeg kan få keisersnitt hvis jeg vil. Vanskelig! Men ut skal hun, på et eller annnet vis ;)

Juhuuu, party her inne :popcorn::danse::perebrus::skaal: :banantroll:

Linky! :klemmer: Du kan jo snart drikke på ordentlig, du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: 38 uker! :juhu:

Tror jeg er i ferd med å snu døgnet, jeg. Sov så urolig i natt, og stod ikke opp før 11 :flau: Men en trøst er at dagene blir kortere, da. Lurer litt på hva jeg skal finne på her hjemme de neste tre ukene :dåne: Jeg kunne jo tatt meg en bytur iblant, men vet jo at jeg ikke tåler å gå/stå mer enn en halvtime før det begynner å verke i ryggen og beina. Så det blir litt tiltak. Tror det hadde vært lettere hvis jeg hadde dratt sammen med noen, i tilfelle vannet skulle gå, for eksempel :fnise:

Jaja, skal jo til byen på kontroll i morgen, og etterpå skal jeg på treff med flere andre høygravide, det blir koselig! :-D Og så er det fredag, og så er det helg, og plutselig så er lillesnuppa her ;) Da tenker jeg at jeg lengter tilbake til disse "kjedelige" dagene.

Stakkars pusen ligger helt utslått på senga vår. Må se om han vil ha litt vann. På et vis ser det ut som om han koser seg, men jeg vet sannelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: for 38 uker! :-D

Huff, stakkars pusen... Håper det går bra med han :)

Er redd jeg kommer til å kjede meg når jeg får permisjon jeg også... Men tar det problemet når det kommer, orker ikke tenke på det enda ;) Jeg er jo aldri fornøyd: når jeg er på jobb vil jeg være hjemme og når jeg er hjemme så kjeder jeg meg :roll: Håååpløs! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli godt å bli ferdig med graviditeten og få snuppa di ut, tenker jeg. Og det er IKKE lenge til, så du får lade batteriene nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: 38 uker!!!!!!! :juhu:

Får håpe du finner litt å bruke de første ukene av permisjonen til. Jeg sover også mye, så synes tida har gått veldig fort så langt.

Lykke til i morra. Håper snuppa har snudd seg for godt snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...