MellonCollie Skrevet 5. juni 2009 #2701 Del Skrevet 5. juni 2009 Så gøy med bryllup neste år! Her er det igjen 15 dager til vårt bryllup, og jeg gleder meg vilt til å få det overstått Og mat, ja... Jeg har jo hjemmekontor for tiden, og DET er ikke bra for vekta tror jeg! Kjedespising har fått en helt ny betydning for min del Håper dere får en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #2702 Del Skrevet 6. juni 2009 Så gøy med bryllup neste år! Her er det igjen 15 dager til vårt bryllup, og jeg gleder meg vilt til å få det overstått Og mat, ja... Jeg har jo hjemmekontor for tiden, og DET er ikke bra for vekta tror jeg! Kjedespising har fått en helt ny betydning for min del Håper dere får en kjempefin helg! 15 dager er jo ingenting! Kjenner meg igjen med det å kjedespise hjemme, ja Blir litt mer strukturert nå som jeg jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #2703 Del Skrevet 6. juni 2009 Våknet i morges etter en herlig drøm om min kollega Den har fått meg til å smile i hele dag, for det kommer aldri til å skje Gresset er ikke grønnere på den andre siden, det vet jeg så godt. Men litt fantasier skader jo ikke T sov fra 19.10 til 6.10, og jeg fikk sove lenge siden jeg skal opp tidlig i morgen I dag var T og jeg til byen en tur og drakk kaffe sammen ei venninne - koselig! :rødme: T var meget skeptisk til venninna mi til å begynne med, men det var fordi hun nettopp hadde våknet. Etterhvert tødde hun opp og var sitt vanlige sjarmerende jeg. Nå sover hun så søtt, og jeg er gressenke og skal kose meg med Garam Masala og en skikkelig chick flick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #2704 Del Skrevet 7. juni 2009 Hæ?!? Hvor ble det av innlegget jeg skrev i går kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #2705 Del Skrevet 7. juni 2009 Hæ?!? Hvor ble det av innlegget jeg skrev i går kveld? Fant det T var urolig i går kveld, men sov fra midnatt til 5, da var det visst morgen! Det syntes ikke jeg, så jeg la meg på ekstrasenga på rommet hennes og prøvde å få henne til å sove igjen. Endte med at jeg la henne ved siden av meg, og i 6-tida sovnet vi - og sov til 8.15! Lenge siden vi har sovet sammen, og det er greit, for nå ligger hun og sparker og dytter hele tiden Håper bare jeg ikke har ødelagt hele rutinen nå da... I morgen er det veiedag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #2706 Del Skrevet 8. juni 2009 Har ikke gått ned ett gram denne uka heller Og nå skal vi snart på ferie, så da blir det nok ingen resultater da heller T sov bare halvannen time i hele går, men sovnet lett kl. 19.30. Så våknet hun hver time, og det endte med at mannen la seg inne hos henne. Der sov de i ett fra midnatt til 6 Jeg våknet kl. 3.30 av :katt: som absolutt skulle inn Må vel hive meg rundt og jobbe litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 8. juni 2009 #2707 Del Skrevet 8. juni 2009 Har du veiedag en gang i uka? Kjedelig å ikke ha gått ned noe, men vi satser på at årsaken er mer muskelmasse, for muskler veier jo mer enn fett Slitsomt når ungene sover så dårlig... Er det noe spesielt som står på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #2708 Del Skrevet 9. juni 2009 Har du veiedag en gang i uka? Kjedelig å ikke ha gått ned noe, men vi satser på at årsaken er mer muskelmasse, for muskler veier jo mer enn fett Slitsomt når ungene sover så dårlig... Er det noe spesielt som står på? Ja, veier meg hver mandag. Men ikke rart det står stille når jeg spiser godis hver dag og ikke har tid til å trene Men jeg er glad jeg ikke går opp, da Håper jeg holder meg på denne vekta i sommer også. Jeg har tatt et par solariumstimer, så er jeg i hvert fall ikke blekfeit Nei, jeg tror ikke det er noe som står på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #2709 Del Skrevet 9. juni 2009 Uff, jeg skjønner ikke hvorfor T sover så dårlig. Gikk ganske greit i natt, hun våknet ikke mellom 23 og 5.45, men da var det til gjengjeld morgen. Rart, for hun er jo sååå trøtt, og tydelig ikke uthvilt. Vet ikke hva vi skal gjøre, altså. Håper hun våkner litt senere og mer uthvilt når vi er på ferie, for der er det mørkere lenger om natta. Eller kanskje vi må legge henne senere, men jeg har ikke helt trua, for hun er jo allerede så trøtt ved leggetid... I forrige uke sov hun jo fra 19 til 7, og var så uthvilt, men det hadde sikkert med vaksinen å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #2710 Del Skrevet 9. juni 2009 Herlighet, jeg er så trøtt. Det begynner å røyne på nå, for jeg har ikke fått tatt igjen noe søvn i det siste I går rakk jeg bare litt husarbeid og snuppakos etter jobb, så skulle jeg til psykologen. Var tredje gang jeg var der, og vi ble enige om at jeg ikke trenger flere timer nå Han sa jeg tydeligvis har jobbet mye med meg selv de siste månedene, og at jeg har mange ressurser som gjør at jeg greier å takle vanskelige perioder bedre nå enn før. Jeg må bare tørre å be om avlastning og støtte når jeg har en slitsom dag, og min kjære må lære seg å lytte uten å komme med gode råd når jeg føler behovet for å snakke ut Og jeg må kunne si, når huset er et eneste kaos, snuppa hyler og det er tre min. til vi får besøk, at "jaja, sånn går no dagan" :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 9. juni 2009 #2711 Del Skrevet 9. juni 2009 Innom på besøk! Kommer nok ikke til å klare å lese hele boka di, men jeg spolte meg tilbake til fødselshistorien . Elsker å lese om fødsler! Flaks at du har hatt noen måneders dagbokpause, da kan man lese de to-tre siste sidene og nesten være oppdatert . Høres ut som om du har hatt et slitsomt, men samtidig fantastisk år med lillesnuppa di. Jeg er den første til å signere at søvnmangel kan gjøre en person gal! Og jeg har jo hatt to babyer som egentlig har sovet ganske mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 9. juni 2009 Forfatter #2712 Del Skrevet 9. juni 2009 Lille katt. Koselig å se deg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. juni 2009 #2713 Del Skrevet 9. juni 2009 Og jeg må kunne si, når huset er et eneste kaos, snuppa hyler og det er tre min. til vi får besøk, at "jaja, sånn går no dagan" :rødme: Så godt at du føler ting går mye bedre! Og det jeg har sitert av deg er nok noe flere av oss burde lære oss - det er ikke lett, men nødvendig, å senke kravene til seg selv i en periode. Vi kan faktisk ikke klare alt. Men det er lettere sagt enn gjort.. Synes det er så hyggelig å ha deg her igjen, Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 9. juni 2009 #2714 Del Skrevet 9. juni 2009 Så bra at psykologen var så fornøyd med framskrittene dine!!!!!!!! Høres ut som du har det bedre også. Og veldig enig med MC. Det er så koselig å ha deg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 10. juni 2009 #2715 Del Skrevet 10. juni 2009 *sniklesing!!* Nå har jeg sittet her og lest igjennom en god del av boka di. Alt fra prøveperioder til de positive graviditetstestene med bilder, igjennom alle ukene med UL og magebilder fram til fødsel og ukene etter! Skal vi se...jeg gråt en skvett ved positv G-test-bilder, magebilder og fødselsrapport! Ble du gravid i PP 2 eller 3...? Eller har jeg misforstått igjennom skumlesingen min?? Håper vi er like heldige som dere har vært... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. juni 2009 #2716 Del Skrevet 14. juni 2009 Så tidlige morgener er kjedelig ja Hadde en periode vi også, men nå våkner han rundt kvart over seks- halv sju, noe jeg synes er tidlig nok Forhåpentligvis er det bare en fase hun er gjennom, eller har dette vart lenge? Så bra at det går så bra hos psykologen og at du ikke trenger flere samtaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lhinn Skrevet 16. juni 2009 #2717 Del Skrevet 16. juni 2009 hei innom for å hilse på. håper alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. juni 2009 #2718 Del Skrevet 22. juni 2009 Du har vel ikke forsvunnet for oss igjen vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #2719 Del Skrevet 13. juli 2009 Da er vi tilbake fra ferie, og det gjorde godt! Neste år skal vi ikke belage oss på å bo hos familie hele tiden Det blir litt mye mas, gitt, men desto bedre å komme hjem igjen. Og lillesnuppa storkoste seg med sine fettere og kusiner, og har tatt til seg både uvaner og morsomme fakter. Hun går ikke ennå, det er aaaaltfor skummelt, men vi håper hun går før barnehagestart om en måned Har satt i gang prosjekt slanking nå. Fikk helt sjokk da jeg så bilder av meg selv nylig Har gått opp 1 kg på to uker, og det var den kiloen jeg har slitt med å gå ned i en måneds tid :dåne: Så nå blir det null godis i en måned, og sykkel- eller gåtur annenhver kveld, samt styrketrening av mage/rygg. Skal bli så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #2720 Del Skrevet 13. juli 2009 Ble du gravid i PP 2 eller 3...? Eller har jeg misforstått igjennom skumlesingen min?? Håper vi er like heldige som dere har vært... :rødme: Ble gravid i PP2. I første PP kom eggløsninga mye tidligere enn vanlig Koselig at du stikker innom, da! Krysser fingrene for at det klaffer for dere snart Så tidlige morgener er kjedelig ja Hadde en periode vi også, men nå våkner han rundt kvart over seks- halv sju, noe jeg synes er tidlig nok Forhåpentligvis er det bare en fase hun er gjennom, eller har dette vart lenge? Det var nok bare en fase, for plutselig sov hun fra 19 til 7. Nå har hun begynt å våkne kl. 6 igjen, men det er helt ok, for snart skal vi jo opp da uansett hei innom for å hilse på. håper alt er bra med deg Koselig Du har vel ikke forsvunnet for oss igjen vel? Neida, er tilbake nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå