Amused Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #2641 Del Skrevet 11. desember 2008 Barseltreff i dag, veldig koselig. Jeg dro hjem litt tidligere fordi T måtte sove, og jeg ville ikke la henne ligge i kulda så lenge. Bikkjekaldt å gå hjem! Brr... Har fått lønn! Halv skatt gjør susen, så i kveld skal jeg og ei venninne på shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 11. desember 2008 #2642 Del Skrevet 11. desember 2008 Herlig med halv skatt på lønna!!! Håper du koser deg på shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 11. desember 2008 #2643 Del Skrevet 11. desember 2008 Halv skatt er bra! Håper du får shoppet masse Håper dere får sove bedre i natt, alle sammen - det er utrolig utmattende å ikke få sove ordentlig, og jeg føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 11. desember 2008 #2644 Del Skrevet 11. desember 2008 Oi, halv skatt, det hadde jeg glemt Kos deg på shopping, håper du finner mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 11. desember 2008 #2645 Del Skrevet 11. desember 2008 Åh, kjære vene som jeg gruer meg til tenner når jeg leser om den natta der... håper det er blitt bedre Håper du hadde en fin shoppingdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. desember 2008 #2646 Del Skrevet 12. desember 2008 Uff, for en natt. Men godt dere fant ut av det da. Irriterende med sånne utsagn ja, spesielt når en er trøtt. Kanskje en idè å høre om noen vil passe henne en natt for dere. Hvis hun tar flaske da... Så flink hun har blitt. Vi har ikke prøvd tutekopp enda, men virker som han biter mer på tåteflaska enn han drikker av den når det er vann i God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. desember 2008 #2647 Del Skrevet 13. desember 2008 Det blir litt styr om natta når de får tenner ja. Her har jo bebisen fått 8 tenner i løpet av 2,5 mnd, så jeg vet litt om det... Heldigvis har det ikke vært så mye våkning som hos dere da. Men vår T er jo litt eldre enn deres. Håper det bedrer seg snart, det er fælt å ikke få sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. desember 2008 #2648 Del Skrevet 14. desember 2008 Og det irriterer meg at alle sier: "Sove kan du gjøre siden, det er bare sånn det er å ha små barn..." Jeg vil sove nå! Kjenner til den der ... Irriterer meg når folk sier "ja, det _er_ tungt å ha baby". Som om jeg ikke vet det! :dåne: Jeg er fullt klar over at det er tungt å ha baby, men jeg må da få lov til å si at jeg er stuptrøtt og sliten likevel vel?! Må jammen si du er tålmodig som greier å la være å ta opp T, og istedet sitte og shhhh-e på henne til hun sovner! Tror ikke jeg hadde klart det midt på natta Så flink hun er til å spise grøt! Håper S blir like flink snart ... Moro at hun spiser på tærne sine Håper du har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 17. desember 2008 #2649 Del Skrevet 17. desember 2008 Håper du har fått sovet mer i det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. desember 2008 #2650 Del Skrevet 17. desember 2008 for at T er 1/2 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 17. desember 2008 #2651 Del Skrevet 17. desember 2008 Oi, ja - tenk at T er et halvt år allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #2652 Del Skrevet 20. desember 2008 Takk for det! Et halvt år går fort! Snille, søte tulla mi er så stor :rødme: Sitter selv, er glad i mat, ler mot kjente, men synes fremmede er skumle Og gjett hva? De siste nettene har hun sovet hele natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. desember 2008 #2653 Del Skrevet 20. desember 2008 Så flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 20. desember 2008 #2654 Del Skrevet 20. desember 2008 Oi, så deilig at hun sover natta igjennom! Håper det varer Jeg synes tida går både fort og sakte, jeg. På en måte synes jeg det var i går jeg gikk gravid og gledet meg til fødselen, samtidig synes jeg liksom at han har vært her bestandig. Vanskelig å huske helt hvordan livet var uten ham! Samme med utviklingen. Samtidig som det jo er kjempeforskjell på ham nå og da han var nyfødt, synes jeg det er så lenge til han skal snakke og gå! Spennende er det, i hvert fall, å få være med på å følge utviklingen til en ny person Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. desember 2008 #2655 Del Skrevet 20. desember 2008 Skriver under på det Lilith sier, jeg også synes tida går både kjempefort og kjempesakte, av samme grunn som Lilith Så flink T er da! Gleder meg til S blir like flink Herlig med baby som sover hele natt! *misunnelig* Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 20. desember 2008 #2656 Del Skrevet 20. desember 2008 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 20. desember 2008 #2657 Del Skrevet 20. desember 2008 Tenk at T. er et halvt år allerede, gratulerer Herlig at hun sover hele natta da... Ha en fortsatt fin førjulstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 22. desember 2008 #2658 Del Skrevet 22. desember 2008 Måtte bare innom for å ønske deg en God jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. desember 2008 #2659 Del Skrevet 23. desember 2008 Ønsker deg og dine en riktig god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 1. januar 2009 #2660 Del Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå