Ella* Skrevet 5. oktober 2007 #361 Del Skrevet 5. oktober 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 5. oktober 2007 #362 Del Skrevet 5. oktober 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 5. oktober 2007 #363 Del Skrevet 5. oktober 2007 Så deiligt med langhelg da Og tenkt, 6 uker i morgen Hvor har jeg 6 uker ifra God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. oktober 2007 #364 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kos deg med arbeid i nyhuset og idolkveld! Gooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 5. oktober 2007 #365 Del Skrevet 5. oktober 2007 God helg Amused! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #366 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hvor har jeg 6 uker ifra God helg Jeg er jo i min sjette uke? Håper du har en fin-fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #367 Del Skrevet 7. oktober 2007 Takk for hilsener! I dag er snille kjæresten min i nyhuset og maler vegger mens jeg har fått lov til å ligge på sofaen her sammen med :katt: Er bittelitt forkjøla, men ikke så trøtt i dag som jeg har vært tidligere. Så nå skal jeg se Grey's fra tirsdag, gleder meg. Har ikke fått trent noe i det siste pga. trøttheten, og dessuten er musklene så slitne, liksom. Kan ligge i senga og prøve å sove, men så verker det sånn i musklene. Puh. Og på magen går det ikke an å sove, for nå er puppene superømme. Og de vokser! Ellers har helga vært veldig rolig. Samboer var ute en tur i går kveld, jeg lå - ja, gjett hvor? - på sofaen og leste ferdig Harry Potter :juhu: Det er så rart at det var siste boka! Så nå har jeg drømt masse om Harry i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. oktober 2007 #368 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Jeg er jo i min sjette uke? Håper du har en fin-fin søndag! Ja, det er du jo, men du har ikke nådd 6 enda om du forstår om 3 dager er du vel det hvis tickeren stemmer Endret 7. oktober 2007 av linky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. oktober 2007 #369 Del Skrevet 7. oktober 2007 Så flink kjæresten din er da Mine bryster er også suuperømme, har vært det hele tiden. Og jeg som liker så godt å ligge på magen ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. oktober 2007 #370 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg også merker at jeg er sliten om dagen. Orker ikke like mye. Skal på spinning i morra. Spent på hvordan det går, men får bare se an... Ellers merker jeg ikke så mye. Litt øm i puppene, men kan ligge på magen. Litt trøtt, og blir kvalm når jeg er sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. oktober 2007 #371 Del Skrevet 7. oktober 2007 Så bra du får ligge på sofaen og kose deg mens mannen jobber, slike menn liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 7. oktober 2007 #372 Del Skrevet 7. oktober 2007 Hei Amused! Det høres ut som om du har hatt en herlig og rolig helg Det er koselig å lese mens man lever seg inn i en annen verden.. Og Harry Potter sin verden er jo utrolig spennendes! (Har bare sett filmene, men likevel.. ) Søndags- fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #373 Del Skrevet 8. oktober 2007 Klemmer litt på alle i dag, jeg Helt alene på jobb, alle har jo høstferie! Veldig motiverende for meg å sitte her da, ja. Forøvrig er det veldig vondt å sitte også, for jeg har ei svær kvise på rompa! Aldri sett noe sånt før Hva skal dere ha til middag i dag? Jeg behøver tips... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 8. oktober 2007 #374 Del Skrevet 8. oktober 2007 Titt tei! Å, jeg vil også ha høstferie igjen ... Jeg sitter her og er så trøtt, atte. Kvise på rumpa høres ikke godt ut! Er det ikke kjipt at det ikke kommer flere HP-bøker, forresten? Hva skal man nå glede seg til? I kveld blir det nok pasta med kjøttsaus for min del. Lagde en haug med kjøttsaus i går, og ettersom jeg har tenkt meg på trening etter jobb går jeg nok for en enkel middagsløsning når jeg kommer hjem ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caro Skrevet 8. oktober 2007 #375 Del Skrevet 8. oktober 2007 Kunne ønske jeg hadde høst ferie jeg! Føler som om det er veldig lenge siden ferie, men det er jo ikke det. Jeg blir alene til middag i dag og skal ha kylling fajitas. Kjempegodt og enkelt å lage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 8. oktober 2007 #376 Del Skrevet 8. oktober 2007 tilbake Vi skal ha selvfisket ørret nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 8. oktober 2007 #377 Del Skrevet 8. oktober 2007 Forslag til middag ja... Tja... Det er ett evig spørsmål det. Jeg har nylig vært i Sverige og kjøpt kjøtt og kylling-fileter, så de neste middagene våres blir nok alt fra ris og kylling til hjemmelaget pizza til baguett med kjøttdeig og ost på.. Taco er alltid en vinner Ha en fortsatt fin dag Amused! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. oktober 2007 #378 Del Skrevet 8. oktober 2007 Klemmer litt på alle i dag, jeg Helt alene på jobb, alle har jo høstferie! Veldig motiverende for meg å sitte her da, ja. Forøvrig er det veldig vondt å sitte også, for jeg har ei svær kvise på rompa! Aldri sett noe sånt før Hva skal dere ha til middag i dag? Jeg behøver tips... Hvorfor har alle andre enn deg høstferie?! Du får bruke tiden fornuftig da, mao sitte her Middagen i dag er nok ikke særlig inspirerende... ferdigpizza her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #379 Del Skrevet 9. oktober 2007 Er det ikke kjipt at det ikke kommer flere HP-bøker, forresten? Hva skal man nå glede seg til? Vet du, jeg aner ikke. Jeg har ennå ikke skjønt at det er helt over Heheh, jeg kan jo starte med bok nr. 1 igjen. Eller kanskje i det hele tatt la være å lese, når jeg bruker 2 måneder på 600 sider! Før i tiden, DA var jeg flink til å lese da. Men nå slukner jeg i det hodet treffer puta. Kunne ønske jeg hadde høst ferie jeg! Føler som om det er veldig lenge siden ferie, men det er jo ikke det. Jeg blir alene til middag i dag og skal ha kylling fajitas. Kjempegodt og enkelt å lage. Mmm... ferie... Og kyllingfajitas er jo kjempegodt! Det tror jeg blir dagens middag for meg, nam! tilbake Vi skal ha selvfisket ørret nam Ørret er godt! Med masse rømme. Forslag til middag ja... Tja... Det er ett evig spørsmål det. Jeg har nylig vært i Sverige og kjøpt kjøtt og kylling-fileter, så de neste middagene våres blir nok alt fra ris og kylling til hjemmelaget pizza til baguett med kjøttdeig og ost på.. Taco er alltid en vinner Ha en fortsatt fin dag Amused! Ja, der sa du noe. Burde vel tatt en flæsktur snart vi også Hvorfor har alle andre enn deg høstferie?! Du får bruke tiden fornuftig da, mao sitte her Middagen i dag er nok ikke særlig inspirerende... ferdigpizza her Ja til pizza også! Jeg elsker pizza :rødme: Alle har høstferie fordi de har spart opp ferie, og det har jeg også, men jeg er så korka at jeg bestemte meg for å ta ferie senere i stedet. Men, den som ler sist... ------------------------------------------------------------------------------------------- Trodde jeg skulle få ha på meg buksa lukket idag, men neida, det er rett og slett ubehagelig! Så jeg har tydd til lange topper utenpå buksa hvor knappen er festet til knapphullet med gummistrikk Mannen har dratt på kurs, og jeg savner ham allerede :gråte: Men i kveld skal jeg på kafé med ei venninne, det blir koselig. Og i morgen skal jeg prøve å komme meg på trening, det kan faktisk kjennes ut som om trøttheten har gitt seg for denne gang, selv om jeg blir veldig sliten om kveldene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter #380 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Åh, glemte å fortelle om drømmen min i natt. Joda, jeg lå og skulle føde, og det var ikke så veldig vondt en gang. Plutselig så fikk jeg trillinger! To gutter og ei jente De kom ut som griseungene på Berlinerpoplene i går, bare schvupp!, og så var de ute Etterpå var jeg frisk og rask inntil jeg kom på at jeg jo måtte få ut morkaka også, ble litt sur fordi jordmora hadde glemt det Endret 9. oktober 2007 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå