Gå til innhold

Spiser dere Søndagsmiddag?

Gjest anonym

Ja, spiser dere en Søndagsmiddag?  

1 stemme

1. 1. Ja, spiser dere en Søndagsmiddag?

• Ja
      12
    • Nei
      4
    • Av og til
      14

Anbefalte innlegg

Av og til. Vi lager alltid noe godt, men det er ikke alltid det er "søndagsmiddag".

Fra jeg er liten av er jeg vant til pinnekjøtt, kjøttkaker, stek, gryter, fårikål og koteletter på søndager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Starya

Vi spiser alltid middag på søndag, ergo spiser vi "søndagsmiddag".... :sjarmor:

Vel, det varierer nå hva vi gjør utav det. Vi er glade i svinekoteletter med bernaise og ris... Kjøttkaker i brunsaus kan vi ha, lapskaus, lasagne...

Forige søndag hadde vi en stjernemiddag der vi kunne spst oss i hjel, nemlig Sei Biff (stekt sei med saus av melk, med potitt og reven gulrot til). Intet over, intet ved siden... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ikke alltid på søndager... På grunn av skiftordninger så blir søndagsmiddagen iblant flyttet til lørdag eller mandeg - men da er det ikke taco og pizza og denslags lørdagsmat men god gammeldags søndagsmiddag; fisk eller kjøtt med poteter, saus og grønnsaker. Dessert hører med eller en god kake til kaffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar d som regel veldig lettvint på søndager, enten fordi vi rett og slett har lyst til å late og dra oss hele dagen, el d motsatte; at vi er på tur!

Spiser forresten ute på søndager en gang i blant! Fredag og lørdag er våre store matlagingsdager; skal vi slå på stortromma, gjør vi d heller da...Men vi er begge vant til skikkelig, god, gammeldagse søndagsmiddag hjemmefra, og heldigvis blir jo invitert til svigers på søndagsmiddag innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nesten alltid noe ekstra godt på søndagene, unntatt de søndagene jeg jobber. Da går det i frossenpizza...

Vi har ofte fisk på søndagen, men i dag er det unntak med kikertgryte. Aner ikke hvordan det smaker, for jeg har aldri lagd det før. Det var ihvertfall kikerter og en hel haug av grønnsaker i oppskriften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...