Gjest Duchess Skrevet 21. mars 2003 #1 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har VELDIG hvit hud, derfor blir det seende ganske rart ut når jeg er brun på armene, men kritthvit på hendene....det er ikke så enkelt å få fargen på hendene med et bra resultat, har prøvd før, men det så ikke ut. Noen tips til hvordan jeg får farge på hendene også ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 21. mars 2003 #2 Del Skrevet 21. mars 2003 Selv smører jeg hendene inn helt tilslutt, passer på å være nøye. Så tar jeg en bomullsdott med sminkefjerner el. såpe og fjerner kremen fra håndflatene og mellom fingrene. Bruk god tid! Deretter tar jeg en ny bomullsdott over de samme stedene, denne gangen med varmt vann. Gnir så tilslutt håndflatene godt i et håndkle. Sikker på at noen andre kommer med et mye enklere tips, men jeg har iallfall prøvd meg frem til dette, og det virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 22. mars 2003 #3 Del Skrevet 22. mars 2003 Blei ikke så vellykka...ser ganske rart ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå