Gå til innhold

Ønsker og kjøp!

Gjest Ada Blûe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest Ada Blûe

Jeg har shoppet for flere tusen de siste to dagene. *gulp* Men så har jeg ikke shoppet på lenge da - dèt må sies! ;)

* 3 par jeans (sorte)

* Grønn litt tynnere "sportsjakke" med fleecefòr inni. (salg)

* Nike sports- BH. (Herlig å ha på!!)

* Rød BH på supersalg på Lindex

* Disse i sort (Supersalg til 200,- og var nydelig varme på foten, så jeg måtte bare ha dem, selv om de ikke er de fineste skoene jeg har sett...)

* Sorte støvletter (se bilde under)

* Sjal/pledd fra Indiska - på supersalg! (se bilder under)

* Mønstret "julestjerne" fra Indiska som kan festes en lyspære i (Har sett den i butikkvinduet før jul og hadde kjempe lyst på den. Nå på salg!)

* Bøker på salg: En shopoholic -bok og en bok jeg aldri har hørt om, men synes så interessant ut.

* Pung til mynter på Cubus (se bilde)

* Strømper "over- knee" fra Lindex (se bilde)

* To permer og enda en Lindell- bok (alt på salg!)

* Sports T- shirt (salg) fra Intersport

Her er noe av det jeg kjøpte:

Endret av Ada Blûe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså ja.... så har visakortet fått kost seg litt i helga! hehe. Masse artig og forskjellig du har kjøpt deg må jeg si! Kjekkest var jo skoene, jeg har jo skodilla om dagen. Flotte støvletter, likte også de hvite jeg.. så deilige ut!

Var dette ting du ønsket deg, eller mer sånn wow den må jeg bare ha? hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

Det meste (jeans, støvletter, jakke, sports BH) er ting jeg har hatt på ønskelisten lenge, men dessverre hatt liten tid til å lete etter.

Det meste andre (bl.a. bøkene, sjalet, sports-toppen) var noe jeg kom over på salg. Hadde ikke kjøpt det hvis det ikke var på salg, men når det selges på halv pris så blir det straks mer interessant :).

Ja, de hvite jeg linket til (som jeg har i sort) er svært behagelig. På salg til 200,- på dinsko i Bogstaveien, til info hvis du er i nærheten :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så mye du har shoppet! Herlig! :)

Deilig med nye ting en gang i blant. Har ikke fått shoppet så mye i det siste, dagene bare flyr avgårde og når jeg er ferdig på jobb så vil jeg egentlig bare hjem å slappe av. Jeg elsker Shopaholic-bøkene! Nå holder jeg på med Shopaholic & Baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo - lenge siden jeg har vært innom deg..!

Har faktisk shoppet litt i dag; en topp, en genser og skjorte/tunika fra Voice of Europe i gammelrosa. Fornøyd! Men det var jo ikke på salg, da.. :fnise: Typisk!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Du hadde visst falt ut av Mine innlegg, men nå er du på plass igjen :)

Så mye fint du har kjøpt! Må si meg enig i at man jo like shopoholiker-bøkene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei Ada Blûe! :vinke:

Er bare inne og oppdaterer meg litt, jeg. Lenge siden jeg har vært her nå.

Jeg er også veldig glad i shopoholiker-bøkene. De er morsomme. Må få kjøpt meg Shopaholic & Baby jeg også nå.

Ha ei fin helg! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Ada Blûe

I går satt jeg sammen to fine vårantrekk jeg kunne tenke meg. Gleder meg til våren! :hoppe:

Endret av Pasha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

Bildene jeg hadde laget ble visst slettet :). Jaja, da kan jeg jo legge inn dagens fangst. Oversized singlet, trikket cardigan og sølvkjede med perler fra Gina Tricot og øredobber fra HM:

Endret av Ada Blûe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Ada Blûe

Dagens shopping ble gjort på Strawberrynet: Dermalogica Spescial cleansing gel til under 200- lappen :). Jeg har ikke testet rensen før; faktisk ingen Dermalogica- produktet i det hele tatt, når jeg tenker meg om. Men jeg har hørt mye bra om merket, både fra folk som har peiling på hudpleie og fra forbrukere, blant annet her på KG. Tror special cleansing gel må være den rensen som passer best til min hud. Jeg tittet litt på kremen Active Moist og peelingen Skin Prep Scrub også, men det er ikke noe jeg har akutt behov for.

Apropos fuktighetskrem: Jeg kjøpte denne på apoteket for ikke lenge siden. Enn så lenge er jeg rimelig fornøyd, men den er ikke 100% optimal. Den klarer ikke helt fjerne de tørre områdene på kinnene og i panna. Men sånn er det alltid om vinteren; at jeg får tørrere hud uansett hvilken krem jeg bruker. Hm, kanskje jeg burde kjøpt en ny fuktighetsmaske?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Ada Blûe

Denne ble hentet i går, og naturligvis testet ved første anledning. Den renset svært bra, men lukten tiltrakk meg ikke nevneverdig (men hva har vel det å si?). Hvis jeg blir fornøyd med denne skal jeg kjøpe flere produkter fra merket. Noen som har god erfaring med Dermalogica?

Til min kombinasjonshud tror jeg disse vil passe fint: Active moist og Skin prep scrub.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

Resten av ukens shopping:

Oversized hood til 79,- på Gina Tricot og søt tunika/kjole (også på salg) fra Indiska. :hoppe:

- Bilder slettet -

Endret av Ada Blûe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skjønn lampe! Me want, pusen har nettopp knust min vinduslampe, så da kan ikke samboeren si nei:P

Tror jeg henger meg litt på denne tråden jeg;) Elsker shopping, men til en billig penge (selv om et par dyre sko/veske alltid gjør et antrekk enda bedre:P) Så håper det er greit!

Skal til Køben neste uke, så da blir det TopShop for alle pengene og noen CheapMonday jeans;) Og noen vintage vesker/solbriller... Gleder meg som en liten unge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Ada Blûe

Jeg har sett på en kjole i det siste. Den er helt nydelig, både i snitt, farge og stoff. Koster dessverre mye, men jeg tror jeg kunne brukt den mye i fremtiden i ulike anledninger. Merket er Mads Nørgaard.

Hva synes dere?

post-16409-1209234332_thumb.jpg

post-16409-1209234343_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Heisann, Ada Blûe!

Er du endå nøgd med Dermalogica Special Cleansing Gel? Eg har fått min og testa den to gongar, er nøgd til no. Eg var ikkje så nøgd med Active Moist, fekk masse kviser av den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...