Gå til innhold

Ønsker og kjøp!


Gjest Ada Blûe

Anbefalte innlegg

Oh, har gavekort på Bianco :hoppe:

Meneh.. sånne støvletter som de over her- skal man ha buksa oppi? Klarer heller ikke å bli vant til den lengden der sammen med skjørt jeg, selvom jeg ser modeller gå med det i blader og sånt... :sjenert:

Jeg bruker ikke så mange jeans med slim leg. Mest fordi det ikke passer kroppsfasongen min og fordi jeg ikke synes det er behagelig. Kommer nok til å bruke en del tights i slike lave sko.

Jeg er også mest vant til høye støvletter, og synes det er finere også.

Så rart.. Jeg betalte i alle fall ikke 380kr for dem:P

Ingenting er bedre enn det :-D. Jeg så på dem i butikken og kan heller ikke tro at prisen var så høy - da hadde jeg nok slått tanken fra med kjapt ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: I morgen blir det S-H-O-P-P-I-N-G :hoppe:

Planen er nye ankelstøvletter (dinsko?), ny kjole (kanskje 2) til å ha over jeans og tights (:hjerte:), tykke strømpebukser, tykk jakke (hm?), en jenas med slim leg (hmmm) og en tykkere genser som kan passe til en del klesplagg jeg har fra før. Det står øverst på listen nå, så får vi se...

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med shoppingdag!!!!! :hoppe:

Du ser etter stort sett det same som meg, du! Masse kule sko på DinSko for tida ;)

Eg har så lyst på den kjolen som itla skryt så fælt av i dagboka si frå HM, i raud! Like før eg kjøper den! Kva jakke vurderar du?

Jeans er også noko som eg heile tida har på handlelista mi, men som eg aldri får kjøpt! Det er så vanskeleg å finna ei bukse som eg syns er heilt perfekt! :kjefte: Er det eit spesielt merke du ser etter?

Eg har funne ut at eg må kjøpa sånt småtteri som gjer at eg kan bruka kleda eg har frå før av i ulike kombinasjonar (som du skriv). Her om dagen kjøpte eg nokre fine sokkar, slik at eg kan gå med sommarskoene mine litt lenger. Og så skal eg kjøpa pologensarar som gjer at ein kan gå med kjolar lenger ut på året...

Skal bli så gøy å høyra kva du finn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så koselig at du titter innom :-D.

Jeg vurdere denne jakken fra Hennes. Har sett den i butikken, men aldri fått prøvd den på. Den ihf. fin ut. Jeg liker ikke så godt kåper om vinteren selv om det er behagelig. Føler jeg ser enda lavere ut enn vanlig... :ler:

Jeans, ja...Det ER vanskelig å finne. Jeg kjøper nesten uten unntak alltid jeans på ONLY/Vero Moda. For det første er det grei pris samtidig som de ser bra ut og har et godt utvalg. Jeg pleier vanligvis finne noen som passer greit, men som oftest må jeg prøve nesten samtlige av buksene i butikken. På Zara har jeg også sett noen stilige jeans, og også til en grei pris.

Jeg har typisk "timeglass figur"; hvis buksa passer over lårene er den for stor i midjen. Jeg er ute etter en som er tight i leggen denne gangen selv om det absolutt ikke kler min timeglass figur like godt som bukser med litt "sleng". Det er så behagelig nå som det snart kommer snø(huttetu!) å ha bukser som går oppi støveletter/ankelstøvletter. Har du noen tips, Discokula? :)

Jeg :hjerte: korte kjoler over jeans og tights. Har blitt helt hekta på moten. Den itla linket til fra H&M var knall fin - skal definitivt se etter den i morgen! Har også sett at Cubus har noen som så lovende ut derfor skal jeg innom der i morgen. Ellers blir det innom de vanlige butikkene jeg vanligvis finner noe. Det blir mest de vanlige kjedebutikkene. Jeg hadde liksom gledet meg til å raide de "eksotiske" (for en enkel bygdesjel som meg er det det ;) ) butikkene i Oslo, men dessverre sier lommeboken stopp av og til.

Shoppingliste kommer i morgen :sjarmor: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans, ja...Det ER vanskelig å finne. Jeg kjøper nesten uten unntak alltid jeans på ONLY/Vero Moda. For det første er det grei pris samtidig som de ser bra ut og har et godt utvalg. Jeg pleier vanligvis finne noen som passer greit, men som oftest må jeg prøve nesten samtlige av buksene i butikken. På Zara har jeg også sett noen stilige jeans, og også til en grei pris.

Jeg har typisk "timeglass figur"; hvis buksa passer over lårene er den for stor i midjen. Jeg er ute etter en som er tight i leggen denne gangen selv om det absolutt ikke kler min timeglass figur like godt som bukser med litt "sleng". Det er så behagelig nå som det snart kommer snø(huttetu!) å ha bukser som går oppi støveletter/ankelstøvletter. Har du noen tips, Discokula? :)

åhh, der har jeg akkurat samme problem som deg. passer de i lårene er de for vid i midjen. :tristbla: så jeg er ikke spesielt glad i å handle bukser... kjedelig å prøve en etter en og finne ut at ingen passer min fasong :sjenert:

men kos deg på shopping idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også den jakken fra H&M, synes den er veldig fin på :) Er selv på jakt etter en litt lang tykk kåpe (rød kanskje?). Ikke sånn rett ned, men sving inn i livet og litt store dekorative knapper kanskje (jeg vet hva jeg vil ha! :ler:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ikke jakken på hennes i dag :tristbla: . Må lete litt mer neste gang. MEN: Fulle poser ble det allikevel.

* Lilla/sort stort sjal i stivere polyester fra Lindex

* Hvit/sort/rosa/sølv rutet bluse med lommer foran og store knapper på ryggen og foran, trekvarte armer, fra Lindex. Jeg :hjerte: . Har gått rundt i den helst siden jeg kom hjem. Søt og stilig på en gang. Passer fint med sjalet i halsen.

* Sort tights fra H&M (vanlig - fant ikke tykk)

* denne: http://shop.hm.com/media/products/555/DL55...001_61_2224.jpg

* Rutet brunt/sort kort skjørt fra H&M

* denne: http://shop.hm.com/media/products/555/DL55...021_64_3821.jpg . Den er ikke spesielt spennende, men grei nok med litt andre plagg over og tilbehør.

* Sort lang genserkjole med trompetarmer fra VeroModa

* Gull øredobber som ser ut som en bunadbronsje

Kikket på ankelstøvlettene fra dinsko som jeg tideligere har linket til. Prisen var 380 (dessverre) og jeg fant ikke størrelsen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blant annet kjøpt denne av hårprodukter den siste tiden. Selv om den lukter vaskemiddel så er jeg fornøyd. Gir mykt og glansfullt hår. Tror ikke den har noe særlig stylingegenskaper :forvirret: .

Har lyst på denne og denne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blant annet kjøpt denne av hårprodukter den siste tiden. Selv om den lukter vaskemiddel så er jeg fornøyd. Gir mykt og glansfullt hår. Tror ikke den har noe særlig stylingegenskaper :forvirret: .

Har lyst på denne og denne også.

Den hårsprayen har jeg også sett på. Har en fra Define nå, men den lukter brennevin :sprettoy:

Jeg jakter på frisyre- inspirasjon:

1

2

3

4

Veldig fint med fletter! Ser mange med det for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jakter på frisyre- inspirasjon:

1

2

3

4

Kult med fletter! Jeg føler at jeg ser så barnslig ut med det, men dette var jo skikkelig sofistikerte flettefrisyrer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Den der jakka har eg også sett i butikken, ser fin ut! Har ein følelse av at den kan klø...? Passe lang dersom du ikkje likar kåper så godt, og høøøg god hals ;)

Jeans frå Zara har eg faktisk ikkje sjekka ut, har nesten ikkje vore inne på Zara. Kanskje eg burde ta meg ein tur?? Prøvde nokre Squin jeans på HM idag til 198 kroner men dei var ikkje fine på meg :( Blei litt småsur :kjefte: Hadde vore så greit å funne seg ei billeg bukse, før eg for alvor skal kjøpa inn Favorittbuksa...

Timeglas-figur er jo fint, då! Men slit dersom det blir vanskeleg å finna passande bukser. Drainpipes kan jo vera fint på sånne figurar også! Eg har meir timeglas enn tynn-tynn og det såg ikkje sååå jævelig ut som eg hadde trudd :ler: Pluss at dei er herlege å gå med når ein har støvlettar! Ganske geniale bukser eigentleg til sånt bruk :) Tips...tja trur neppe eg er den rette å spørra. MEN det kan vera Cheap Monday er vegen å gå! Eg har fått tips om dei buksene, men har ikkje fått sjekka det ut endå. Billege er dei jo også. Kanskje eg skal sjå etter ei slik i morgon? :)

Diggar du også korte kjolar over jeans og tights?? Eg også! Merkar at eg stadig er på utkikk etter det :) Såg ein reklame på tven frå Cubus og syns eigentleg at dei hadde nokon fine og rimelege tunika/kjolar :) Kanskje eg må ta turen dit også??

Høyrest ut som du er ganske lik meg, eg hadde også gleda meg til å koma til Oslo og gå og sjå i dei butikkane som me ikkje har i vest. Endar uansett alltid opp på dei vanlege som HM og Vero Moda. Eg kjøper heller meir og billeg enn færre plagg som er meir eksklusive. Kanskje det er dumt av meg, men men...

Fant du ikkje jakken? Hmm, syns eg har sett den overalt, kanskje eg berre trudde eg såg den :klø: Er det svart du vil ha?

Fulle posar er gøy!

Ser ut som du fant deg masse fint, Alou! Eg må sjå kva slags ankelstøvlettar du linka til tidlegare, har ikkje fått det med meg trur eg. Dumt du ikkje fant størrelsen din...har du prøvd å gå inn på dinsko.no og finna skoen for så å kunne sjå kvar dei har den? Veldig praktisk! Syns sjølv det var mykje utplukka av dei kulaste skopara når eg var der no sist. Det var eit par eg svææært gjerne skulle tenkt meg å hatt.. Men då måtte eg heilt ut til Strømmen Storsenter for å få tak i dei, DET orkar eg rett og slett ikkje :ler:

Er shopping over eller skal du fortsetta i helga? ;) Eg skal ta meg ein liten tur men helst ikkje kjøpa noko som helst! Ha ei flott helg, Alou :klem:

Endret av Discokula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, forresten dei ankelstøvlettane du meinte er superfine! Har vurdert dei lenge sjølv, men fant ikkje min størrelse heller... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Done some shopping :sjarmor:

Bestilte på SN for første gang. Jeg synes det virker litt skummelt med nettkjøp, særig fra utlandet, derfor har jeg bevisst holdt igjen. Men i dag fikk jeg hjelp fra Mannebeinet og bestilte for første gang. Og det var jo lekende lett - og farlig billig!

Jeg bestilte denne skyggen fra MAC.

Hvis det går greit kommer jeg til å kjøpe mer, for her kan jeg jammen tjene mye penger...Sminke MÅ jeg jo ha unasett :fnise: .

Og så fikk jeg endelig bestemt meg for 2-pack tykke strømpebukser i sort fra Hennes. I tillegg bestilte jeg den "berømte" tunikaen til 79.90,- i lilla. :)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LYST PÅ:

Denne øyeskyggen fra Estee Lauder. tenkte på en lys basisøyeskygge til daglig bruk, men jeg vet ikke om denne blir for "sterk"?

Denne fra samme merke. Typisk brun farge jeg bruker til daglig sammen med en som er noen hakk lysere.

Kikket også på dette skyggesettet fra Guerlain. :hjerte:

Det er ikke noe jeg trenger akkurat nå, men jeg vil gjerne teste forundation fra HR.

Av hudpleie ser jeg mest etter masker og nattkrem. Kanskje denne, denne eller denne kan være noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst på nye øyeskygger :jepp: De du linket til over her var helt nydelige. Nå fikk jeg enda mer lyst til å shoppe :)

Og så fikk jeg endelig linket deg opp på mine innlegg også, så jeg kan følge med litt på alt det fine du kjøper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ada Blûe

Flott at du fant meg, FallOutGirl :) . Nå kan jeg i hvert fall anbefale MAC øyeskygge som jeg hentet påpostkontoret i dag. Husker ikke fargen akkurat nå, og finne den ikke på SN lenger heller, men skal skrive den inn her etter jeg har sjekket fargenavnet. Den hadde en nydelig gullbrun farge med passe skimmer. Nydelig farge og fin dekkevne. :hjerte

Endret: Amber Lights heter den :)

Endret av Ada Blûe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...