Majabeth Skrevet 21. september 2007 Forfatter #101 Del Skrevet 21. september 2007 Takk for lykkehilsen, Bettie. Det gikk kjempebra med bursdagen. Ungene spiste og lekte- og vi voksne (bare mammaer) prata og kosa oss. Faktisk hadde vi det så koselig at vi vurderte å bare sende ungene hjem, og så kunne vi fortsette feiringa med litt vin. Vi ble heller enige om å feire min bursdag i november. Litt lenge til, men regner med at dagene går like fort nå som de har gjort hele året. Nå sitter jeg her og slapper litt av med en god kopp te. Skal bare sløve nå, for alt er rydda opp etter festen. God helg til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. september 2007 #102 Del Skrevet 21. september 2007 Så godt at bursdagen gikk fint. Ikke dårlig at dere mammaer fikk mulighet til å prate sammen også. Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 22. september 2007 #103 Del Skrevet 22. september 2007 Hørtes ut som en kjempekos bursdag for både små og store! God helg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 5. oktober 2007 #104 Del Skrevet 5. oktober 2007 Oi, her var det lenge siden noen hadde skrevet... Går det bra med deg? God helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 26. oktober 2007 #105 Del Skrevet 26. oktober 2007 *Innom og ser etter Majabeth* :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 23. desember 2007 Forfatter #106 Del Skrevet 23. desember 2007 Er egentlig bare innom for å avslutte min karriere her på KG. Etter at jeg bytta jobb er jeg ikke like ofte inne på nettet- og da fant jeg ut at dette har faktisk tatt for mye av min tid! Jeg ønsker alle jeg har hatt kontakt med en god jul og håper at 2008 blir et fantastisk år. Klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 23. desember 2007 #107 Del Skrevet 23. desember 2007 Så trist at du skal forsvinne helt fra oss. Men forstår deg også. KG er tidkrevende og man blir avhenngig Ønsker deg ei god jul og et herlig år i 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå