Gå til innhold

Mitt lille hjørne

Majabeth

Anbefalte innlegg

Tenk at jeg ikke har fått meg meg at du har ordna deg en ordentlig dagbok etter bryllupet, shame on mee!!! :kjefte:

Så deilig helg dere har hatt ;) Neste år vil jeg også på ev. døgnvill!!

Uansett, greit å ha ett sted hvor man kan lufte tankene sine nå når bryllupet er over ;)

Jeg holder meg inne på prøvingen jeg da, selv om jeg ikke er så aktiv der inne for øyeblikket.

Holder på å skrive ut bryllupsdagboka mi, tenker jeg sletter den snart :sjenert:

:klemmer:

Jeg skreiv ut min bryllupsdagbok, det ble maaaange sider det! Vel, nå er den arkivert i permen med alle de andre bryllupsting- detaljene. Kan tenke meg at du får mange flere ark enn meg, for du har jo kjempemange sider i dagboka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skreiv ut min bryllupsdagbok, det ble maaaange sider det! Vel, nå er den arkivert i permen med alle de andre bryllupsting- detaljene. Kan tenke meg at du får mange flere ark enn meg, for du har jo kjempemange sider i dagboka...

:ler2: nesten 400 ble det :hoho::hakeslepp::overrasket::lol::sjokkert: :dåne: :vetikke:

Må nok kjøpe meg en egen ringperm til den boka ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter litt med å ta inn hagemøblene. Håper på noen varme septemberdager, selv om det ikke akkrat ser lovende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første snøen har dukket opp i fjelltoppene. Vil ikke ha snø riktig ennå :( Satser på at den forsvinner igjen, men man bør vel ikke vedde hele månedslønna på det...

I helga skal søstra mi komme på besøk. Vi skal på loppemarked i morgen. Det er det årlige loppemarkedet i bygda. Kjempeartig å være der. På søndag skal vi i kirka. Det er 140 år siden kirka ble bygd, så det skal være jubileumsgudstjeneste. Med teaterinnslag. Svigerfar skal være med på forestillinga, så det skal bli morsomt å se på. Håper på fint vær, for vi skal være ute da.

Hadde egentlig tenkt å ikke jobbe noe ekstra i helga, men så ringte hun fra kjøkkenet likevel. Jeg mannet meg for å si nei på spørsmål om jobb. Så sier jeg: Jeg kan ikke jobbe hele dagene, men kan komme noen timer på ettermiddagen. Hvor dum går det an å bli?!?!?!?! Hvorfor klarer jeg ikke si nei når det var det jeg hadde tenkt å gjøre? Resultatet ble hvertfall at jeg skal jobbe fra 15 til 18 både lørdag og søndag... Jaja, har hvertfall ingen andre enn meg selv av et naut å skylde på. Gleder meg til jeg er ferdig på denne jobben jeg har nå, for da får jeg faste helger jeg skal jobbe. Selvfølgelig har jeg muligheten å jobbe litt ekstra da også, men det blir nok ikke like mye mas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt spennende å gå ut i skogen og plukke bær for tida. Det er observert bjørn rundt gården vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, observert bjørn rundt gården?? Det er andre tilstander enn her i Trondheim!! :ler:

Ellers, så kjenner jeg igjen den problematikken med å si ja til jobb når man egentlig tenkte å si nei... :sjenert: Man får fokuserer på det positive, at det kommer mer penger til å bruke på kos ut av det.

Ha en kjempefin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Høres ut som om du kommer til å få en fin helg - til tross for litt jobbing :) Loppemarked er alltid så koselig! Iallfall hvis man finner noen fine lopper ;)

Menne snø allerede nå?? Hørtes litt tidlig ut for min del, men kjenner jeg klimaet her rett så blir det :regn: hele vinteren. Forrige vinter hadde vi :snø: en gang (hehe... to dager eller noe sånn) Så dere er heldige at dere har VINTER! Og er du heldig så går bjørnen snart i hi! Huff, skummelt :redd: :dåne: :sjokk:

Stor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Innom for å ønske deg ei god helg. Skal også på loppemarked imorgen, håper på å finne noen små kupp nå som vi er i flyttefasen, men uansett er det jo artig bare å se.

Bjørn ja, huff, husker vi hadde det engang i nabolaget der jeg vokste opp også, men bjørner vandrer jo langt på en dag så kan hende han er langt langt unna allerede. Evt får du bråke masse når du er ute og plukker ber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å si nei til ekstrajobb bestandig.

Loppemarked er morsomt. Og noen ganger finner man noen go-biter også.

Litt vel spennende for meg å tusle i skogen hvis jeg vet at det er observert bjørn i nærheten. Synes det er skummelt nok å treffe på en elg, jeg.

Ønsker deg en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp spist en god frokost, solsikkeknekkebrød med smøreost - og kaffe latté i koppen. Er ikke noe særlig til kaffedrikker, men er det kaffe med melk er jeg med. Gubben bare rister på hodet av meg, for han må ha kaffen svart. Vi kjøpte kaffemaskin i fjor, så nå får han kaffe med nykverna bønner og jeg får min favorittkaffe= eneste kaffen min ;)

I går kom ene søstra mi på besøk. Hun skal være hos oss helt til søndag. Det er koselig å ha henne her. Det var mamma som kom kjørende med henne. Vi ble sittende å se på bilder fra bryllupet til gubben og meg. Vi hadde nemlig nettopp fått nesten 1000 bilder fra dagen. Det ble mange fine bilder, så når høststormene begynner å shake huset, skal jeg sitte inne og kose meg med å sette bilder inn i album. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga ble det som forventa full fart. På lørdag rakk vi både loppemarked og torgdag på nærmeste tettsted. Jeg endte opp med ingenting på loppis, men kjøpte meg en HH- regnjakke. Den kosta egentlig 2000,- men var på 70%. Kjøpte også en jakke til E. Den var på halv pris. Tilsammen betalte vi 800,- for disse to jakkene. Fornøyd med det ja!!! :tommel:

I går var vi travelt opptatt med gudstjeneste. Kirka "vår" fyller 140 år i år, derfor var det full feiring. Svigerfar var med på et teaterinnslag, det var artig å se. Etterpå dro vi i 1-årsdagen til et av fadderbarna våre. Jeg var der kanskje en time før jeg dro på jobb. Der var det også full fart- som vanlig når man skal servere middag til nesten 1000 mann ;)

Men vi hadde en koselig lørdagskveld- kosa oss med hjemmelaga pizza på bordet og Olsenbanden på tv. Så nå går minstepia A og sier "helmaks" til alt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helmaks er jo ikke det dummeste man kan si.

Du hadde jammen en innholdsrik helg. Mat til 1000 stykker må jammen ha vært litt av en oppgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...