Majabeth Skrevet 16. august 2007 Forfatter #22 Skrevet 16. august 2007 I dag har gubben og jeg hatt en liten sløve-dag. Vi er syke alle mann (eh, kvinner og en mann) og har tatt det helt med ro. Ungene har lekt sammen når de har følt for det, og jeg og gubben har prøvd å slappe av. Man merker det godt at minstejenta begynner å komme over den verste trassen nå. De to jentene våre leker godt sammen nå for tida. Det var en periode- en ganske lang en- hvor hun var helt umulig å leke sammen med. Det var ikke lett å gjøre henne til lags. Plutselig kunne hun bil skikkelig forbanna uten at vi visste hvorfor. Nå er hun i mye bedre humør, og det går an å si henne imot. Det er godt at den perioden er over...
Bettie Skrevet 16. august 2007 #23 Skrevet 16. august 2007 Håper du/dere er bedre. Ikke noe moro å være syk. Trassalder er slitsomt, men det går jo over for en stund, og godt er jo det.
Majabeth Skrevet 16. august 2007 Forfatter #24 Skrevet 16. august 2007 Håper du/dere er bedre. Ikke noe moro å være syk. Trassalder er slitsomt, men det går jo over for en stund, og godt er jo det. Er bedre nå. Det er liksom ikke så mye valg når man plutselig må løpe rundt i skauen for å hente kyr... Bor på gård, og da kan det rareste skje. I dag var det ei ku som ikke kom hjem sammen med de andre. Vi måtte ut for å lete etter henne. Det viste seg at hun hadde kalva i skogen. Vi fikk kalven hjem, så måtte jeg tilbake for å få kua hjem. Selvfølgelig måtte det begynne å høljeregne! Så da jeg og kua kom oss til fjøset var vi søkkvåte...Men vi fikk hjem begge to, så da gikk det bra tross alt Lagde pizza til middag i dag. Ungene ble veldig glade, for det er noe de liker kjempegodt!
Bettie Skrevet 18. august 2007 #25 Skrevet 18. august 2007 Oj, det må ha vært litt slitsomt. Godt at dere fikk tak i både ku og kalv, men det var vel ikke oppskriften for å bi frisk. Ønsker deg en fortsatt god helg
Majabeth Skrevet 19. august 2007 Forfatter #26 Skrevet 19. august 2007 Sånn! Da var arbeidshelga mi unnagjort! Har vært flink, stått på som bare det under innrykket. Til og med jobba overtid i går kveld...
naley Skrevet 19. august 2007 #27 Skrevet 19. august 2007 hei hei! Fikk først nå med meg at du hadde fått deg ny dagbok :-) Inne med en søndags
Majabeth Skrevet 19. august 2007 Forfatter #28 Skrevet 19. august 2007 Hvor har arbeidslystn blitt av?? Har store planer om å rydde i skuffer og skap, det skal være loppemarked i bygda- og hadde vært så fint å fått kvitta seg med ting man ikke bruker lenger. Kanskje jeg burde ta vare på klær som kan være aktuelle til karneval og sånt seinere? Eller nei, det er vel sånt som gjør at alle skuffer og skap er fulle... Må lete videre etter arbeidslysten min....
Loevinna Skrevet 19. august 2007 #29 Skrevet 19. august 2007 Når du finner den så får du si ifra hvor du fant den henne... Kanskje jeg finner min egen der også....
Bettie Skrevet 19. august 2007 #31 Skrevet 19. august 2007 Arbeidslyst har det med å gjemme seg innimellom, og da er det gjerne en grunn til det - som at kroppen trenger litt hvile.
Majabeth Skrevet 20. august 2007 Forfatter #32 Skrevet 20. august 2007 Når du finner den så får du si ifra hvor du fant den henne... Kanskje jeg finner min egen der også.... Beklager, fant ingen arbeidslyst...Vente litt, så kommer den sikkert krypende fram fra et eller annet hjørne sammen med noen svæære kaniner
Majabeth Skrevet 20. august 2007 Forfatter #33 Skrevet 20. august 2007 (endret) Titter innom og hilser på! :bukke: Hei tilbake! Velkommen skal du være. Endret 20. august 2007 av Majabeth
Majabeth Skrevet 20. august 2007 Forfatter #34 Skrevet 20. august 2007 Arbeidslyst har det med å gjemme seg innimellom, og da er det gjerne en grunn til det - som at kroppen trenger litt hvile. Tror faktisk du har rett i det. Nå har jeg ikke noe ekstraarbeid før om 14 dager. Deilig! Skal jobbe som vanlig på den vanlige jobben min (mandag til fredag 0800-1600) helt fram til 24. oktober. I tillegg skal jeg ta noen ekstravakter på nyjobben min. Skal prøve å unngå noen vakter i oktober. Da skal jeg nemlig på elgjakt- og den SKAL jeg prøve å få med meg! Men til helga er det full avslapping! Eller nesten hvertfall; jeg og gubben skal på Døgnvillfestivalen i Tromsø!!!!
MellonCollie Skrevet 20. august 2007 #35 Skrevet 20. august 2007 Næmmen, så ikke denne før nå jeg! Majabeth! Kjenner til arbeidslyst-problemet. Særlig nå som høsten kommer snikende har jeg bare lyst til å sitte under pledd med en bok på kveldstid! Liker å slappe av når det er mørkt og smådårlig vær ute, og den situasjonen er vi ofte i for tida..
Majabeth Skrevet 20. august 2007 Forfatter #36 Skrevet 20. august 2007 Næmmen, så ikke denne før nå jeg! Majabeth! Kjenner til arbeidslyst-problemet. Særlig nå som høsten kommer snikende har jeg bare lyst til å sitte under pledd med en bok på kveldstid! Liker å slappe av når det er mørkt og smådårlig vær ute, og den situasjonen er vi ofte i for tida.. Så koselig at du stakk innom! Velkommen skal du være. La meg tidlig i går kveld. V :søvn: Var rimelig trøtt etter en arbeidshelg med full fart.
Majabeth Skrevet 20. august 2007 Forfatter #37 Skrevet 20. august 2007 I dag skulle minstepia vår ta medisin. Hun ville selv prøve å få opp flaska, sånn med barnesikring på. Etter å ha prøvd uten å få det til en liten stund kommer det oppgitt fra henne: Hvordan vet flaska at det er et barn som skal åpne den?! Nå er begge ungene i seng. Skal sløve litt i sofaen med gubben mens vi ser på tv. Har forresten fått ut den gamle fryseren fra kjelleren i dag. Fikk hjelp av noen av gubbens kompiser. Kjekt med sterke mannebein når man skal ha ut gammel fryser... Har også fått ut mye rart som skal gis til de som skal ha loppemarked i bygda snart. Det er godt å bli kvitt ting som bare tar opp plass
Ottine Skrevet 20. august 2007 #38 Skrevet 20. august 2007 Hei! Glitrende utsagn fra jenta di! Regner med jeg får høre mange gullkorn i tida framover, jeg også - jeg er 1.klasselærer...! :smile: De er så flotte! Håper du har en fin kveld!
Gjest Skya Skrevet 21. august 2007 #39 Skrevet 21. august 2007 Tror faktisk du har rett i det. Nå har jeg ikke noe ekstraarbeid før om 14 dager. Deilig! Skal jobbe som vanlig på den vanlige jobben min (mandag til fredag 0800-1600) helt fram til 24. oktober. I tillegg skal jeg ta noen ekstravakter på nyjobben min. Skal prøve å unngå noen vakter i oktober. Da skal jeg nemlig på elgjakt- og den SKAL jeg prøve å få med meg! Men til helga er det full avslapping! Eller nesten hvertfall; jeg og gubben skal på Døgnvillfestivalen i Tromsø!!!! Er det det samme som ølfestivalen?? :klø: I dag skulle minstepia vår ta medisin. Hun ville selv prøve å få opp flaska, sånn med barnesikring på. Etter å ha prøvd uten å få det til en liten stund kommer det oppgitt fra henne: Hvordan vet flaska at det er et barn som skal åpne den?!
Majabeth Skrevet 21. august 2007 Forfatter #40 Skrevet 21. august 2007 Er det det samme som ølfestivalen?? :klø: Nei, sjekk denne siden. Tror det kan bli kjempebra! Jeg og gubben skal bare kose oss, ligge på hotell, kose oss og slappe av. Ja, også skal jeg shoppe på lørdag :juhu:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå