Gå til innhold

Hvilke dyr har dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg en skjønn liten hund på 4år. Har veldig lyst å skaffe meg rotter igjen, herlige små skapninger :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! jeg har tre marsvin, to undulater og 8 gullfisker. jeg ønsker meg en hund, men det er ikke lov der vi bor.

er det noen flere som har marsvin?

Skrevet
Ikke sånn for å kverrulere altså :sjenert: men er ikke teddy en pelsvariant og ikke en rase? Jeg har hørt om mange teddyer, men aldri noen som har sagt det er rasen nemlig... Står ikke på lista over raser som er godkjent i Nordisk Kaninstandard, skjønner du :klø:

Det står iallefall teddy på rase i papirene jeg fikk når jeg kjøpte den.

Det er en variant av løvehode. Men det er en ganske ny rase da. Tror de er mer vanlige i Dannmark.

• 2 uker senere...
Gjest Borghild
Skrevet

Jeg er den lykkelige eier av en nyyyyydelig og litt skrullete islandsvallak.

Gjest Borghild
Skrevet
Dansemus ja, det hadde jeg nesten glemt ut at jeg hadde hatt:)

Misuner dere som bor på gård.

Håper på å kjøpe et småbruk en dag sammen med min kjære.

Hva er dansemus? Mus som danser samba? :klø:

Skrevet

Har en liten søt pusejente på to år. Mira er langhåret, helt hvit og døv. Beste pusen i verden. :rødme: Vurderer å skaffe en venn til henne.

Gjest StockDama
Skrevet

dansemus er noe japanske små hvit mus med svart hode som regel

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet (endret)
Det står iallefall teddy på rase i papirene jeg fikk når jeg kjøpte den.

Det er en variant av løvehode. Men det er en ganske ny rase da. Tror de er mer vanlige i Dannmark.

Underlig... Vet at teddy er en pelsvariant, men aldri hørt om det som en rase. Hvis han er født i Norden ville jeg også vært skeptisk til "papirene" hans, når rasen ikke finnes i Nordisk Kaninstandard.

Edit: Nordisk Kaninstandard er også gjeldende for Danmark, så det er jo egentlig ingen forskjell, sånn sett, på Norge og Danmark.

Endret av Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg har en katt, han heter Ludvig og er 2 år gammel. Han er blanding av Bengalkatt og Norsk Skogkatt :)

Skrevet

Vi har gård, så vi har litt av hvert her. Melkekyr, ammekyr, okser og div kalver, griser, to hester, 8 høner og en hane, en kanin, en hund og to katter.

Skrevet

Jeg har 4 nydelige pusekatter.

De er søsken, og er verdens vakreste (i mine øyne):rødme:

Skrevet

Har to frittgående kaniner, mor og sønn, og en sibirkatt på et halvt år. Er veldig allergisk mot katter, men tåler heldigvis sibirkatten godt. Den er jo også holdt for å være allergivennlg for mange.

Ønsker meg veldig veldig veldig en hund, men har hundeallergi også. Får se hvor lenge jeg greier å holde meg fra å kjøpe en røyte"fri" type.

Skrevet

<3 dyr!

Vokste opp med hunder (tervuren, västgötaspets, borzoi, irsk ulvehund, ++), høner, rotter, undulater.

Nå har jeg ørkenrotte, men er fremdeles hunder i familien.

Kunne tenke meg hund en gang, og tamrotter igjen, men den tid, den glede! :D

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Har ingen dyr for tiden, men har et akvarie stående som jeg skal ha fisk i snart.

Vurderer også å skaffe meg en skjeggagam eller to med tiden. Har ikke plass akkurat nå, men får forhåpentligvis mer plass om en stund.

Skrevet

Jeg har hatt verdens nydeligste og snilleste flat coated hund. :rødme:

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Har ingen dyr selv for øyeblikket :(

Men regner fortsatt både hundene og hestene i familien som mine da, så drar å besøker de så ofte jeg kan ;)

Skrevet

1 maine coon, 1 samoyed & en hermelin kanin!

Lurer på om vi snart skal skaffe oss en samoyed til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...