ToveM Skrevet 11. august 2007 #21 Skrevet 11. august 2007 Vi har 2 hannkatter, en har vi skaffet oss selv, den andre flyttet bare inn til oss i fjor sommer
Gjest Qha Skrevet 11. august 2007 #22 Skrevet 11. august 2007 Driver gård, så jeg har Storfe, katt og kanin.
Fanta Skrevet 11. august 2007 #23 Skrevet 11. august 2007 Vi har 2 katter, 1 valp og om 4 uker får vi en kattunge Gleder meg !
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2007 #24 Skrevet 11. august 2007 Jeg har to hunder av rase boerboel og phalene,to helligbirmaer og en huskatt
Gjest Fliss Skrevet 11. august 2007 #25 Skrevet 11. august 2007 Har verdens skjønneste og snilleste lille hund
pusla Skrevet 12. august 2007 #26 Skrevet 12. august 2007 Har verdens skjønneste og snilleste lille hund Så pussig, det har jeg også . Den nydeligste valpen i verden faktisk
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 12. august 2007 #27 Skrevet 12. august 2007 Jeg har nå 2 hunder, begge chihuahua. Store hunder i liten kropp! Fra før har jeg hatt; katter, fisker, kaniner, hest, rotter, chinchilla, hamster, marsvin, fugler og hybelkaniner.
caroprins Skrevet 13. august 2007 #28 Skrevet 13. august 2007 Vi har 2 hunder - begge cavalier king charles spaniel. Kjempeherlige hunder.
Gjest Bodillen Skrevet 13. august 2007 #29 Skrevet 13. august 2007 Vi har to hunder. Også ligger vi i heftige forhandlinger med datteren om kjøp av hest...
Gjest Frøken Titt Skrevet 13. august 2007 #30 Skrevet 13. august 2007 Jeg har en katt. Jeg vil ha en katt til, men det blir ikke med det første. senere vil jeg ha en hund også. Hest, ja takk, men det blir nok med drømmen.
Gjest Gjest_rangi_* Skrevet 14. august 2007 #31 Skrevet 14. august 2007 Vi har seks hunder, en katt, ni hester, to minigriser og en god gjeng med sauer.
Gjest TuttaCalcutta Skrevet 15. august 2007 #32 Skrevet 15. august 2007 Jeg har en vakker blandingshund på 3 år som heter Tussi. En liten hund med stor personlighet.
Ut i det fri Skrevet 15. august 2007 #33 Skrevet 15. august 2007 Har hunder, katter, fisker, snegler og reker. Har planer om hester og geiter - om dermed muligens også kanin.... Hærlig å pusle med dyr
øyenstikker Skrevet 15. august 2007 #34 Skrevet 15. august 2007 Har byens kuleste kanin. rasen er teddy, den er en skikkelig hårdått Vi pleier å sitte på gulvet å se nyhetene sammen på kveldene..eller en bra film Så har vi 3 fisker...svømmer nå rundt å rundt..
milla-mor Skrevet 15. august 2007 #35 Skrevet 15. august 2007 jeg har to katter, men de ble hos mamma når jeg flyttet. hus og hage fremfor liten leilighet i byen. han ene fikk vi av en bekjent, og han andre fant vi forlatt på en kirkegård. han var altfor liten til å være borte fra mamma`n sin, stakkars... men ingen eiere meldte seg, så nå har vi hatt ham i fem år. vi hadde på et tidspunkt to til, men de ble dessverre påkjørt. de var også hjemløse kattunger. mange av dem, altså! altfor mange... ellers har jeg hatt tre kaniner, ett marsvin, fire dansemus, og to undulater
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 15. august 2007 #36 Skrevet 15. august 2007 Har byens kuleste kanin. rasen er teddy, den er en skikkelig hårdått Vi pleier å sitte på gulvet å se nyhetene sammen på kveldene..eller en bra film Så har vi 3 fisker...svømmer nå rundt å rundt.. Ikke sånn for å kverrulere altså men er ikke teddy en pelsvariant og ikke en rase? Jeg har hørt om mange teddyer, men aldri noen som har sagt det er rasen nemlig... Står ikke på lista over raser som er godkjent i Nordisk Kaninstandard, skjønner du :klø:
Gjest Jenna88 Skrevet 16. august 2007 #37 Skrevet 16. august 2007 Jeg har to nydelige katter, som jeg elsker, over alt på jord. Jeg lurer på hvilken dyr dere har, eller hvilken dyr dere ønsker? Jeg har 2 rotter (og 3 katter som bor hos mine foreldre siden det ikke er lov å ha katt her vi bor) Har også hatt hund, hest, 2 ale lam, et hengebuksvin og en hamster tidligere. Har veldig lyst på hund igjen, men det må vente til vi kjøper hus. Rase er ikke så nøye i grunn, det blir vel en omplasseringshund kan jeg tenke meg.
Gjest celine Skrevet 16. august 2007 #38 Skrevet 16. august 2007 Har hunder, katter, fisker, snegler og reker. Har planer om hester og geiter - om dermed muligens også kanin.... Hærlig å pusle med dyr Jeg nevnte fiskene, men glemte selvfølgelig å nevne sneglene og rekene... Takk for påminnelsen, "Ut i det fri" Vi har noen hundre snegler (sandsnegler og gule og blå eplesnegler) og endel reker av ymse slag.
gizmoo Skrevet 21. august 2007 #39 Skrevet 21. august 2007 For tiden har jeg hund (beagle) som er kjempesøt, en liten kanin med løvehode og masse fisker (og snegler og reker)... Har hatt to katter, og flere marsvin og hamstere tidligere. Har hatt sikkert 10-15 undulater (masse bebiser)...
Even Benløs Skrevet 21. august 2007 #40 Skrevet 21. august 2007 Akkurat nå har jeg en Maine Coon. Har tidligere hatt; hamster, rotter, marsvin, kaniner, hund og hester. Blir forhåpentligvis ny hest snart og kanskje en maine coon til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå