Moonspell Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Jeg lurer på hvilken dyr dere har, eller hvilken dyr dere ønsker? Jeg har 2 rotter (og 3 katter som bor hos mine foreldre siden det ikke er lov å ha katt her vi bor) Har også hatt hund, hest, 2 ale lam, et hengebuksvin og en hamster tidligere. Har veldig lyst på hund igjen, men det må vente til vi kjøper hus. Rase er ikke så nøye i grunn, det blir vel en omplasseringshund kan jeg tenke meg.
Gjest Elastica Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Vi har to hunder, boxer og pointer. Mannen min hadde to ørkenrotter da han var yngre. Det blir uaktuelt hos oss, selv om guttene våre allerede har begynt å mase.
Moonspell Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Jeg er veldig glad i dyr, og siden vi leier en leilighet nå der vi ikkje får ha katt eller hund, så ble det rotter. De er veldig sosiale, og jeg koser meg med de(eneste at de lukter forderdelig sterkt, men så lenge jeg vasker buert hver 2. dag så går det bra)
Arkana Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Vi har to hunnkatter på 1 og 7 år. Vi er begge veldig glade i katter, så dette er perfekt for oss og vi ønsker hverken flere katter eller andre dyr.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 bor på gård så vi har det aller meste...... som katter , hunder. sauer. ungdyr. kaniner. chinchillare.akvarier. geiter.... ,,
Majabeth Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Bor på gård. Vi har kyr (rundt 50 til sammen, husker ikke akkurat nå), 2 elghunder og 1 fjøskatt. Har store planer om å skaffe oss hest etterhvert, for både jeg og jentene våre er hesteinteresserte.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Jeg har verdens herligste pusegutt :D Når vi flytter inn i nytt hus blir det en hund først og så en til litt senere.
Trampe Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Jeg har to pusejenter, en kanin og en haug fisker Tror jeg har nok nå, selv om jeg utvider fiskebestanden litt av og til.
Gjest antigartner Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Jeg har hund. Tidligere har jeg hatt katt, men hunden jeg har nå er helt spinnvill etter katter, så jeg kan ikke ha begge deler.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Vi har 2 hunder Zita som er blanding av Border Collie, Golden Retriever og Engelsk Setter, og Indi som er en xoloitzcuintle (Meksikansk Nakenhund) av den store typen. Har tidligere hatt det mest... Fisk, kaniner, marsvin, rotter, kopplam, ei ku, bikkje, katter, hamster, undulater, nymfeparakitter, hest, mus.... Sikkert noe jeg har glemt sånn i farta og
(-:Domino:-) Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 2 katter. Kunne muligens tenkt meg en hund eller eventuelt 1 katt til, men er ikke helt sikker.
Eføy Skrevet 10. august 2007 #14 Skrevet 10. august 2007 I dag har jeg en hund; strihåra dachs. Gjennom oppveksten har jeg hatt minst 12 jakthunder (tror jeg har glemt et par) i tillegg til flere valpekull. Hadde også en dansemus en gang, husker jeg.. Inntil for et par måneder siden, så hadde jeg også et akvarium med forskjellige fisk i..
Betsy Skrevet 10. august 2007 #16 Skrevet 10. august 2007 Jeg har hund - verdens nydeligste setter. :rødme: Er oppvokst med hund, katt, fisk, fugl og det som eksisterer av gnagere, men holder meg nok til hund heretter.
Gjest celine Skrevet 10. august 2007 #17 Skrevet 10. august 2007 Jeg har diverse typer fisk - har ikke helt oversikten hvor mange akvarier jeg egentlig har, men 16 av dem er iallefall i drift nå.
Moonspell Skrevet 11. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 11. august 2007 Dansemus ja, det hadde jeg nesten glemt ut at jeg hadde hatt:) Misuner dere som bor på gård. Håper på å kjøpe et småbruk en dag sammen med min kjære.
Tabris Skrevet 11. august 2007 #19 Skrevet 11. august 2007 Jeg har en hund og en katt nå. Hadde dansemus og kaniner da jeg var yngre og ikke visste bedre.
Gjest cassia Skrevet 11. august 2007 #20 Skrevet 11. august 2007 Jeg hadde katt, men den døde i fjor. :gråte:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå