Gå til innhold

Tåreperser på tv

Petroline

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg setter på de 2 siste episodene av "Kalde føtter" (den britiske serien som gikk for noen år siden), gråter jeg som bare det. :gråte: Jeg gråter mer enn om noen nær meg har dødd. Vanligvis blir jeg ikke så lett rørt av tv og film, men disse 2 siste episodene er det ingen nåde over... :ler:

Så dersom jeg synes at kroppen min bør gråte litt, er det bare å trykke på "play".

Andre som har noen slike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver gang jeg setter på de 2 siste episodene av "Kalde føtter" (den britiske serien som gikk for noen år siden), gråter jeg som bare det. :gråte: Jeg gråter mer enn om noen nær meg har dødd. Vanligvis blir jeg ikke så lett rørt av tv og film, men disse 2 siste episodene er det ingen nåde over... :ler:

Så dersom jeg synes at kroppen min bør gråte litt, er det bare å trykke på "play".

Andre som har noen slike?

Dette var det første jeg tenkte på når jeg så overskriften :ler:

I tillegg har jeg grått mange tårer over Akutten, f.eks. når dr. Greene døde og de leste brevet han hadde skrevet :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Noen av venninnene mine ville sikkert skrevet når Denny dør i Greys anatomy. Jeg følte meg litt kynisk der jeg satt og bare ventet utålmodig på hva som skulle skje med Dr. Derek og Meredith. Jeg syns Denny var litt kjedelig og plagsom og Izzie voldsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg er veldig altetende sånn sett. Men liker slike tårepeser også jeg. :sjenert:

Blant mine favoritter er du nevnte blant annet de siste to episodene av Kalde Føtter. Ufattelig trist.

Serieavslutningen av Dawson's Creek var også ufattelig trist og husker jeg hylgrein mot slutten

- der Jen dør

.

Avslutningen av sesong 3 av Ballykissangel er også veldig trist, der en av hovedpersonene dør. Serien ble aldri den samme uten. :tristbla:

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serieavslutningen av Dawson's Creek var også ufattelig trist og husker jeg hylgrein mot slutten

- der Jen dør

.

Det var den første som slo meg også :trist: Og da Billy døde i Ally McBeal... Avslutningsepisoden i Krøniken var også en tårevåt affære -tror jeg gråt 5-6 ganger i løpet av den ene episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...