Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg har trent regelmessig og passer på kostholdet hver dag! Men har ikke gått ned et eneste gram siden jeg fikk mitt første barn for snart 8 år siden. I likhet med TS har jeg problemer med nakke,rygg og bekken. Går til behandling hos fysioterapaut og kiropraktor 3 ganger i uken og har nå vert sykemeldt pga plagene i 7 mnd. Du har nok rett i at jeg ikke burde fått reductil utskrevet av legen,men etter at jeg nå omsider har klart å gå ned i vekt så har smertene blitt mindre og jeg kan kose meg på turer ute med barna,istede for å sitte hjemme mens far har dradd på skogsturer,lekeplass o.l. Det er faktisk ikke alle som tar av pga sunnt kosthold og trening. Jeg gikk f.eks på Grete roede kurs,følgte det slavisk...alle andre gikk ned i vekt mens jeg gikk opp 4 kg,sluttet da alle trodde at jeg "jukset".

:gråte: :gråte:

akkurat sånn jeg har det,

:gråte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff...synes synd på deg :tristbla:

Håper du får hjelp av legen din...om du bor på vestlandet så kan jeg gi deg navnet på en lege (over PM) som kanskje kan hjelpe deg. Jeg har pleid å stå som en giraff når jeg skal nå nederste hylle på kjøleskapet....en liter melk har vert for tung til å løfte mange ganger,den glir rett ut av hendene..... og det er FORFERDELIG å ikke kunne løfte sine egne barn! Søvnen har blitt avbrutt mange ganger hver natt,pga smertene. Heldigvis har alt blitt litt bedre :)

Skrevet
kanskje jeg skal diskutere det med legen min om absolutt alt dette, pluss hva jeg føler og hvordan jeg har det til vanlig, kanskje det skulle hjelpe på, og selvom hvor desp jeg måtte være så er jo ingenting bedre enn når man vet at en fagutdannet person holder øye med deg og tilstanden din.

jeg er veldig beskjeden av meg, og ikke forteller til legen mer enn det jeg strengt tatt måå fortelle.

Nei, vil for all del ikke forverre helsen min, for da vet jeg ikke hva jeg skulle gjort.

og takk :)

Syns det høres ut som en god plan :) Vet hvor vanskelig det kan være å snakke med leger, men du greier det nok når det tross alt er så viktig for deg. Lykke til :klemmer:
Skrevet
Huff...synes synd på deg :tristbla:

Håper du får hjelp av legen din...om du bor på vestlandet så kan jeg gi deg navnet på en lege (over PM) som kanskje kan hjelpe deg. Jeg har pleid å stå som en giraff når jeg skal nå nederste hylle på kjøleskapet....en liter melk har vert for tung til å løfte mange ganger,den glir rett ut av hendene..... og det er FORFERDELIG å ikke kunne løfte sine egne barn! Søvnen har blitt avbrutt mange ganger hver natt,pga smertene. Heldigvis har alt blitt litt bedre :)

håper at legen forstår meg ja. bor i Oslo

  • 1 år senere...
Gjest Lenesan
Skrevet
trro meg, har vært der og.. men aner ikke hva jeg gjør feil altså. jeg gjør ihvertfall noe feil siden jeg da endte opp med mangel på vitamin D, jern, folsyre :lete:

itillegg hadde jeg forhøyet senkning, men den tror jeg kom av den betennelsen

Når du skal slanke deg, om det er at du teller kalorier eller går på atkinsdiett eller what ever, så er det viktig å ta vitaminer, mineraler og fiskeolje.

Ingen burde prøve å gå ned uten dette.

Det er helseskadelig.

SPESIELT fiskeolje og mineraler er viktig å ta.

Man skal ta det morgen og kveld, ikke bare en gang til dagen når man velger å slanke seg.

Jeg er 165 og veide for 5mndr siden 81kg, nå veier jeg 65, jeg trener 4 ganger i uka, men viktigst av alt, jeg har endret kostholdet mitt, spiser 5-6 ganger til dagen små måltider.

1400 kalorier fordelt over hele dagen, fungerer supert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...