Gjest Ola Skrevet 21. mars 2003 #1 Del Skrevet 21. mars 2003 IRAK: SADDAM HUSSEINS SON UDAY DÖDAD I BOMBRÄD - WT STOCKHOLM (Direkt) Iraks president Saddam Husseins äldre son Uday dödades när amerikanska flygbombningar natten till torsdagen träffade en byggnad som används av det irakiska ledarskapet. Det rapporterar tidningen Washington Times på fredagen och citerar rapporter från amerikansk underrättelsetjänst, enligt Bloomberg News. Amerikanska tjänstemän försöker utröna om Saddam Hussein själv var i byggnaden då den träffades eller om han lämnat den en halvtimme före. Medicinsk personal kallades till platsen, enligt tidningen./SP #CODES T/MACR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 21. mars 2003 #2 Del Skrevet 21. mars 2003 Alltid leit å si hurra når noen er død, men må nok desverre si meg enig. Et spørsmål er likevel nyttig å spørre seg; under forrige krig ovelevde visst sjefen sjøl ved å flytte fra privathus til privathus i Bagdads forsteder. Hvor mange sivile kommer da til å dø før amerikanerne treffer ham, bare fordi de bodde i feil hus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. mars 2003 #3 Del Skrevet 21. mars 2003 Skulle ikke ha klaget om Bush bare hadde forsvunnet eller vandret heden, heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #4 Del Skrevet 21. mars 2003 at noen er død er aldri en god nyhet!! at noen blir fanget, derimot, kan være en god nyhet.. når noen blir drept i stedet for fanget, er det alltid en mislykket opreasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ola Skrevet 21. mars 2003 #5 Del Skrevet 21. mars 2003 Hvor mange kurdere ble gasset ihjel? Tror nok vi er tjent med at hele slekta til Saddam elimineres så raskt som mulig! Deler slettet. Hege (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #6 Del Skrevet 21. mars 2003 Sitat slettet. Hege (mod) har du ennå ikke forstått at krigsmotstand er laaaangt i fra det samme som saddam-støtte.. det er faktisk veeeldig mulig å være mot krig OG mot saddam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 21. mars 2003 #7 Del Skrevet 21. mars 2003 Må innrømme at jeg syns operasjonen er like vellykket om han blir drept eller om han blir fanget. Livet til en enslig tvers igjennom ondskapsfull mann satt opp mot de tusener han her bortført, torturert eller drept? Ikke noe tap for verden, spør du meg. Desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. mars 2003 #8 Del Skrevet 21. mars 2003 Har ikke Saddam flere sønner da? Trodde han hadde 4-5 stykker jeg som alle er like ille som faren sin. De må få drept hele familien, ikke bare en sønn. Konene også- samt barna!! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NangaParbat Skrevet 21. mars 2003 #9 Del Skrevet 21. mars 2003 Har ikke Saddam flere sønner da? Trodde han hadde 4-5 stykker jeg som alle er like ille som faren sin. De må få drept hele familien, ikke bare en sønn. Konene også- samt barna!! Milla Hvorfor ikke ta med fettere, kusiner, venner, bekjente etc også Personangrep slettet - Lionda mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 21. mars 2003 #10 Del Skrevet 21. mars 2003 Og der var lista lagt for nok en saklig diskusjon...... L-B :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 21. mars 2003 #11 Del Skrevet 21. mars 2003 Yess - alle ekstremister er livsfarlige: La oss lete dem opp, hale dem ut på gata og skyte dem ned på flekken, alle som en!!! (Og så håper jeg noen tenker ett sekund og ser ironien i dette utsagnet før de kaster seg over PC'en for å svare...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 21. mars 2003 #12 Del Skrevet 21. mars 2003 De må få drept hele familien, ikke bare en sønn. Konene også- samt barna!! Milla Javel... Og da kan du kanskje fortelle oss hva disse barna har gjort for å fortjene dødsstraff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. mars 2003 #13 Del Skrevet 21. mars 2003 Har ikke Saddam flere sønner da? Trodde han hadde 4-5 stykker jeg som alle er like ille som faren sin. De må få drept hele familien, ikke bare en sønn. Konene også- samt barna!! Milla Vi må få tatt livet av George Bush og hele hans famlie med far, mor ,onkler, tanter og kone og hans tvillingdøttre slik at vi kan være temmelig sikre på at Bush-familien ikke kan ha noen flere presidentkandidater.... Hører du hvor sykt dette er ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. mars 2003 #14 Del Skrevet 21. mars 2003 KGs egen lille Hitler slår tilbake... Hvorfor ikke ta med fettere, kusiner, venner, bekjente etc også Bra tittel :-) Alle Saddams nære slektninger og støttespillere bør tilintetgjøres. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 21. mars 2003 #15 Del Skrevet 21. mars 2003 Er enig med deg til et visst punkt, Milla. Jeg er dog mer i retning av å mene at ethvert medlem av Saddams krets bør settes i en situasjon der de ikke har mulighet for maktutøvelse. Om dette innebærer at de blir sperret inne, og satt til å spikre paller, eller borre rasshøl på trehester i 50 år, synes jeg det er litt bedre enn "la oss drepe dem", uten at jeg med dette underkjenner alvorligheten av at de har gasset i hjel folk en mass. Det er dog et faktum at verden hadde vært bedre uten Saddam og hans krets. og jeg vil jo personlig ikke gråte bittert om de blir utslettet i et bombesveip. Men i utgangspunktet er jeg i mot dødsstraff.....den skadefro biten av meg ler råere dersom Saddam må passe seg når han bøyer seg etter såpen i dusjen i et fengsel. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #16 Del Skrevet 21. mars 2003 [ Alle Saddams nære slektninger og støttespillere bør tilintetgjøres. hvorfor i alle dager?? jeg har massevis av slekninger som har gjort mye fælt, jeg.. gidder ikke å ramse opp her.. men det er nok å ta av.. men betyr det at JEG fortjener å straffes? nei! det gjør faktisk ikke det jeg er forresten alltid i mot dødsstraff...! det er bare amerikanere som presterer å kalle seg et sivilisert land mens de fremdeles praktiserer dødsstraff.. fasinerened, men latterlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 21. mars 2003 #17 Del Skrevet 21. mars 2003 Lurer fremdeles på hva Milla og Milo mener familiens BARN har gjort for å fortjene å bli drept.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. mars 2003 #18 Del Skrevet 21. mars 2003 De tror sikkert d ligger i genene at man blir diktatorisk. Kan være de har rett men se da heller imot Amerika.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 21. mars 2003 #19 Del Skrevet 21. mars 2003 Hehe, godt poeng SS. Men sønnen der er jo en gammel fyllik og treskalle som ikke greier å bruke riktige ord uten manus en gang, nekter å dømme andre barn etter ham. Andre kan jo lære å tenke selv, om ikke han har lært det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NangaParbat Skrevet 21. mars 2003 #20 Del Skrevet 21. mars 2003 Vi ynder å kalle oss selv siviliserte, men likevel er det enkelte her som ønsker kollektive avstraffelser med eugentisk begrunnelse. Framskritt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå