Gjest Husmora Skrevet 21. mars 2003 #1 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har kokt urter i en stor kasserolle, og nå sitter det igjen en kant midt på siden, rund kasserollen som jeg ikke får vekk. Det er litt klissete og seigt, så det går ikke vekk med skrubb heller. (urtene jeg har brukt er anisfrø, lakrisrot osv, har kokt hostesaft til hesten min ) Har dere noen gode råd? har hatt den i bløt med salo, men det hjalp ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 21. mars 2003 #2 Del Skrevet 21. mars 2003 Kanskje du skulle prøve litt oppvaskmaskinmiddel og la det stå litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 21. mars 2003 #3 Del Skrevet 21. mars 2003 Kok vann i den en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 21. mars 2003 #4 Del Skrevet 21. mars 2003 Stålull? Svint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Husmora Skrevet 21. mars 2003 #5 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg har forsøkt med stållull, svamp med skrubb og varmt vann med zalo. Skal forsøke maskinoppvaskmiddel, og om det ikke hjelper så får jeg forsøke å koke opp. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 21. mars 2003 #6 Del Skrevet 21. mars 2003 la det stå i bløt med maskinoppvaskmiddel over natta, eller prøv stålskrubb. (ikke det samme som stålull) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #7 Del Skrevet 21. mars 2003 Hva med trikset om å bruke Cola? Det skal ta litt av hvert... Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 21. mars 2003 #8 Del Skrevet 21. mars 2003 Ellers er jo bakepulver et tips som stadig dukker opp, og hvis man lar det stå med vann og bakepulver over natta, tenker jeg det vil løse opp en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå