Sofia Skrevet 26. mars 2003 #21 Skrevet 26. mars 2003 Hei Lasse. Så smigrende at du virker bekymret. Jada...jeg skal selvfølgelig være obs på at jeg ikke skal forsvinne helt fra jordens overflate. Ingen fare. Jeg er aaaltfor glad i mat...
Gjest søta Skrevet 26. mars 2003 #22 Skrevet 26. mars 2003 Hei! Jeg har faktisk lagt merke til at det er mange meget slanke jenter/kvinner som har litt mage, enten det er utovermage, eller litt "sideflesk". Jeg tror ikke det er så mye å gjøre med det jeg, siden de er kjempeslanke ellers, de rett og slett er sånn! Selv har jeg helt flat mage (endelig noe jeg også er fornøyd med), men jeg har et annet problem: Jeg har så breie hofter i forhold! Ja, ganske breie skuldre, meget slank og smal midje, og så breie hofter... Timeglassform, nettopp. Det var slik man skulle ha før i tiden det, men tydeligvis ikke nå! Vanskelig å finne kjoler som passer, enden for stor rundt magen, eller for trang over hoftene. Samme med bukser,for vide i livet, om jeg først får den over hoftene da!! Så vi har alle forskjellige frustasjoner...
Englepusen Skrevet 26. mars 2003 #23 Skrevet 26. mars 2003 Er ikke timeglassfasongen alle menns drøm da Noen og enhver kan jo ha problemer med å finne klær idag når idealet er syltynt og null hofter! Uansett..litt fett må man ha, og det er jo det at vi kvinner har litt mer underhudsfett enn menn som gjør at de syns vi er så myke og deilige å ta på :blunke:
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. mars 2003 #24 Skrevet 26. mars 2003 Timeglassformen er jo lekker som bare det :-) Milla
Gjest Tristessa Skrevet 26. mars 2003 #25 Skrevet 26. mars 2003 Ekte timeglassfasong jeg, og stolt til de grader av det.
Gjest Kira Skrevet 26. mars 2003 #26 Skrevet 26. mars 2003 jeg syns ikke det er pent med litt mage på jenter. en fin mage er når den går rett ned, uten å bule ut! det er min mening i allefall! dere kan gi meg så mye pepper dere vil, men det er desidert finest! hvem vil ha litt mage a'? :o Ola? Er det deg? :blunke:
Gjest Kira Skrevet 26. mars 2003 #27 Skrevet 26. mars 2003 Beskrevet som timeglassformen jeg også, da. Men jeg er fornøyd med den personen jeg er. ALT har ikke med utseende og gjøre, og jenter skal ha litt fett på kroppen. Vi vil vel ikke ende opp som disse franske modellene, vil vi?
smil Skrevet 27. mars 2003 #28 Skrevet 27. mars 2003 Mitt beste tips for å få en flatere mage: Rett i ryggen jenter, og vær stolte av dere selv! Har selv hatt litt komplekser for magen min, men nå gidder jeg ikke bruke tid på å tenke på det lenger.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mars 2003 #29 Skrevet 27. mars 2003 Huff.. har vel kanskje ikke et mageproblem, men, men.. Mitt største problem er nemlig sideflesket og det nederst på ryggen. Har følelsen av at alt legger seg der fordi jeg har så kort rygg... har ikke sett noen med sånn rar fasong som meg. Uansett - slanket meg 10 kg, og da fikk jeg flat mage. Muskler også. Når man ikke har noe fett på magen, vises musklene - og jeg har trent sit-ups i mange år. Men sammen med kiloene forvant også puppene, lårene og rumpa. Brukte plutselig størrelse 12 år i klær. Jeg syns for min del ikke at det var stygt, men jeg orker ikke å leve på den måten. Nekte seg selv alt som smaker godt, da gitt Gåkke det :D Så nå har jeg både mage, sideflesk og litt her og der + pupper. Liker det ikke, men jeg tar litt sit-ups mens jeg spiser sjokolade så kanskje den forsvinner med en gang...
Gjest linzi Skrevet 31. mars 2003 #30 Skrevet 31. mars 2003 hei. eg er også ein av dei med "mage"... når eg står opp om morningen og er sulten,er mangen min slik som eg vil at den skal vere. Men når eg begynner å ete, huff.. til og med folk på skulen spør om eg er gravid i 3 mnd eller nåke.. ikkje serlig gøy.. og når eg sitter eller bøyer meg, henger liksom magen utenfor.. må jo åpne knappen kver gang eg et!! ellers blir eg heilt sprengt!! har begynnt å sykle ca 5 km i veka, og tar eit par sit upps.. men når eg tar sitt ups, føles det ut som eg ikkje får puste, så då gjer meg etter ca 20 sitt ups... har nåken råd?
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2003 #31 Skrevet 31. mars 2003 Noter deg hva Skusla skrev, veldig fornuftig, jeg hadde det samme problemet som deg med oppblåst mage og det var cøliaki, sier ikke at det er det du har, men det går an å få sjekket det opp. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå