Gå til innhold

Vært og sett på kjole...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Var for første gang og tittet på kjole idag, og da dama hørte at det ikke ble noe action før neste mai ble hun sur og gretten og ville ikke la meg så mye som ta på en kjole. Hyggelig!!!!

Herved anbefales IKKE Brudeloftet på Metrosenteret.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Riktignok har jeg flere ganger tenkt at du kanskje er litt vel tidlig ute med forberedelsene, men det får da være grenser for uhøflig oppførsel! Du får ha lykke til på jakten videre, kanskje det lønner seg å "lyve" litt på årstallet? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktignok har jeg flere ganger tenkt at du kanskje er litt vel tidlig ute med forberedelsene

Tidlig....?

Jeg begynte ikke før i tolv-trettenårsalderen...?

Prøvde min første brudekjole da jeg var knapt seksten,

hang med lengsel foran tv n da Prinsesse Di og Hertuginnen av York giftet seg...., kjøpt alt som kommer ut i Norge av bryllupsmagasiner de siste tre fire årene, arrangert juksebryllup med både fotograf, brudekjole, ringer og brudebukett (og forfalsket vielsesattest) , hatt ferdig gjesteliste i omtrent to og ett halvt år, bestemt bryllupskake i år 2000 , fått tiara i gave i fjor sommer og min forlover har vært bestemt i årevis og har hatt ferdig utdrikkingslag i evigheter??

Tidlig , jeg????

jeg har jo vært forlovet i snart tre måneder...!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig....?

Jeg begynte ikke før i tolv-trettenårsalderen...?

Prøvde min første brudekjole da jeg var knapt seksten,

hang med lengsel foran tv n da Prinsesse Di og Hertuginnen av York giftet seg...., kjøpt alt som kommer ut i Norge av bryllupsmagasiner de siste tre fire årene, arrangert juksebryllup med både fotograf, brudekjole, ringer og brudebukett (og forfalsket vielsesattest) , hatt ferdig gjesteliste i omtrent to og ett halvt år, bestemt bryllupskake i år 2000 , fått tiara i gave i fjor sommer og min forlover har vært bestemt i årevis og har hatt ferdig utdrikkingslag i evigheter??

Tidlig , jeg????

jeg har jo vært forlovet i snart tre måneder...!! :sjarmor:

Er det fakta??

Er mannen din med i planleggingen?

Hva gjør du når du er blitt gift, da.....? Hva skal du finne på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arrangert juksebryllup med både fotograf, brudekjole, ringer og brudebukett (og forfalsket vielsesattest)

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Vil du kanskje fortelle mer om hvorfor og hvordan dette ble gjort????

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Vil du kanskje fortelle mer om hvorfor og hvordan dette ble gjort????

*klem*

Dette lurer jeg også veeeldig på :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GJERNE!!!!!

Jeg og prinsen traff hverandre første gang da jeg fylte 17. Vi ble stormforelska og ingen skjønte hvorfor vi aldri ble ordentlig kjærester. Men i tiden etterpå har vi vært verdens beste venner og mer enn EN gang vært på nippet til å smelte sammen.

Alle våre felles venner visste at vi var særdeles svake for hverandre.

Da han skulle fylle 30 leide han et digert utested i Oslo og inviterte til vennefest. I forkant av dette selskapet kom vi frem til at vi måtte finne på noe gøy. Og jeg kom med den glitrende ideen: Hva med at vi later som vi har giftet oss og lar bomben springe etter all pepperutdelingen??

Som sagt så gjort. Vi holdt på i to måneder , jeg kjøpte hvit kjole, han kjøpte brudebukett, vi kjøpte utstillingsgifteringer (til 200 kr) hos en gullsmed (vi måtte overtale han til å selge dem!!) og så fikk vi kompisen min til å ta masse brudebilder av oss. På tinghuset, på Akershus festning, i Botanisk hage, på kafe... Resultatet ble over 200 knallfine bilder som jeg laget bryllupsalbum av. Og som kronen på verket forfalsket vi hans kusines vielsesattest og putta inni..... og hadde med og viste frem...

Da kvelden kom var jeg kjempenervøs!! For til historien hører også det faktum at vi i utgangspunktet ikke var kjærester!!! Men ble det underveis.... Også skulle vi liksom holde alt hemmelig for ingen skulle jo vite noe før vi fortalte alle at vi var gift!!

-det ble knallsuksess-

ALLE trodde på oss og alle gratulerte, og gamlekjæresten hans satt i et hjørne og grein...(hi hi hi) og så sa vi ingentig etterpå heller....

En av kompisene hans kom hjem til jul (dette var i juni) og trodde fremdeles at vi var gift!!!!

Siden den gang har vi vært kjærester, og nå skal vi gifte oss på ordentlig!! Og hvis bildene ikke blir noe fine så har vi jo album fra før.....

By the Way, avataren min er et bilde fra den dagen...

MAN FÅR IKKE MERE MORO ENN DEN MAN LAGER SELV!!!

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen 22 :

Dersom du klikker på vårt bryllup- linken min og deretter klikker på couples profile får du se det i en større utgave....

Vi var faktisk ganske fine...om jeg skal si det selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Dette var en morsom idé da....

*steik-arti*

Men nå blir det heldigvis "på ordentli" oxo da....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det forklarer bildet på avataren din. Trodde dere kanskje hadde hatt en gedigen forlovelsefest som var mer som et bryllup. :ler:

Morsom spøk da, godt gjennomført og bra at det ble så vellykket (på alle måter!!!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde bildet var et sånn "fotografbilde" av hvem-som-helst som ligger hvor-som-helst på nettet jeg....

Kjempemorro at det faktisk er dere da!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Da fikk også jeg svar på avataren din :) Jeg var og prøvde brudekjoler sammen med en venninne i februar og da sa jeg at jeg skulle gifte meg til sommeren, hvis de spurte. Ville ikke ha sure kommentarer om at jeg fikk værsågod å vente til neste år. Hvis jeg finner drømmekjolen, får vel jeg kjøpe den i år, ikke sant? Har til opplysning ikke funnet drømmekjolen og har planer om å få den sydd til meg når jeg skal på familiebesøk i Asia til sommeren, gleder meg ja.

ringblomst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Vel, skal jo på messa til helga og titte.

Hadde store planer om å reise innom Kristins først for å prøve Jasmine kjolen en gang til, men Kristins åpner ikke før kl. 1000, og det synes jeg blir for sent når jeg skal på messa.

Hmm... får se hva jeg gjør..må få ut fingern og titte litt mer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
Gjest *-*Pinky*-*
Arwen 22 :

Dersom du klikker på vårt bryllup- linken min og deretter klikker på couples profile får du se det i en større utgave....

Vi var faktisk ganske fine...om jeg skal si det selv...

??? Forstår ikke helt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...