Gjest Zalomine Skrevet 24. mars 2003 #41 Del Skrevet 24. mars 2003 Synes du? Har brukt det er par ganger på håret, synes ikke det lukter så ille jeg.... jeg bruker det jo i matlaginga.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 24. mars 2003 #42 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg pleier å smøre den på tørr hud. Har aldri prøvd å smøre på fuktig hud, men du kan jo prøve. Skjønner ikke helt vitsen da.., blir ikke det litt uøkonomisk, vil du ikke da tørke av deg en del av oljen igjen når du tørker deg? Eller har jeg misforstått litt? Jeg ser jo på reklamen til babyolje-gelèen at den skal smøres på fuktig hud, men den har vel litt annen konsistens enn ren planteolje. Vel, det er jo bare å prøve seg frem. Var en tur innom apoteket i dag, de har veldig mange typer planteoljer så det er nok å velge i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 25. mars 2003 #43 Del Skrevet 25. mars 2003 ¨Javel da har jeg lagt natusan baby geleen min på hyllen i denne omgang og gått tilbake til min trofaste venn body silk fra dove! Pliis ikke si at det er noe "fali" i denne og. Jeg elsker Dove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå