Gå til innhold

DESIGNERKLÆR?!

Gjest sint-dame-bergen-73!!&#3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bra. Du har hatt kloke foreldre. Synd i de barna som blir lært opp tilå tro at penger vokser på trær. Lykke til!

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror heller ikke på at en blir mobbet for å handle på H&M. De aller, aller fleste jeg vet om handler der. Selv handler jeg gjerne på H&M og Bik Bok, men det betyr ikke at jeg ikke kjøper merker som Tiger, Jean Paul, Chanel eller Gucci. Jeg kjøper det jeg synes er fint - uavhengig av merke.

Finner jeg noe jeg liker på Fretex, (som faktisk var ganske in i mitt skolemiljø), kjøper jeg selvfølgelig det. Vintage har faktisk kommet for å bli. :)

Synes forøvrig det er ganske fordømmende å dømme alle som handler merkeklær. Hvis en har råd til det, er det vel ikke noe problem? Nå skal det sies at jeg aldri fikk Gucci/Chanel-lignende merker på ungdomsskolen. Jeg var vel 17 første gang jeg fikk en kjole fra Chanel. Og de fleste klærne i skapet mitt er ikke Chanel.

Skrevet

Jeg tror på den gyldne middelveien jeg. Det finnes designerting man kan få forholdsvis billig på ebay osv.

Dersom mine jenter blir bitt av"designer-basillen" så kommer jeg nok til å gjøre følgende:

Det går an til å ønske seg ting til bursdager osv og kanskje er vi rause der, men skal de ha ting som koster utover det en "normal" garderobe koster sånn ellers, så må de finansiere det selv. Man kan få ryddejobb i matbutikker fra 14-15 år, f.eks.

Det er viktig at ungdommen forstår hvor penger kommer fra, og at ingenting er gratis. Jeg jobber ikke overtid for at barnet mitt skal ha designerklær til en halv formue.

Det er faktisk en mellomting her. Litt av "alt"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...