anka Skrevet 20. mars 2003 #1 Del Skrevet 20. mars 2003 Til dere som ser på BB og har tenkt å stemme på den personen du mener skal forlate huset. Hvem er isåfall denne personen? Jeg sliter veldig med å bestemme meg for enten Halvor eller Henrik. Like syke begge to. Og hvis det kommer en ny inn i kveld, siden Julian dro, så kommer ikke det til å spille noen rolle for min utstemming! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. mars 2003 #2 Del Skrevet 20. mars 2003 Henrik og Halvor er to syke syke individer. Ut med Halvor nå så henriette får fred og Henrik ut neste uke. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. mars 2003 #3 Del Skrevet 20. mars 2003 Henrik eller Halvor ja. Tror jeg går for Halvor. Blir flau når han snakker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. mars 2003 #4 Del Skrevet 20. mars 2003 Halvor er en Patetisk Pottitnisse. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anka Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 20. mars 2003 Ja, jeg er helt enig! Tror det må bli Halvor, så får den syke gammer`n ryke neste gang. Fy flate så dere når han dustete totingen holdt tale under middagen her om dagen, der han opplyste alle de andre i huset hvordan det lå ann men Henriette og han! Han fikk det til å høres ut som hun har vært like klar for han, som han har vært for hu jo. Og at det var noe de har blitt enige om. Snakk om å være SYK i hue a!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. mars 2003 #6 Del Skrevet 20. mars 2003 Fy flate så dere når han dustete totingen holdt tale under middagen her om dagen' date=' der han opplyste alle de andre i huset hvordan det lå ann men Henriette og han![/quote'] Og når han sa fra til henne om dette på forhånd var det jo akkurat som om han slo opp med henne. Kan ikke noen få det inn i hodet hans: HUN ER IKKE INTERESERT!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anka Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 20. mars 2003 Og ikke bare det, men når de hadde den drikke leken. Og han ble skuffet over henne, for de tingene hun hadde gjort. Ærlig talt det skal vel han bare hoppe opp å d**** i! Men jeg må innrømme at hun irriterer meg litt også. Hun sitter ved siden eller på fanget hans omtrendt hele tia, hva med å vise litt mer at hun ikke er interesert a!!!? Men hun har vel ikke noe valg vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 20. mars 2003 #8 Del Skrevet 20. mars 2003 Syns nesten litt synd på halvor, han driter seg sånn ut. men han lager litt liv da :D Henriette blir plaga egentlig, utrolig slitsomt.. men gjør det ikek bedre når hun gjør sånne ting som å sitte på fanget han sog sånn.. sånen små ting gir håp- Hun der pia har ingenting i huset å gjør, UT!! Og Henrik; NEI du er ikke best til alt :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 20. mars 2003 #9 Del Skrevet 20. mars 2003 Halvor er tragisk... Hiv ham på hodet ut av BB- huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2003 #10 Del Skrevet 20. mars 2003 Hva med å stemme ut hun Henriette, slik at Halvor reiser ut frivillig og Henrik ikke får leke mentor lenger? Dagens kinderegg; tre ting på én gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 20. mars 2003 #11 Del Skrevet 20. mars 2003 Hm....Kan jo hende at Henriette liker Halvor litt lell ?? Hun sa helt i begynnelsen at hun ikke brydde seg om at han var pågående, men at hun likte det i mannfolk.. Syns hun gir han litt næring hele tida jeg.. Nå har ikke jeg sett på det siste døgnet, så jeg vet ikke hvordan ståa er... Men hvem skal ut ?? Hm..... Morten kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 20. mars 2003 #12 Del Skrevet 20. mars 2003 Uff, for et tragisk gjeng. Joda, følger litt med jeg også. Henrik, tja hva kan man si. Kanskje litt i psykisk ubalanse..... Halvor, tragisk desperat og uten sosiale antenner..... Henriette, stakkar.... Terese er litt kul, men samtidig harry Pia :o :o eva lill :-? Anita Vet ikke hvem de andre er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 20. mars 2003 #13 Del Skrevet 20. mars 2003 Synd på Henriette :o :-? Hun legger jo opp til det selv jo..... arg... hvorfor er det ingen som ser det ( og JO hun har et valg) Ellers er det samme for meg hvem som blir stemt ut, for jeg bryr meg ikke Har bare fått med meg Henriette og Halvor "krigen" sånn helt tilfeldig Og enig med Madison - det er faktisk synd på Halvor, sånn som han driter seg ut. Henriette "leker" jo bare med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 20. mars 2003 #14 Del Skrevet 20. mars 2003 Joo jeg ser at henriette legger mye opp til det selv. Liten sympati der egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2003 #15 Del Skrevet 20. mars 2003 Stakkars Totning! Jeg synes han skal bli. Ut med Henrik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 20. mars 2003 #16 Del Skrevet 20. mars 2003 Persondebatt... stenges. Lionda mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg