Nanella Skrevet 6. august 2007 #1 Del Skrevet 6. august 2007 Hei hei! Da skal jeg begynne å skrive dagbok igjen. Hadde dagbok før under annet navn men nå er det som sagt blanke ark og det er deilig. Grunnen til at jeg ønsker å starte med nytt navn og blanke ark er at det er lenge siden jeg skrev sist og det har skjedd en del endringer i livet mitt siste året. Jeg har gått ut av et langt forhold der det var barn innvolvert (ett da) og etter det har jeg vært innom et annet forhold som jeg nylig avsluttet, da jeg fant ut at jeg ikke var klar for å starte på nytt igjen enda. Jeg trenger tid for meg selv og stable meg på bena. Men det føles bra, nå skal jeg bruke tid på meg og jenta mi selvfølgelig. Har henne 50% og samarbeidet med eksen om henne går utrolig bra så det er godt. Om det er noen som kjenner meg igjen fra her inne eller irl så vær så snill og si ifra til meg! Og ellers, velkommen til dagboken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 6. august 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 6. august 2007 Da har snella begynt i barnehagen igjen etter ferien... så er det ferie igjen om noen uker. Godt med en rolig start. Idag har jeg fått trent og dreid hodet mot en skoleoppgave som snart skal leveres.. Huff har vært alt for lat i sommer, men det er vel litt meningen er det ikke? Oppdaget at jeg hadde feil bok da så det var jo flott Typisk meg. Har som mål og komme igang med regelmessig trening igjen så en god start i dag føler jeg. Føler jeg sove godt i natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. august 2007 #3 Del Skrevet 7. august 2007 Hei Legger igjen et lite spor etter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. august 2007 #4 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg tror ikke jeg vet hvem du var før, men jeg vil si gratulerer med blanke ark fordi jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå