Emilie_82 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Noen som jobber i en helsekost butikk her? Eller kanskje kjenner noen som gjør det, og som vet hva lønnen der er? Og det kreves vel ingen utdannelse til det vel? Mener å ha lest at noen kjeder kurser nyansatte....
Gjest Tigerjente Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Lønna er nok det samme som i en hvilkensomhelst annen butikk. Og den går litt på om butikken er med i HandelogKontor eller ikke. Og om du har utdannelse/erfaring fra før. Utdannelse trenger du ikke, men det er greit å ha litt kunnskaper om det siden det er veldig mye å sette seg inn i.
Emilie_82 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Ja, litt kunnskap og interesse for helseting bør være til stede. Men hva er egentlig lønn i butikk da? Har ikke den fjerneste anelse...
Gjest Tigerjente Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg har nettopp blitt ansatt. Har nest-laveste lønnstrinn (laveste er under 18år) som ligger på 113kr i timen. Om jeg fullfører videregående, øker jeg litt, og om jeg har relevant erfaring, som da blir arbeid i butikk eller hudpleie/makeup-yrket så øker jeg litt til. Har du fagbrev (nå er jeg ikke sikker hva som regnes som fagbrev i helskostbutikker da) så ligger timelønn på 145kr.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har nettopp blitt ansatt. Har nest-laveste lønnstrinn (laveste er under 18år) som ligger på 113kr i timen. Om jeg fullfører videregående, øker jeg litt, og om jeg har relevant erfaring, som da blir arbeid i butikk eller hudpleie/makeup-yrket så øker jeg litt til. Har du fagbrev (nå er jeg ikke sikker hva som regnes som fagbrev i helskostbutikker da) så ligger timelønn på 145kr. Hvor mange lønnstrinn er det? Hva er lønnen for hvert trinn?
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Hei, jeg har blitt innkalt til intervju på sunkost. Hva kan jeg forvente mg? Vil det gå i de vanlige 3 positive og negative egenskaper, eller vil de spørre fagligrelaterte spørsmål? Tigerjente..du som jobber der..kan du fortelle mg åsn d gikk for dg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå