rolfkjo Skrevet 5. august 2007 #1 Skrevet 5. august 2007 I landsbyen jer bor det meste av året er det ei jente på 15 år som ønsker å reise til et annet land blandt annet Norge for å lære om kulturen og lære mer engelsk. jeg kan skaffe henne en skikkelig familie i Norge er det en nedre aldergrense for aupair?
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #2 Skrevet 5. august 2007 Et kjapt søk ga følgende informasjon: Hvem kan få arbeidstillatelse som au pair? For å få innvilget arbeidstillatelse som au pair må du: * Være mellom 18 og 30 år * Som hovedregel ikke ha samme nasjonalitet som noen i vertsfamilien * Ha et konkret tilbud om ansettelse i form av en arbeidskontrakt undertegnet av deg og vertsfamilien http://www.udi.no/templates/Tema.aspx?id=2651
rolfkjo Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 Et kjapt søk ga følgende informasjon: http://www.udi.no/templates/Tema.aspx?id=2651 Takker og bukker, tenkte ikke på å gå inn på UDI
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 Takker og bukker, tenkte ikke på å gå inn på UDI Bare hyggelig Om jenta ikke får reist nå, har hun hvertfall mulighet om få år. Noe å se frem til
ToveM Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Har selv vært au-pair i min ungdom, en opplevelse som jeg absolutt kan abefale til andre, men er det engelsk hun er ute etter å lære, er det vel bedre å reise til et engelsktalende land enn til Norge?
rolfkjo Skrevet 5. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2007 Har selv vært au-pair i min ungdom, en opplevelse som jeg absolutt kan abefale til andre, men er det engelsk hun er ute etter å lære, er det vel bedre å reise til et engelsktalende land enn til Norge? ja egentlig er det vel lurest men hun vil lære det her også og her er de flinkere til å lære engelsk til ikke engelsk talende mennesker, hvis du fortår hva jeg mener, og jeg kjenner ingen jeg kan stole på andre steder...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå