Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I landsbyen jer bor det meste av året er det ei jente på 15 år som ønsker å reise til et annet land blandt annet Norge for å lære om kulturen og lære mer engelsk. jeg kan skaffe henne en skikkelig familie i Norge

er det en nedre aldergrense for aupair?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et kjapt søk ga følgende informasjon:

Hvem kan få arbeidstillatelse som au pair?

For å få innvilget arbeidstillatelse som au pair må du:

* Være mellom 18 og 30 år

* Som hovedregel ikke ha samme nasjonalitet som noen i vertsfamilien

* Ha et konkret tilbud om ansettelse i form av en arbeidskontrakt undertegnet av deg og vertsfamilien

http://www.udi.no/templates/Tema.aspx?id=2651

Skrevet
Takker og bukker, tenkte ikke på å gå inn på UDI :klem:

Bare hyggelig :)

Om jenta ikke får reist nå, har hun hvertfall mulighet om få år. Noe å se frem til ;)

Skrevet

Har selv vært au-pair i min ungdom, en opplevelse som jeg absolutt kan abefale til andre, men er det engelsk hun er ute etter å lære, er det vel bedre å reise til et engelsktalende land enn til Norge?

Skrevet
Har selv vært au-pair i min ungdom, en opplevelse som jeg absolutt kan abefale til andre, men er det engelsk hun er ute etter å lære, er det vel bedre å reise til et engelsktalende land enn til Norge?

ja egentlig er det vel lurest men hun vil lære det her også og her er de flinkere til å lære engelsk til ikke engelsk talende mennesker, hvis du fortår hva jeg mener, og jeg kjenner ingen jeg kan stole på andre steder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...