Gå til innhold

Lott@: Avatar-samleiet ditt


Sandman

Anbefalte innlegg

På avataren ER mannen øverst. Jeg vil anslå de øverste føttene til skonr 43, og de underste til nr 38.

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lott@
...men jeg har forutsatt at han er øverst' date=' ja....[/quote']

:ler::ler::ler: tenkte meg det ja :ler::ler::ler:

*gir Sandman en leksjon*

Misjonæren kan også utføres på andre måter enn den tradisjonelle *BOMBE*

Kvinnen øverst, gir en ny grensesprengende følelse - MEN, det fordrer at mannen er vel-utstyr fra naturens side

*leksjon slutt*

spjoiiiiiiing spjoiiiiiiing spjoiiiiiing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@
På avataren ER mannen øverst. Jeg vil anslå de øverste føttene til skonr 43, og de underste til nr 38.

:kul:

......husk at vi ikke ligger - VI HENGER I STRIKK!!!!! :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@
Finn deg en ny avatar, Lott@, som ikke er så kontroversiell...

:hoho::hoho:

NEVER!!!!!!! :ler::ler:

Den avataren er liksom helt....... MEG!!!!!

Er du bittelitt misunnelig for at du ikke fant avataren før meg??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

NEVER!!!!!!! :ler::ler:

Den avataren er liksom helt....... MEG!!!!!

Er du bittelitt misunnelig for at du ikke fant avataren før meg??????

Nei, han er misunnelig fordi HAN ikke får til stillingen, mens din partner gjør det! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror faktisk det er nettopp praktisk ERFARING, som førte til at jeg fant bevegelsesmønsteret hemmende for et vellykket samleie... :P

Min oppfordring går derfor til alle de kvinnene som har vært store i kjeften i denne tråden :sjarmor: :

Bruk helga til å prøve ut stillingen, fortrinnsvis HORISONTALT... så kan vi på mandag høre om dere har hatt noe særlig nytelsefull og vellykket sex i helga... regner med deres mannlige partner setter ned foten, i dobbelt forstand... ...lenge før helgen er omme...

..ingen vettu kar syns at et samleie skal bestå av at paret stort sett vipper føttene opp og ned i et helvetes tempo... :P

...det er selve animasjonen, som gjør stillingen mindre troverdig...hadde føttene holdt seg i ro, så hadde det vært noe mer realistisk...

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@
så kan vi på mandag høre om dere har hatt noe særlig nytelsefull og vellykket sex i helga...

Har nytelsesfull OG vellykket sex alltid - og helt uavhengig om det er helg eller ei!!

spjoiiiiiiiing spjoiiiiiiing spjoiiiiiiiiiiiiiing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Sandman

Misjonæren er så kjedelig med mindre man har en mann som kan dens muligheter.

Du er jo så utrolig langt unna.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandman

Misjonæren er så kjedelig med mindre man har en mann som kan dens muligheter.

Du er jo så utrolig langt unna.......

Nå beveger du deg vekk fra temaet, så nå skal jeg få deg slettet, sexysadie... :wink:

Ikke noe galt med en misjonær nå og da, den gir mange fine muligheter den.... men ikke med den benføringen... DET var poenget... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lott@
Ikke noe galt med en misjonær nå og da' date=' den gir mange fine muligheter den.... men ikke med den benføringen... DET var poenget... :P[/quote']

Stillingen som avataren så fint illustrerer fordrer som tidligere nevnt et solid og vel-utrustet mannfolk - i tillegg til det stilsikker beinføring - og det er en kunst i seg selv som ikke alle innehar. :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandman

Misjonæren er så kjedelig med mindre man har en mann som kan dens muligheter.

Du er jo så utrolig langt unna.......

Her er det jo ikke snakk om vanlig misjonær, men hengende opp ned i en strikk fra en bro. Kunne sikkert vært artig å prøve det, men som Sandman sier: kan umulig bli særlig "vellykket" - kommer litt an på hva for forventninger man har i utganspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexysadie

He, he, he.

spørs om du ikke vil tenke litt på oss her inne når du nu skal prøve Lott@`s form for strikkhopp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forøvrig ganske tilfreds med at alle de KG-kvinner som har blitt inspirert til å prøve ut denne avatar-aktiviteten i helga, sannsynligvis kommer til å tenke på meg under samleiet.... :oops: :oops:

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...