Gå til innhold

Lott@: Avatar-samleiet ditt


Sandman

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie

Kjedelig er ikke alltid det motsatte av morsomt ... :wink:  

"Sex" a la avataren, dvs time etter time uten penetrering, kan bare bli frustrerende, og da blir det også kjedelig....

Klarer ikke å penetrere henne?

Er du ikke hullvandt da? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lott@

"Sex" a la avataren, dvs time etter time uten penetrering, kan bare bli frustrerende, og da blir det også kjedelig.... og det kan da ikke være noen mening i at paret skal ha hver sin lille felles onanistund, hengende i en strikk? :o

Sand........ studer avataren litt til mens du lager tankebilleder.......

Penetrering i den stillingen er fullt mulig - og ingen umulighet dersom en har utstyret i orden :ler::ler:

spjoiiiiing spjoiiiing spjoiiiiiiiing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å penetrere henne?

Er du ikke hullvandt da? :hoho:

Se på bevegelsesmønsteret på fotbladene, og prøv å utfør det samme, så skjønner du at penetrering nærmest er en umulighet, med mindre hun har en stor defekt i underlivet, sammenlignet med andre kvinner...

:P

Det er ikke noe annet enn et fast spenntak med tærne i madrassen, som gjelder for han, hvis dette skal ligne på en penetrerende misjonærstilling.

8)

Jeg vil kalle avataren "villedende markedsføring"... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg vil kalle avataren "villedende markedsføring"...  :hoho:

Uerfarne folk finner nok ut av det etter hvert med hjelp av intimbarbering, kart og kompass.... :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Se på bevegelsesmønsteret på fotbladene, og prøv å utfør det samme, så skjønner du at penetrering nærmest er en umulighet, med mindre hun har en stor defekt i underlivet, sammenlignet med andre kvinner...  

...... eller med mindre HAN er godt utstyrt :sjarmor: DET er jo også en mulighet vett du!!

spjoiiiiiiiing spjoiiiiiiing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Sandman, kan det være at du rett og slett ikke rekker fram? :ler:

Får stadig reklamemail vedr penisforlengelse (selv om jeg er kvinne...), kan jo videresende noen til deg om det er behov for det? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

og det kan da ikke være noen mening i at paret skal ha hver sin lille felles onanistund, hengende i en strikk? :o

Du må ikke undervurdere onani, d er jo faktisk sex med ett menneske du virkelig elsker... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sand........ studer avataren litt til mens du lager tankebilleder.......

Penetrering i den stillingen er fullt mulig - og ingen umulighet dersom en har utstyret i orden :ler::ler:

spjoiiiiing spjoiiiing spjoiiiiiiiing

Det er jo nettopp pga at jeg HAR studert avataren, og omsatt den til praktisk virkelighet, som har gjort at jeg har reist spørsmålet!

Jeg kan strekke meg til at en penetrering muligens KAN være mulig, men der stopper det.... ingen mann klarer å utføre pulebevegelser, med fotbladene hoppende opp og ned..

...det er nærmest naturgitt at orgasmeframkallende bevegelser i midtpartiet, er umulig med det fotarbeidet...

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

husker du DDE-sangen: Vi trodde vi skulle klare d umulige?

Kan være den var inspirerende for paret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandman, kan det være at du rett og slett ikke rekker fram? :ler:

Får stadig reklamemail vedr penisforlengelse (selv om jeg er kvinne...), kan jo videresende noen til deg om det er behov for det? :wink:

Problemet er jo nettopp det at jeg REKKER fram, men mangler evnen til å løfte på r-æ-v-a hvis jeg skal konsentrere meg om å vippe føttene opp og ned i et helvetes tempo..... vil du pule med en mann som ligger dørgende stille med midtpartiet? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Jeg kan strekke meg til at en penetrering muligens KAN være mulig, men der stopper det.... ingen mann klarer å utføre pulebevegelser, med fotbladene hoppende opp og ned.....det er nærmest naturgitt at orgasmeframkallende bevegelser i midtpartiet, er umulig med det fotarbeidet...

....... åjoda, det går så greit så - regner med at du antar at mannens føtter er de som er øverst på avataren??????? Det er jo heller ikke så sikkert vet du :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Quote, Sandman: "...det er nærmest naturgitt at orgasmeframkallende bevegelser i midtpartiet, er umulig med det fotarbeidet..."

Orgasmefremkallende for DEG, ja. Ikke sikkert at det PARTNEREN DIN trenger for å få orgamse er masse YIIIHA og fort inn-og-ut?

Bruk fantasien, vennen :wink:

Forøvrig, Lotta, ser du kan ha MASSE å lære oss. Avventer neste forelesning! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest salma

Ja, Sandman, jeg puler GJERNE med en mann som ligger stille med midtpartiet. Det betyr nemlig at jeg kan gjøre AKKURAT hva jeg vil, og stimulere de områder JEG vil ha stimulert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....... åjoda, det går så greit så - regner med at du antar at mannens føtter er de som er øverst på avataren??????? Det er jo heller ikke så sikkert vet du

...det er underordnet hvem som er øverst, selve pulejobben skal gjøres like forbanna... :sjarmor:

...men jeg har forutsatt at han er øverst, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest salma
Nuvel Salma - det hele handler om å være åpen' date= fordomsfri og ikke minst jævlig kåt

Heier på Lotta!!!! :hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

...det er underordnet hvem som er øverst, selve pulejobben skal gjøres like forbanna... :sjarmor:

.

Du må ikke henge deg opp i slike gammeldagse forestillinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' Sandman, jeg puler GJERNE med en mann som ligger stille med midtpartiet. Det betyr nemlig at jeg kan gjøre AKKURAT hva jeg vil, og stimulere de områder JEG vil ha stimulert :wink:[/quote']

Hvis du hele tiden skal konse på å vippe fotbladene opp og ned, så mister du konsentrasjonen mot din egen orgasme. Basta! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...