Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #1 Del Skrevet 4. august 2007 Hvor har det blitt av kjæresten til Bailey? Og er Griffin på sykehuset? Gikk glipp av noen episoder, men har tatt opp en del som jeg ikke har sett... Vær så snill å ikke skrive mer enn det jeg spør om. Jeg er kommet til episoden hvor Bailey finner ut at Joe har stjålet penger, og Bailey har begynt å drikke litt igjen. Ikke fortell meg hva som har skjedd etter dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2007 #2 Del Skrevet 4. august 2007 Ingen som vet? Ble veldig nysgjerrig ser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emi Skrevet 4. august 2007 #3 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) *rydde* Endret 17. september 2007 av emi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2007 #4 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg tør ikke gå inn og lese oppsummeringen, vil ikke lese noe som ikke har "skjedd" enda! Ingen som vet hvor Sarah ble av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emi Skrevet 5. august 2007 #5 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) *rydde* Endret 17. september 2007 av emi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. august 2007 #6 Del Skrevet 5. august 2007 Nåh, man kommer da ikke til episode 1. Jeg havna på ei sesongavslutning og jeg tror ikke at jeg har hørt om det som står der nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. august 2007 #7 Del Skrevet 5. august 2007 Men jeg fant episodeoversikta, og her er det ikke noe lureri til ts som ikke vil vite! Her er alle episodene, det er bare å klikke deg nedover. http://www.tv.com/party-of-five/show/194/e...g=episodes;more Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emi Skrevet 5. august 2007 #8 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) *rydde* Endret 17. september 2007 av emi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emi Skrevet 5. august 2007 #9 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) *rydde* Endret 17. september 2007 av emi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emi Skrevet 5. august 2007 #10 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) *rydde* Endret 17. september 2007 av emi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå