Gå til innhold

Merkelige vaner og "fakter"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sofia; du må bare finne en mann med flere merkelige fakter enn deg. Og der er ikke vanskelig!! :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok... kaster meg ut i det:

-Toalettpapiret henger selvfølgelig inn mot veggen

-Knekkebrød har frøsiden ned

-Mat og drikke skal selvsagt inntas vekselvis gjennom hele måltidet. Selv om vi snakker om en enkelt brødskive.

-Brødskiver spises fra skorpen og nedover.

-...men jeg spiser aldri opp det aller siste hjørnet av "nedeskorpen". Det er jo ikke noe galt med det (jeg har jo akkurat spist det andre hjørnet!) , men jeg får det av en eller annen gunn ikke ned....

Jepp.. samlebåndet i butikken er meget viktig.

Firkantede esker av samme type stables oppå hverandre.

Bokser settes ved siden av hverandre, alle varer det er flere av skal stå sammen. Det er viktig å utnytte hele bredden på båndet! Når det er fullt skal det ikke stables oppå den lille skråkanten, men "Neste kunde"-skiltet skal flyttes litt frem i stedet

:o

selvsagt!

er ikke dette noe alle gjør? er det også unormalt, nå?? :ler2:

*Lisa*

Skrevet
Ahaaaa....nå skjønner jeg hvorfor jeg fortsatt er singel.... (snøft!)

Å, søren.... Selvransakelse! Prøver så godt det lar seg gjøre å unngå dette.

Skrevet

Jeg spiser visstnok epler på en helt utrolig merkelig måte, i følge mine venninner.

Med skrott & full pakke.

Også pingser jeg alltid med håret mitt, hele tiden. Setter det opp i strikk, tar det ut, osv.

Det ser sikkert fryktelig dumt ut... :P

Skrevet

Vidunderlig tråd dette - hvorfor har jeg ikke sett den før? Her er det tydeligvis en del tvangshandlinger, for det må det være når dopapiret skal henge utover :o å hallo! SÅ feil!

Vi har imidlertid løs dette ved å ha en dorullholder som går utover - dermed står rullen rett ut fra veggen, og siden ingen av oss er slangemennesker så må dopapiret henge fremover.

Ellers skal frøene på knekkebrødet ned (evt de dype hullene) den glatteste siden opp.

Skorper på pizza spises ikke.

Og stabling i handlevognen - og på båndet er viktig. Har fått mange aviser og egg most nederst i en krok fordi en fjortis ikke skjønner at melk med full fart vil måtte knuse mer skjøre ting. Så det ansvaret tar jeg selv.

Bruker en serviett per måltid - samt en mugge med vann. Spise uten drikke er ikke akseptert, vann må man ha.

Og så klarer jeg sjelden å ta på meg jakke og gå ut. Men blir gående rundt og virre med og uten sko fordi jeg er helt sikker på at jeg har glemt noe. Har mistet busser og t-baner av ren forvirring.

Jo, også spiser jeg ikke tomat-romper. Dvs skalkene på tomaten spises ikke. Det hjelper ikke om tomaten er i biter i en salat, liker ikke rompene, kun kroppen.

Skrevet

* Jeg sorterer klærne min etter farge, og de må ha tellekanter

* Sorterer kjøkkenutstyr etter farge og høyde (hvis samboeren plasserer det feil MÅ jeg ordne det)

* Frøene på knekkebrødene skal NED, og toalettpapiret UT

* Sover alltid på venstre side uansett hvor sengen er plassert i et rom.

* Skillingsboller og skoleboller spises rundt, slik at man sparer det beste til slutt.

Herregud, vi er jo sprø hele gjengen :hoho:

Skrevet

Og fylte kjeks skal alltid deles og man skal spise den tørre biten først.

Går greit med pepita og tilsvarende - men var borti noen her om dagen hvor det var hull i tørrlagene og fyllet gikk rett gjennom - ergo måtte spise alt på en gang - helt forferdelig var det.

*skjelver litt enda*

Skrevet
Og fylte kjeks skal alltid deles og man skal spise den tørre biten først.

Går greit med pepita og tilsvarende - men var borti noen her om dagen hvor det var hull i tørrlagene og fyllet gikk rett gjennom - ergo måtte spise alt på en gang - helt forferdelig var det.

*skjelver litt enda*

:ler2: føler med deg Tusenfryd!

Skrevet

Og så kan jeg ikke ha riktig tid på klokkene mine.

Den på pc-en må gå 9 minutter for fort, slik at jeg rekker det jeg kal se på tv - selv om jeg blir oppslukt på KG...

Vekkerklokken min må gå 10 minutter for fort, så jeg rekker å kle på meg før jeg skal gå - og så er det litt snoozertid innbakt.

På kjøkkenet må den gå tre minutter for fort, så jeg rekker det jeg skal om morgenen.

I stuen går den to minutter for fort.

Og i bile fem minutter for fort - også for at jeg skal klare å rekke det jeg må.

På badet går den korrekt - det har min kjære insistert på. Sånn har jeg hatt det i mange år - kan aldri endre på det. Da vi ble sammen hadde han henrykt stilt alle klokkene riktig i den gamle leiligheten min - for et kaos det ble. Følte at jeg hadde forsovet meg i ukesvis...

Skrevet
Jeg spiser visstnok epler på en helt utrolig merkelig måte, i følge mine venninner.  

Med skrott & full pakke.

Selvsagt skal hele eplet spises (med skrott og stener og alt) :o

- det samme gjelder selvsagt for pærer...

Skrevet

HELT RIKTIG:

Epler (og pærer) skal spises med skrott og kjerner og alt :-)

Dessuten spises gulrøtter slik: Det "rundt" først, og så den søte "stammen" i midten til slutt :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

:ler: Her var det mye morsomt.

Egentlig burde jeg vel spurt sambo om dette, for han ser stadig vekk rart på meg og humrer litt for seg selv, for han merker det sikkert bedre enn meg. Får spørre han senere i dag.

Noen av faktene jeg har er nevnt her før.

Det jeg kan komme på i øyeblikket er:

- Dorullen skal henge med tørket UT. Inn mot veggen er fysj og fyyyyskamme seg her i huset.

- Frøsiden på knekkebrødet NED!

- Må ALLTID gå på venstresiden av sambo. Klarer ikke holde han i hånda på andre siden.

- Unngår kumlokk som best jeg kan. Fører av og til diverse merkelige krumspring og hopp. Kjører jeg bil er dette litt vanskelig da. :roll:

- Gardinene kan IKKE være skjøvet tett sammen til hver sin side inn mot veggen. De må henge pent og jeg får noia om noen klusser med mine gardiner. :x

- Samme rekkefølgen av ting jeg bruker i dusjen, og samme rekkefølgen på sminken.

- Dolokket MÅ tas ned igjen etter bruk.

- Det første jeg gjør når jeg setter meg med PC`en er og sjekke mail.

-Synes ørene til sambo er noe av det beste som finnes, særlig hvis de er kalde, så da koser jeg med dem. :oops: :oops: :oops: Ikke noe seksuelt med det, altså!

Skrevet

Skulle nesten tro du hadde skrevet min liste Midnattssol...

Skrevet

Jasså? Liker du kalde ører du også? :ler:

Skrevet
Jeg hater å bli tatt på ørene mine :-? :ler2:

JEG OGSÅ, så NÅDE han om han prøver seg på mine ører. :roll:

Skrevet

Ører er helt topp det ... (vel ikke alles ... :oops: ) ... Men ikke hvem som helt får "kose" med mine....

• 2 måneder senere...
Skrevet

...og så er det VELDIG viktig å ha skinken under osten, og ikke omvendt!

Skrevet

nope, osten skal under skinken!

Gjest Anonymous
Skrevet

-Når jeg handler må tingene legges på "båndet" i riktig rekkefølge. Dvs. så "badet" ting kommer i samme pose. Skap 1 ting i samme pose. Grønnsaksskuffen i en pose. Boksmatskapet i en pose osv. Kommer fra butikken med ørten halvfulle bæreposer.

- Må henge over badekarret og vaske håret før jeg hopper inn i dusjen. Dette hater min sambo, for hvis jeg dusjer først blir det tomt for varmtvann.

- Vekking. Har rituale med 2 vekkeklokker + mobil og div. snooz metoder. Hmmm. Tror dette irriterer sambo mest når jeg tenker etter.

- Må alltid opp på do rett før jeg sovner hvis jeg har ligget og lest en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...