Livets datter Skrevet 20. mars 2003 #1 Skrevet 20. mars 2003 Vi var en vennegjeng som ble sittende og diskutere dette temaet over et glass vin forrige helg. Vi mennesker legger til oss ganske mange rare fakter uten å tenke over det. Med fare for å fremstille meg selv som "litt merkelig" skal jeg presentere noen av mine. Håper noen kjenner seg igjen. Når jeg spiser en brødskive, må jeg alltid holde i "riktig" ende, og spise fra den andre. Det er faktisk opp og ned på en brødskive. Et egg må alltid spises fra den "spisse" enden. Når et rundstykke skjæres i to, foretrekker jeg å spise "dyna" fremfor "madrassen". På hoteller vil jeg alltid velge sengen innerst i rommet. ...men ellers er jeg helt normal! Noen som kjenner seg igjen eller har andre rare "leveregler"?
jordbær Skrevet 20. mars 2003 #2 Skrevet 20. mars 2003 Hehe... Jeg "karter" knekkebrød, og knekkebrød HAR opp og ned side. Jeg går alltid på venstre side av en person. Jeg går ALDRI over kumlokk... I knivskuffen skal ting ligge i denne rekkefølgen: gaffel, skje og kniv. Jeg dreper vingummi-krokodiller før jeg spiser dem. Men ellers så er jeg normal.. (Og medlem av De Selverklerte Gales Forbund www.dsgf.no)
Livets datter Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2003 Jeg dreper vingummi-krokodiller før jeg spiser dem. Oj, tør jeg spørre hvordan?
Gjest Lea Skrevet 20. mars 2003 #4 Skrevet 20. mars 2003 Jeg spiser hodet på seigmenn/damer først.. gjelder også krokodiller. Dessuten spiser jeg skorpa på pizzastykket før resten. MÅ pelle på kubbelys som brenner.
Skusla Skrevet 20. mars 2003 #5 Skrevet 20. mars 2003 MÅ ligge på venstre side av sengen Smører på knekkebrød på "frø"siden Når tlf ringer, tar jeg alltid tak i røyken før telefonen :oops: Hmmm... kommer ikke på flere jeg......
@lfa Skrevet 20. mars 2003 #6 Skrevet 20. mars 2003 Er fullstendig enig med de andre som sier at knekkebrød har en opp og ned side. Opp er da selvfølgelig frøsiden. Brødskiver har også opp og nedside, og skal snus og vendes på i alle retninger når man spiser. Gjerne mens man nøye observerer hvordan den blir seende ut etter hver bit. Seigmenn (vil ikke ha damene...) må halshugges før de kan spises. Badehåndklær etter en dusj/et bad, kan ikke brukes to ganger. Popcorn spises ett og ett. Spiser bestandig av saltet på saltstengene før jeg begynner på selve stengene. Er vel mer også, men dette får holde for en stund i alle fall.
Livets datter Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2003 Brødskiver har også opp og nedside, og skal snus og vendes på i alle retninger når man spiser. Neeeeiiii.... det er viktig å bare spise EN vei.
jordbær Skrevet 20. mars 2003 #8 Skrevet 20. mars 2003 Oj, tør jeg spørre hvordan? Ehh.. Du dunker den selvfølgelig i et hardt underlag... Hvis ikke kan du risikere at den kommer kravlende ut munnen din igjen! *oppgitt over at dere ikke VET dette*
Livets datter Skrevet 21. mars 2003 Forfatter #9 Skrevet 21. mars 2003 Øh... æh, selvsagt, Jordbær! Min dumhet. Dette hadde jeg jo visst dersom jeg hadde tenkt meg om.... (NOT)
OppNed Skrevet 21. mars 2003 #10 Skrevet 21. mars 2003 Hehe. Vittig streng. Jeg spiser så godt som alt med kniv og gaffel (inkl. hamburger, pizza, brød. I evt mangel på kniv og gaffel, så river jeg av biter og spiser dem på den måten). Greier ikke tygge over ting med fortennene (bunner sikkert i frykt for at det skal sitte valmuefrø etc mellom tennene neste gang jeg snakker og gliser til noen), Elskling mener bestemt at jeg har misforstått tennenes opprinnelige funksjon, og tror jeg fikk utstyrt store, hvite fortenner til pynt. Og kun til pynt. Er ellers en plageånd når det kommer til ommøblering. Flytter rundt på møbler og bilder hyppig, og plager ham med å insistere på å bytte side i sengen med jevne mellomrom (tenk så kjedelig å se for seg heeeele resten av sitt liv tilbragt på samme side av sengen. Skummelt). Hva er vingummi-krokodiller??? Maiken
Gjest Cruella Skrevet 21. mars 2003 #11 Skrevet 21. mars 2003 Jeg må alltid spise Troikasjokolade systematisk, dvs spise rundt geleen slik at den er igjen til slutt. Når jeg skal ha et glass vann, skyller jeg glasset 3 ganger først.
Livets datter Skrevet 21. mars 2003 Forfatter #12 Skrevet 21. mars 2003 plager ham med å insistere på å bytte side i sengen med jevne mellomrom (tenk så kjedelig å se for seg heeeele resten av sitt liv tilbragt på samme side av sengen. Skummelt). Hva er vingummi-krokodiller??? Hva? Bytte plass i sengen? Tror du er helt sprø, jeg! Det er meget viktig å ha samme side av sengen til enhver tid, for ikke å forstyrre nattesøvnen. Neste gang du er i butikken, ta en titt på smågodt-hyllen. Vingummi-krokodillene er svarte eller oransje, hvis jeg ikke husker helt feil, og spaker helt PYTON!!!
jordbær Skrevet 21. mars 2003 #13 Skrevet 21. mars 2003 Vingummi-krokodiller er godte! De er hvite på magen og sort eller oansje på ryggen. Også smaker de herliiiiig..mmmnam! Kommer i poser og du finner dem i smågodtehylla!
Livets datter Skrevet 21. mars 2003 Forfatter #14 Skrevet 21. mars 2003 krokodillene er svarte eller oransje, hvis jeg ikke husker helt feil, og spaker helt PYTON!!! De er hvite på magen og sort eller oansje på ryggen. Også smaker de herliiiiig..mmmnam! He he... det er godt vi er forskjellige!
Lillje Skrevet 21. mars 2003 #15 Skrevet 21. mars 2003 * Må alltid si natta til min bedre halv del, selv om jeg sier det til et tomt rom * Legger alltid pålegget på den bredeste siden av brødskiven. * Bretter håndklær og t-shorter på en bestemt måte, hvis andre gjør det blir det bare rot i systemene mine. * Må ha tellekanter på klærna inkl. på underbuksene. * Skille tiere og 20-kr fra resten av myntene i lommeboka
Livets datter Skrevet 21. mars 2003 Forfatter #16 Skrevet 21. mars 2003 * Skille tiere og 20-kr fra resten av myntene i lommeboka Hmmm... den var ny!!!
Redhead Skrevet 21. mars 2003 #17 Skrevet 21. mars 2003 Jeg går ALDRI over kumlokk... Det gjør ikke jeg heller.... Ellers så spiser jeg hodet på Bamsemumsen først. Knekkebrødet skal ha pålegget på siden uten frø! ..og mange flere merkelige vaner som mannen min sikkert klarer å huske bedre...
@lfa Skrevet 21. mars 2003 #18 Skrevet 21. mars 2003 De svarte krokodillene er bedre enn de oransje! * Skille tiere og 20-kr fra resten av myntene i lommeboka He he, det gjør jeg også. * Bretter håndklær og t-shorter på en bestemt måte, hvis andre gjør det blir det bare rot i systemene mine. * Må ha tellekanter på klærna inkl. på underbuksene. Slik er jeg også. Sambo er bare glad til, for da slipper han å legge sammen klær. Og så har jeg egen lommebok til Euro'en.
tuji Skrevet 21. mars 2003 #19 Skrevet 21. mars 2003 Når jeg spiser Grandiosa, skraper jeg først av fyllet med fortennene, så slikker jeg av den sausen som evt. måtte være igjen. Deretter skraper jeg av det myke av bunnen og spiser det. Til slutt spiser jeg resten av bunnen. Skjønner ikke at folk synes dette ser rart ut!!?
Gjest c75 Skrevet 21. mars 2003 #20 Skrevet 21. mars 2003 :D Morsom tråd! *Jeg MÅ sove på venstre side av sengen. *Sitter alltid innerst i hjørnet på kafe(dersom det ikke er ledig leter jeg videre ) *MÅ brette håndklær på en spesiell måte ellers blir det kaos i systemet mitt. *Det er selvsagt opp/ned på en brødskive... *Får noia av syltetøy på sånn sprutflaske. Smaker sikkert det samme men ,blææ! Ja,ja.Det er meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå