Gå til innhold

Tv-serier på 90-tallet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en god liste over gamle tv-serier som gikk på tv på 90-tallet. Foreløpig har jeg kommet på disse:

Hverdagsliv

Sunset Beach

Savannah

Doogie Howser M.D

Sledge Hammer

Kommer du på noen? :)

Twin Peaks

X-Files

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mye kjent! :laugh:
Noen som husker den serien som gikk på TV2 med en mann med svart hestehale som kjørte en blå jeep?

Var det ikke noe som het ''waikiki beach'' også?
Beverly Hills, Jamie :rodmer:

Anonymous poster hash: 894ba...fa6
Skrevet

Full house

Tvillingttøbbel

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke Tropical Heat noe? Kom alltid noen snuskete scener der og da var mamma snar med å kommentere at vi måtte skru av :)

Anonymous poster hash: 44ec9...b4e
Skrevet

Ah.... husker de fleste av disse seriene, får meg til å føle meg litt gammel :fnise:

Husker jeg likte The pretender også veldig godt!

Og en serie jeg ikke kan huske hva het... kanskje noen husker den?

En mann som reiste tilbake i tid (kanskje også frem i tid) for å hjelpe andre, han fikk en helt annen identitet da han reiste. Så var det også en eldre mann med han et par ganger... irriterer meg at jeg ikke husker hva denne serien het.

• Liker 2
Skrevet (endret)

det var en serie jeg så på som liten som handlet om en gutt som havnet i koma etter et fall, han levde i en egen komaverden som det skjedde mye rart og spennende i, noen som vet hva den het?

never mind, fan den ved et lett søk på google :P

Den het The Odyssey :)

http://www.youtube.com/watch?v=9Dhk3wdEQok

Endret av ^me^
  • 4 måneder senere...
Skrevet

På jakt etter en serie fra begynnelsen på 90 tallet. Den het "under afrikas himmel" på norsk. Noen som husker hva denne het på engelsk. Handlet om en ung gutt som vokser opp i Afrika.

Skrevet

Sjekkeprogrammet hvor deltagerne satt ved siden av hverandre, men skilt av et stort hjerte. Det var grusomt (underholdende)...

Og programmet med en skallet mann med briller (han jobber med reklame), det var et gameshow hvor man kunne vinne forskjellige reiser. Publikum hadde med seg en tannbørste som de viftet med. Noen vant reise til Hawaii, andre til Trøgstad.

KLM! Nyheter for nyenlandsmenn og nyhetene fra Montebello

Anonymous poster hash: eeab1...382

• Liker 2
Skrevet

Husk tannbørsten med Paal Tarjei Aasheim

Skrevet (endret)

"Freaks and geeks", "The Pretender" og "The Profiler", mener jeg å huske gikk på tv i dette tiåret. Mulig på slutten og over i 2000-tallet.

Ellers så tror jeg alt jeg så og husker er nevnt. Kan hende det er nevnt, men var en sånn "grøsser"-serie som gikk etter skoletid. Innbiller meg de var basert på en bokserie. Nye historier i hver episode.

Edit: Goosebumps(Grøsserne) var navnet på sistnevnte.

Endret av Eirasi
Skrevet

Var ikke Tropical Heat noe? Kom alltid noen snuskete scener der og da var mamma snar med å kommentere at vi måtte skru av :)

Tropical Heat og MacGyver. :rodmer: Også var det en serie som het High Tide.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Har noen nevnt my so called life eller Angela som den het her i norge?

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Sjekkeprogrammet hvor deltagerne satt ved siden av hverandre, men skilt av et stort hjerte. Det var grusomt (underholdende)...

Og programmet med en skallet mann med briller (han jobber med reklame), det var et gameshow hvor man kunne vinne forskjellige reiser. Publikum hadde med seg en tannbørste som de viftet med. Noen vant reise til Hawaii, andre til Trøgstad.

KLM! Nyheter for nyenlandsmenn og nyhetene fra Montebello

Anonymous poster hash: eeab1...382

høres 80 tall s ut for meg
Skrevet

Pliktløpet(Tour of Duty) gikk på TV Norge, handler om en gjeng soldater under Vietnamkrigen

Doktorn kan komma(Flying Doctors) gikk på svensk TV4 å handlet om en gruppe leger og piloter som dro rundt på landet i Australia å hjalp folk med store og små medisinske problemer.

Skrevet

7th heaven... Kvalitet!

Skrevet

Who's the Boss, med Tony Danza. Og Empty Nest, med legenaboen til damene i PanterTanter, er ikke nevnt - så da tar jeg med de. (Selv om de to seriene riktignok startet opp på 1980-tallet)

Anonymous poster hash: 2c3c9...972
Gjest BettyBoop
Skrevet

7th heaven... Kvalitet!

kvalitet? Kødder du?

• Liker 2
Skrevet

kvalitet? Kødder du?

Nei, jeg kødder ikke! 7th heaven er det beste som har skjedd i tv historien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...