Gå til innhold

Tv-serier på 90-tallet

Anbefalte innlegg

Skrevet
Heisann!

Er det noen av dere som husker en serie som handlet om en mann som ble utsatt for en ulykke, også var det en annen mann som klarte å redde han ved å forandre han til en annen mann (kanskje en maskin, husker ikke helt), også ble han en etterforsker. jeg husker at i introen så var det dette bildet med. Noen som synes dette høres kjent ut i det hele tatt? Blir snart gal av å ikke finne ut hva serien heter. Tror kanskje at det var Eric Close, se bilde her

Blir veldig glad hvis noen husker denne, for det er ingen som jeg har snakket med som klarer å huske. :)

I serien hette han mr. Paul Newman mener jeg å huske. Veldig bra serie!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sweet Valley High

Felicity

Charmed

Er de jeg husker best iallfall. :)

Skrevet
Også var det Crossroads eller hva den nå heter.. om en far og sønn som skal bli venner igjen eller noe sånt..

Åja!!! Husker jeg var så forelska i han sønnen. Tror han het James Dylan eller noe sånt. Og jeg strevde fælt med å få tak i plakat med bilde av han på. Fant aldri det.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Thea_*
Skrevet

Jeg har hatt en serie i hodet lenge men husker ikke hva den heter!Husker ikke om det var på 90-tallet eller tidlig 2000 den gikk men den handler om to gutter og to jenter. Alle bodde sammen om jeg ikke husker feil. Iallefall så gjør tre av dem det. De to guttene er brødre. Han ene er skikkelig kul og pen. Alle ser opp til han. Den andre broren er dum. De har en nabo som ofte kommer inn for å følge med de. De liker henne ikke.

Noen som kan hjelpe meg?

Skrevet

De seriene jeg så var:

- Sunset beach

- Passions

- Roswell

- Sinbad sjøfareren

- Xena the warrior princess

- Hercules

- Young Hercules

( de tre siste gikk på tv 3, på "eventyrlige søndag"er)

Skrevet
Jeg har hatt en serie i hodet lenge men husker ikke hva den heter!Husker ikke om det var på 90-tallet eller tidlig 2000 den gikk men den handler om to gutter og to jenter. Alle bodde sammen om jeg ikke husker feil. Iallefall så gjør tre av dem det. De to guttene er brødre. Han ene er skikkelig kul og pen. Alle ser opp til han. Den andre broren er dum. De har en nabo som ofte kommer inn for å følge med de. De liker henne ikke.

Noen som kan hjelpe meg?

"Run of the house" med bl a Joey Lawrence???

Skrevet

21 jump street (med Johnny Depp, wooohooo!). Den er vel strengt tatt fra 80-tallet, men på tidlig nittitall satt jeg klistra.

• Liker 1
  • 2 år senere...
Skrevet

er det noen av serierne jeg kan se på youtub?? si fra?

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg har eerie indiana-maraton på youtube for tiden :danse:

Seriene jeg så på var Home and away, sunset beach, passions, McGyver(!!!) Silkesvarten, Dallas, Dynastiet, De syv søstre og Jenta fra fremtiden

Skrevet

The Practice. Jeg skjønner ikke at ikke flere la merke til denne serien når den gikk.

SAAB (Space Above And Beyond). Nå har jeg selv tjenestegjort i forsvaret (infanterist), tipper det har noe å gjøre med det som gjorde at jeg likte denne serien så godt.

http://www.youtube.com/watch?v=MbLAhEx3dvE

Anonym poster: 25031285a7d3aa5e5c3cfac46af3193f

Skrevet

Venner og fiender gikk vel også på slutten av 90-tallet.

Skulle hatt en egen kanal som sendte alle disse seriene igjen og igjen.

Husker jeg satt sammen med mora mi og så på Sunset Beach hver dag, det var jo så spennende, og diskuterte alltid hva som kom til å skje neste gang, som om det var vanskelig å skjønne :ler:

Jeg har mange episoder av Venner og fiender på vhs:p

Noen som husker Northwood?

• 7 måneder senere...
Skrevet

Bot og bedring

Tintin

The Borrowers

Det meste ser ut til å være nevnt nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...