Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2010 #121 Skrevet 3. februar 2010 Heisann! Er det noen av dere som husker en serie som handlet om en mann som ble utsatt for en ulykke, også var det en annen mann som klarte å redde han ved å forandre han til en annen mann (kanskje en maskin, husker ikke helt), også ble han en etterforsker. jeg husker at i introen så var det dette bildet med. Noen som synes dette høres kjent ut i det hele tatt? Blir snart gal av å ikke finne ut hva serien heter. Tror kanskje at det var Eric Close, se bilde her Blir veldig glad hvis noen husker denne, for det er ingen som jeg har snakket med som klarer å huske. I serien hette han mr. Paul Newman mener jeg å huske. Veldig bra serie!
Gjest Diane Skrevet 3. februar 2010 #122 Skrevet 3. februar 2010 Sweet Valley High Felicity Charmed Er de jeg husker best iallfall.
FangeLiv Skrevet 5. februar 2010 #123 Skrevet 5. februar 2010 Også var det Crossroads eller hva den nå heter.. om en far og sønn som skal bli venner igjen eller noe sånt.. Åja!!! Husker jeg var så forelska i han sønnen. Tror han het James Dylan eller noe sånt. Og jeg strevde fælt med å få tak i plakat med bilde av han på. Fant aldri det.
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 15. februar 2010 #126 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har hatt en serie i hodet lenge men husker ikke hva den heter!Husker ikke om det var på 90-tallet eller tidlig 2000 den gikk men den handler om to gutter og to jenter. Alle bodde sammen om jeg ikke husker feil. Iallefall så gjør tre av dem det. De to guttene er brødre. Han ene er skikkelig kul og pen. Alle ser opp til han. Den andre broren er dum. De har en nabo som ofte kommer inn for å følge med de. De liker henne ikke. Noen som kan hjelpe meg?
Gjest nnnn Skrevet 15. februar 2010 #127 Skrevet 15. februar 2010 De seriene jeg så var: - Sunset beach - Passions - Roswell - Sinbad sjøfareren - Xena the warrior princess - Hercules - Young Hercules ( de tre siste gikk på tv 3, på "eventyrlige søndag"er)
Frk. Stella Skrevet 15. februar 2010 #128 Skrevet 15. februar 2010 Jeg har hatt en serie i hodet lenge men husker ikke hva den heter!Husker ikke om det var på 90-tallet eller tidlig 2000 den gikk men den handler om to gutter og to jenter. Alle bodde sammen om jeg ikke husker feil. Iallefall så gjør tre av dem det. De to guttene er brødre. Han ene er skikkelig kul og pen. Alle ser opp til han. Den andre broren er dum. De har en nabo som ofte kommer inn for å følge med de. De liker henne ikke. Noen som kan hjelpe meg? "Run of the house" med bl a Joey Lawrence???
Gjest Gjest_mila_* Skrevet 19. februar 2010 #129 Skrevet 19. februar 2010 mine beste år og silkesvarten...!!
tineline Skrevet 23. februar 2010 #130 Skrevet 23. februar 2010 21 jump street (med Johnny Depp, wooohooo!). Den er vel strengt tatt fra 80-tallet, men på tidlig nittitall satt jeg klistra. 1
sarahpi Skrevet 14. oktober 2012 #131 Skrevet 14. oktober 2012 er det noen av serierne jeg kan se på youtub?? si fra?
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2012 #132 Skrevet 14. oktober 2012 NYPD Blue tålte tidens tann. anbefales.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 14. oktober 2012 #133 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg har eerie indiana-maraton på youtube for tiden Seriene jeg så på var Home and away, sunset beach, passions, McGyver(!!!) Silkesvarten, Dallas, Dynastiet, De syv søstre og Jenta fra fremtiden
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #134 Skrevet 14. oktober 2012 The Practice. Jeg skjønner ikke at ikke flere la merke til denne serien når den gikk. SAAB (Space Above And Beyond). Nå har jeg selv tjenestegjort i forsvaret (infanterist), tipper det har noe å gjøre med det som gjorde at jeg likte denne serien så godt. http://www.youtube.com/watch?v=MbLAhEx3dvE Anonym poster: 25031285a7d3aa5e5c3cfac46af3193f
kaprifolen Skrevet 15. oktober 2012 #135 Skrevet 15. oktober 2012 Tror ikke disse er nevnt enda! California Dreams Mine beste år/Kevin Morgendagens avis, tror jeg denne het på norsk Boy meets world Husker ikke hva den het på norsk Cosby gikk jo i Norge på 90-tallet Ti tommeltotter Roseanne gikk også i Norge på 90-tallet WINGS gikk vel på tvN Dinosaurs Bigfoot Power Rangers MORPHINGTIME! Og har ingen nevnt Baywatch?
Tia83 Skrevet 16. oktober 2012 #136 Skrevet 16. oktober 2012 Venner og fiender gikk vel også på slutten av 90-tallet. Skulle hatt en egen kanal som sendte alle disse seriene igjen og igjen. Husker jeg satt sammen med mora mi og så på Sunset Beach hver dag, det var jo så spennende, og diskuterte alltid hva som kom til å skje neste gang, som om det var vanskelig å skjønne Jeg har mange episoder av Venner og fiender på vhs:p Noen som husker Northwood?
Berentsens Skrevet 16. oktober 2012 #137 Skrevet 16. oktober 2012 Noen gode minner: http://www.youtube.com/watch?v=_vNV_V0SuSQ&playnext=1&list=PL297DA2A5AAB9235D&feature=results_video http://www.youtube.com/watch?v=3de2q3eMuEE
Nowayback Skrevet 5. juni 2013 #139 Skrevet 5. juni 2013 Bot og bedring Tintin The Borrowers Det meste ser ut til å være nevnt nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå