Gå til innhold

Da lille Nano ble til

Ishtar

Anbefalte innlegg

Vifårse. Jeg brant nettopp av en persona. Den var negativ, men teststreken (den som slår ut ved EL) var nesten like sterk som kontrollstreken. :noterer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er faktisk ikke helt sikker. Det siste halvåret så har jeg truffet på positiv persona, eller dagen før positiv persona hver gang jeg har begynt å teste (begynner å få kontroll på syklus og andre symptomer), så jeg er faktisk ikke helt sikker på hvordan personaen oppfører seg utenom EL. Dagen før første positive test så er begge strekene nesten borte. Dagen etter positiv test er det sterk kontrollstrek, svak teststrek.

Jeg myste på testen et par timer etter den ble tatt, og da var teststreken like svak som tidligere, mens kontrollstreken var veldig sterk. Teststreken var uansett veldig tilstede, jeg måtte ikke myse for å se den. Og jeg finner ikke noen informasjon om hvor mye HCG som skal være i kroppen for at persona slår ut.

Rett etter test fikk jeg mer tilstedeværende pupper, og det har ikke gitt seg. Men de kjennes ikke større ut, jeg bare merker at de er der, uten at det er mer enn bare litt ømt når jeg kjenner etter. Og da mest på utsiden. Men jeg kjenner det over det hele. Det stikker og herjer en del, kjennes litt ut som mensmurring. Og så er jeg veldig lettrørt.

IKM i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP2 13DPO IKM

Fortsatt ingen tegn til mens. Magen murrer, ryggen verker og puppene er småømme. Og jeg vet ikke hva jeg skal tro. Jeg valgte å ikke brenne av en Persona på morgenkvisten, da litt store mengder fruktte i går kveld førte til doløping i natt. Planen er å kjøpe en topakk CB på vei hjem fra barnehagen hvis det ikke dukker opp noe i løpet av dagen. Jeg har fortsatt forrige rundes kjemiske graviditet friskt i minne, og kommer nok derfor til å vente med å teste til i morgen tidlig.

Poden er for øvrig verdens skjønneste for tiden – en skikkelig kosegutt som har masse tid til å gi lange gode koser til både mamma og pappa. Om morgenen sitter han gjerne lenge på armen med sitt kinn tett inntil mitt mens han sier ”mmmmmmm”. :hjerte: Han skravler i ett sett, har masse å fortelle og tester stadig vekk ut nye ord og ikke minst ordkombinasjoner. Veldig stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småkvalm. Jeg tror det sitter i hodet, eller kommer av at jeg er sulten. Ellers er trusa fortsatt hvit. Mannen og jeg hadde lang samtale om fristende jobb (for meg). Hvis det ikke kommer noen resultater denne pp så skal jeg søke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg konstaterer at det er sunt for lommaboka at man har is i magen og ikke kaster bort penger på unødvendige tester. :skriver søknad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...