Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2003 #1 Del Skrevet 19. mars 2003 Hva synes dere jenter er best å bruke sammen med høvelen når dere barberer dere der nede? Jeg planlegger å gjøre det for første gang (dvs. rake alt bort) i aller nærmeste framtid. Går det an å bruke barberskum eller bruker dere andre ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tine Iren Skrevet 19. mars 2003 #2 Del Skrevet 19. mars 2003 Bruk barberskum du. Barber MED hårene. og husk, det er IKKE unormalt å få røde prikker der nede etter barbering. Etter du har barbert deg regelmessig med en eller to dagers mellomrom en stund så forsvinner desse prikkene og du blir nyyydelig lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lott@ Skrevet 20. mars 2003 #3 Del Skrevet 20. mars 2003 Babyolje!!!! Pass på at du bløter området skikkelig før barbering - dette hindrer sårhet i etterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 20. mars 2003 #4 Del Skrevet 20. mars 2003 Jeg bruker uparfymert barberskum eller barberkrem (Clinique)da det er mildere for den sarte huden i underlivet. Etter barbering, og også noen dager etterpå, bruker jeg ren aloevera gelè. Det roer ned huden og forebygger røde prikker. Hvis jeg barberer meg fast (2 -3 g. pr. uke) smører jeg meg med aloe vera gelèen morgen og kveld. Jeg får lett røde prikker hvis jeg går med trange bukser når jeg er nybarbert, det kan være lurt å unngå det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cand.Pubic.hår Skrevet 20. mars 2003 #5 Del Skrevet 20. mars 2003 Et godt råd Masser inn olivenolje før du begynner og til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 20. mars 2003 #6 Del Skrevet 20. mars 2003 :o Jeg får noia hver gang noen nevner Babyoil. Det svir jo som rakkern'! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå