Gå til innhold

Barbering med høvel

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva synes dere jenter er best å bruke sammen med høvelen når dere barberer dere der nede? Jeg planlegger å gjøre det for første gang (dvs. rake alt bort) i aller nærmeste framtid. Går det an å bruke barberskum eller bruker dere andre ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tine Iren

Bruk barberskum du. Barber MED hårene. og husk, det er IKKE unormalt å få røde prikker der nede etter barbering. Etter du har barbert deg regelmessig med en eller to dagers mellomrom en stund så forsvinner desse prikkene og du blir nyyydelig ;)

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Babyolje!!!!

Pass på at du bløter området skikkelig før barbering - dette hindrer sårhet i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker uparfymert barberskum eller barberkrem (Clinique)da det er mildere for den sarte huden i underlivet. Etter barbering, og også noen dager etterpå, bruker jeg ren aloevera gelè. Det roer ned huden og forebygger røde prikker. Hvis jeg barberer meg fast (2 -3 g. pr. uke) smører jeg meg med aloe vera gelèen morgen og kveld. Jeg får lett røde prikker hvis jeg går med trange bukser når jeg er nybarbert, det kan være lurt å unngå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...