Trampe Skrevet 19. desember 2007 #861 Del Skrevet 19. desember 2007 Åååh, pus Jeg har to - bror og søster. Og det er definitivt guttepusen som er kosetrollet her i gården!! Jeg skal på UL i morgen :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. desember 2007 #862 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvordan går det, jenter? Hatt en fin jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. desember 2007 #863 Del Skrevet 27. desember 2007 Har fått noe diaregreier, så julen har vært helt OK, men formen kunne vært bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. desember 2007 #864 Del Skrevet 27. desember 2007 Huff da... God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. desember 2007 #865 Del Skrevet 27. desember 2007 Jula har vært helt ok fram til nå. Legen mener jeg er utbrent. Så nå skal jeg bare hvile..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. desember 2007 #866 Del Skrevet 27. desember 2007 Hvile høres godt ut.. Gleder meg til helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. desember 2007 #867 Del Skrevet 27. desember 2007 Ooooo jul med din glede og alt det der - og jeg tror jeg begynner å få et kranglete bekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. desember 2007 #868 Del Skrevet 27. desember 2007 Og jeg har begynt å få vondt i ryggen... Håper det er forbigående... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. desember 2007 #869 Del Skrevet 27. desember 2007 Håper dere slipper unna både bekkenplager og ryggplager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. desember 2007 #870 Del Skrevet 27. desember 2007 Håper dere slipper unna både bekkenplager og ryggplager Håper jeg også... Du har vel hatt ditt av den slags, hvordan går det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. desember 2007 #871 Del Skrevet 27. desember 2007 Akkurat nå er bekkenet ganske greit. Men det kommer vel egentlig av rolige dager i jula. Når jeg går litt i løpet av en dag stivner jeg helt og jeg kommer meg nesten ikke opp av stoler eller sofa utpå kvelden. Ei heller ut av senga på morgenen. Men det går overraskende greit å ligge enda da. Ikke for mange plagene annet enn at det blir vondt om jeg ligger for mye på en side. Så må jeg snu meg og snu meg og snu meg.... Men jevnt over er jeg fornøyd med det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. desember 2007 #872 Del Skrevet 27. desember 2007 Akkurat nå er bekkenet ganske greit. Men det kommer vel egentlig av rolige dager i jula. Når jeg går litt i løpet av en dag stivner jeg helt og jeg kommer meg nesten ikke opp av stoler eller sofa utpå kvelden. Ei heller ut av senga på morgenen. Men det går overraskende greit å ligge enda da. Ikke for mange plagene annet enn at det blir vondt om jeg ligger for mye på en side. Så må jeg snu meg og snu meg og snu meg.... Men jevnt over er jeg fornøyd med det nå. Bra det da. Men det er sikkert frusterende å ikke kunne bevege seg som man vil. Jeg hadde blitt gal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. desember 2007 #873 Del Skrevet 27. desember 2007 Bra det da. Men det er sikkert frusterende å ikke kunne bevege seg som man vil. Jeg hadde blitt gal... Det er grusomt. Men jeg håper bare det ikke blir så ille som det var sist. Da gikk det ut over gubben og siden han våkna hver gang jeg snudde meg i senga. Jeg måtte ta tak i han for å i det hele tatt komme rundt. Husker hvor glad jeg ble da hodet til smurfen festa seg og bekkenplagene plutselig forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. desember 2007 #874 Del Skrevet 27. desember 2007 God bedring til dere alle! De to siste dagene her har vært så som så. Startet med at mini fikk feber i går og jeg klippet ham i fingeren i stedet for neglen . I dag er feberen hans oppe i 40,2, men han bryr seg ikke om kuttet i fingeren. I dag tidlig så skulle jeg bære mini ned fra 2. etg. Jeg skled på toppen og endte på bunnen. Heldigvis fikk ikke mini merke noe til det fysisk, men det fikk jeg. Jobbet jo med å holde ham fri for fallet og fikk derfor ikke tatt meg i mot. Nå har vondt i kneet, rumpa, ryggen og armen . Ellers er alt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. desember 2007 #875 Del Skrevet 27. desember 2007 Uffda, Murmelmy, det hørtes ikke bra ut! Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. desember 2007 #876 Del Skrevet 27. desember 2007 Uff, Murmelmy. Det hørtes vondt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. desember 2007 #877 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg er bare sår og øm, lille sparker i magen så hun har det bra. Har så dårlig samvittighet ovenfor lillegutt som alltid er så inderlig tapper. Vi var på legevakten i stad og legen mente han bare var forkjølet ettersom blodprøven ikke slo ut på bakterie, men virus. Fingeren ville det også gå bra med, mente han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. desember 2007 #878 Del Skrevet 27. desember 2007 Huff huff, Murmel Det høres jo både skummelt og dramatisk ut. Håper mini blir frisk snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 27. desember 2007 #879 Del Skrevet 27. desember 2007 Vel overstått jul, jenter! Utover kraftig forstoppelse, oppblåst, mage som presser oppover, tungpustet, tett nese og isjiasnerve i klem er formen "upåklagelig". Nå begynner jeg å føle meg skikkelig hval her... Håper det går bra med lille i magen og riktig god bedring til lille mini, murmelmy! Virus er noe skikkelig herk- her hangler frøkna skikkelig også. Sover ikke om natta for hun hoster så fælt og når hun ikke sover, så får heller ikke mamma og pappa sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. desember 2007 #880 Del Skrevet 28. desember 2007 4 måneder igjen til termin :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå