monja Skrevet 5. desember 2007 #721 Del Skrevet 5. desember 2007 Da jeg gikk gravid sist tror jeg mannen kjente det rundt uke 21 eller 22. Det er jo så herlig når vi endelig kan dele på gleden med bevegelsene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. desember 2007 #722 Del Skrevet 5. desember 2007 Ja, min har ventet på det ganske lenge, nå koser han med magen støtt og stadig. Jeg la meg før han i går kveld, og våkna da han kom og la seg - fordi han bare måtte stryke og kjenne på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. desember 2007 #723 Del Skrevet 5. desember 2007 Så koselig. Sist sang mannen min "Trollmor" og "So ro lillemann" til magen hver kveld, og selv etter fødselen var det de eneste godnatt sangene som roet smurfen. De er hans farvoritter enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 5. desember 2007 #724 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har prøvd å få min til å synge, men han får latterkrampe hver gang han prøver, så det funker ikke helt Kanskje han greier det mot slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 6. desember 2007 #725 Del Skrevet 6. desember 2007 Så koselig. Sist sang mannen min "Trollmor" og "So ro lillemann" til magen hver kveld, og selv etter fødselen var det de eneste godnatt sangene som roet smurfen. De er hans farvoritter enda. Det er faktisk akkurat de to sangene jeg synger til mageboeren vår også. Vi kjente spark utenpå allerede i uke 17, innbiller jeg meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. desember 2007 #726 Del Skrevet 6. desember 2007 Så koselig. Sist sang mannen min "Trollmor" og "So ro lillemann" til magen hver kveld, og selv etter fødselen var det de eneste godnatt sangene som roet smurfen. De er hans farvoritter enda. Disse sangene synger jeg for mini hver dag før han legger seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. desember 2007 #727 Del Skrevet 6. desember 2007 Her kjente vi spark utenpå nesten med en gang jeg kjente det inni. Rundt uke 18-19... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 6. desember 2007 #728 Del Skrevet 6. desember 2007 Vi kjente bare hjerteslagene mine utenpå vi. Jeg var 17+0 da jeg var 100% sikker på at jeg kjente liv. Ei stund senere ble jeg satt to uker tilbake, så det vil si at jeg kjente liv da jeg var 15+0. Det er jo tidlig det, og da er det kanskje rart at det gikk 6 uker fra jeg kjente liv til mannen kjente det? Vet ikke helt jeg. Men jeg bærer langt ned og har "lav" mage, så det er kanskje derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 6. desember 2007 #729 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg har prøvd å få min til å synge, men han får latterkrampe hver gang han prøver, så det funker ikke helt Kanskje han greier det mot slutten. Med førstemann pleide mannen å "synge" "å bæ, bæ lille lam" med mørk stemme slik som Kristian Valen hadde når han etterlignet Åge Hareide på Valen TV. Det endte med at jeg alltid fikk latterkrampe. Når han synger sånn til frøkna nå, holder hun seg for ørene og ber han slutte. Nå synger han ikke så mye for magen, men syns det er kjempekoselig å kjenne dultingen og gir alltid magen nattanuss når vi legger oss og hadekos på morgenen før jobb. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 6. desember 2007 #730 Del Skrevet 6. desember 2007 Så koselig din er da Nicky B Min er litt avventende, han synes nok det er litt merkelig å snakke til en mage. For det er jo en mage, selv om det er en baby der inne et sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 7. desember 2007 #731 Del Skrevet 7. desember 2007 Så koselig din er da Nicky B Han er ikke så verst nei... Hos oss er det nesten omvendt- jeg tror jeg syns det er merkeligere at det er en baby der inne enn det mannen gjør- selv om jeg/vi har vært gjennom dette en gang før. Jeg blir liksom litt overrasket hver gang babyen rører på seg... :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 7. desember 2007 #732 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg har ikke deltatt i vinlotteriet på jobb på flere måneder- kjøpte et lodd i dag for morro skyld siden det er jul og vi sikkert får vindrikkende mennesker på besøk i løpet av jula og tror dere ikke at jeg vant?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. desember 2007 #733 Del Skrevet 7. desember 2007 Sambo legger seg under dyna og snakker med magen, så jeg ikke skal høre hvilke hemmeligheter de har Sambo kjente også sparkene rett etter meg. I uke 16 tror jeg det var... Nå er det blitt en skikkelig propell som er veldig egoistisk på magen sin. Hvis jeg legger meg på magen eller sambo legger hodet på den så den blir litt klemt, kommer det ville protester fra innsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. desember 2007 #734 Del Skrevet 7. desember 2007 Vi er ikke noen mage-snakkere. Synes det blir unaturlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. desember 2007 #735 Del Skrevet 8. desember 2007 Sambo legger seg under dyna og snakker med magen, så jeg ikke skal høre hvilke hemmeligheter de har Høres kjent ut Lurer på hvilke hemmeligheter de koker i hop når de ligger under der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 8. desember 2007 #736 Del Skrevet 8. desember 2007 20 uker idag - og en total vektoppgang på 1,5 kilo :juhu: Jeg er litt fornøyd med det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. desember 2007 #737 Del Skrevet 8. desember 2007 20 uker idag - og en total vektoppgang på 1,5 kilo :juhu: Jeg er litt fornøyd med det ja Bra jobba! Og gratulerer med 20 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. desember 2007 #738 Del Skrevet 8. desember 2007 Ja, godt jobba Monja! *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 9. desember 2007 #739 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) 20 uker idag - og en total vektoppgang på 1,5 kilo :juhu: Jeg er litt fornøyd med det ja Jeg syns magen har formelig "eksplodert" den siste uka. Dristet meg på vekta til svigermor i dag og har en vektoppgang hittil på 1,8 kilo! Er ferdiggåtte 22 uker i morgen. Endret 9. desember 2007 av Nicky B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. desember 2007 #740 Del Skrevet 10. desember 2007 Herregud jenter, dere går jo ikke opp i vekt jo! Husk at dere må spise for den lille i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå