Tusseline Skrevet 19. mars 2003 #1 Del Skrevet 19. mars 2003 Åh, sitter her å vrir og spekulerer på hvilken sang dette nå er: "Why does birds suddenly appair...." Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. mars 2003 #2 Del Skrevet 19. mars 2003 Dette tror jeg noen andre spurte om for ikke lenge siden. Søk, så finner du sikkert det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. mars 2003 #3 Del Skrevet 19. mars 2003 Søk ja, - det er en gammel Carpenter-sang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. mars 2003 #4 Del Skrevet 19. mars 2003 http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...&highlight=rimi her er tråden :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 19. mars 2003 #5 Del Skrevet 19. mars 2003 Den sangen har jeg huska siden jeg så filmen om Karen Carpenter da jeg var ung.. Den var dømt til å bli en gedigen flopp, og ble kjempepopulær. Går ofte og nynner på den, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 19. mars 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 19. mars 2003 Takker og bukker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå