Gå til innhold

Liker du McDonaldsmat?

Bergenspike

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg HATER McDonalds...

Særlig kyllingburgeren. Kommer vel av en liten (sann) historie som kom frem for et eller to år siden.

Men jeg liker isen, fruktpaien og milkshaken da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gjest fant et kyllinghode i burgeren sin.

Sto om det i avisene etterpå.

Tviler på at det skjer igjen, men likevel...

Burgerking's kyllingburger er 10 ganger bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker godt mcdonaldsmat jeg... McFeast er den beste syntes jeg.... Men så er ikke jeg så glad i kylling da...

Burger King er masse bedre da vel og merke...... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Ååhh, ja! Jeg liker MacDonalds-mat! Fersk og varm da vel og merke! Det er det ikke alltid man får på denne kanten av landet... :wink:

Syns den nye store burger'n er så god jeg...namnam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nei og atter nei. Både McDonalds og Burger King går under kategorien nødmat for meg, dvs så og si aldri. Men is og milkshaken dems, det er godt.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm, synes hverken McDonalds eller Burger King er no særlig jeg.

Hvis jeg først skal spise 'junk' foretrekker jeg pizza eller går et sted hvor jeg får skikkelig tilberedt burger.

Men is og milk shake kjøper jeg ofte på McDonalds på sommeren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Når min venninne dro meg med på McDonalds, hvilket hun ofte gjorde til tross for at hun visste eksakt hva jeg spiste der, så betstilte jeg alltid følgende "en stor pommes fristes og en medium sprite". Jeg liker ikke sånne hamburgere jeg (særlig fordi de alltid insisterer på å putte masse dritt på dem. Hadde de klart å servere meg AKKURAT det jeg ba om ("kjøttkaka" med brød, og INGENTING ANNET!) så hadde jeg sikkert likt det langt bedre ja.)

Jeg er svært glad i hamburgere altså, når jeg lager dem selv. Da har jeg ofte ikke brød på jeg da, men av og til har jeg det også (spesielt om sommeren når det er grillet ute.. nam). Salaten har jeg ved siden av, og uten noe spor av dressing, og sylteagurker finnes ikke i huset engang.

Men McDonaldsmat, det liker jeg ikke. Min venninne klarte aldri innse dette (eller ta hensyn til det i alle fall, hun mente kanskje at jeg skulle "lære meg å like" dette også?) men det er fakta. Jeg liker ikke McDonaldsmat videre godt. Dog, chipsen der er god den, gitt at den er VARM! Med masse salt på (og nei, null ketshup, ødelegger smaken det) så blir det spisendes ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke McSærlig begeistret for McDonalds. McSynes nesten at det McKanskje smaker litt McLite av det.......

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mc Donalds? Neitakk!!

Gidder ikke å stå i kø i en evighet. Dessuten fikk både jeg og daten min veldig vondt i magen sist jeg spiste der!

Kan lage hamburger som er 1000 ganger bedre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...