Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Hadde sinnsyk halsbrann i natt også, skal til aku nå så håper det hjelper!

Har hatt ille halsbrann før men dette var grusomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sinnsyk halsbrann i natt også, skal til aku nå så håper det hjelper!

Har hatt ille halsbrann før men dette var grusomt...

velkommen til klubben. Har tre tonn gaviscon liggende, vil du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen til klubben. Har tre tonn gaviscon liggende, vil du ha?

Ja takk gjerne det... Har det gitt seg etter svangerskapet hos deg eller? Jeg hadde jo endel før jeg ble gravid også, men aldri så ille som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja takk gjerne det... Har det gitt seg etter svangerskapet hos deg eller? Jeg hadde jo endel før jeg ble gravid også, men aldri så ille som dette.

Det var skikkelig rart, kjente at det ga seg mens hormonene forsvant ut av kroppen. Var verst frem til fødselen og til å leve med etterpå. Tok fre måneder før jeg var helt kvitt det! :overrasket: skal se hvor mye jeg har liggende jeg, det ligger litt her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempesnillt, tusen takk. Var hos akudama før i dag så håper det hjelper litt. Frister ikke å gå med dette resten av svangerskapet.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også Gaviscon liggende :ler:

Hos meg forsvant halsbrannen med en gang jenta mi var født! Men jeg var ikke av dem som var aller verst plaget under svangerskapet heller da, men det var ille nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på om det er hormonellt eller ikke faktisk. Hvis det er hormonellt tar det litt tid før det går over, hvis det er fordi babyen presser forsvinner det med en gang. Tipper ditt er hormonellt grace siden du kjenner det alt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hos meg var det nok fordi babyen presset på, for jeg fikk ikke halsbrann før et godt stykke ut i svangerskapet. Husker ikke helt når i farten, men det var nok når babyen/magen begynte å presse på.

Men fy søren så KVALM jeg var de første 13 ukene :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis ikke kvalm så burde vel ikke klage..

Men halsbrann er ille når det er på det værste det også altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Ja, babyen min begynner å bli stor... Fikk du bildet på MMS isted?

Vi har det sykt varmt. Har grillet ute, men nå har hele familien trukket inn i skyggen!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Ja, babyen min begynner å bli stor... Fikk du bildet på MMS isted?

Vi har det sykt varmt. Har grillet ute, men nå har hele familien trukket inn i skyggen!

:kyss:

Ja hun var kjempesøt.. Så ut som det falt i smak... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Innom for å hilse på og klappe litt på magen :gravid:

Har du fått noen diller ennå?

Med førstemann hadde jeg dilla på skikkelige brødskiver, helst med fersk leverpostei.

Med nr to var det god gammeldags middagsmat med poteter og bun saus. I massevis! Husker jeg en dag (i mangel av skikkelig middagsmat) i desperasjon spiste opp en hel boks med sånn ferdig brun lapskaus... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse på og klappe litt på magen :gravid:

Har du fått noen diller ennå?

Med førstemann hadde jeg dilla på skikkelige brødskiver, helst med fersk leverpostei.

Med nr to var det god gammeldags middagsmat med poteter og bun saus. I massevis! Husker jeg en dag (i mangel av skikkelig middagsmat) i desperasjon spiste opp en hel boks med sånn ferdig brun lapskaus... :fnise:

:ler:

Har ikke fått de helt store kickene enda.. Sjokomelk har det gått mye av i det siste, kjøper til og med sånne små litago bokser i kantina på jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bodillen
:ler:

Har ikke fått de helt store kickene enda.. Sjokomelk har det gått mye av i det siste, kjøper til og med sånne små litago bokser i kantina på jobben...

Ja, bare du ikke begynner å gnage murpuss av veggene, så... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Gratulerer Grace.

Du husker sikkert ikke meg fordi ny nick men jeg vanket en periode på prøveforumet. Husker deg og iss :)

Jeg skal ha baby jeg også og gleder meg stort.

Er bare innom en snartur så jeg kan sende deg en PM i morgen. Kan jo forklare hvem jeg er der så kanskje du kjenner meg igjen. Mye har hendt siden sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Gratulerer Grace.

Du husker sikkert ikke meg fordi ny nick men jeg vanket en periode på prøveforumet. Husker deg og iss :)

Jeg skal ha baby jeg også og gleder meg stort.

Er bare innom en snartur så jeg kan sende deg en PM i morgen. Kan jo forklare hvem jeg er der så kanskje du kjenner meg igjen. Mye har hendt siden sist :)

Hei.

Så hyggelig at du kommer innom.

Og veldig fint om du sender en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp::Gjesp: Vil bare sove jeg... Halvsover i stolen min på jobben...

Bare tre uker igjen til den magiske grensen nå... *krysserfingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...