Gå til innhold

Gravide Grace.

Fremhevede innlegg

Skrevet

:hoppe: Min hemmelige venn likte gaven.

Mulig det er laget en tråd allerede, men jeg finner den ikke jeg....

Har hvertfall fått en helt fantastisk pakke fra min hemmelige venn i dag!! Tuuuusen takk! Helt perfekt!! Kommer bilde, bare jg får ladet kameraet!

her er pakken min, er det ikke fiiiint!!??? Falt helt pladask for dressen, helt nydelig, gleder meg til å kle opp bebeisen min!!! Tusen, tusen takk, hemmelige venn, lurer fælt på hvem du er!!

:sjarmor: *littstoltja*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det HV med babystæsj? :)

Apropos upassende kommentarer: en bekjent av meg (som er temmelig tjukk) tok heisen. Inn kom en mann (hun ikke kjenner og aldri hadde sett før), og han strøk henne på magen og sa: nå er det vel ikke lenge igjen?

Og hun er ikke gravid... :blaaveis:

Helt utrolig hva folk får seg til å si... :riste:

Jeg skal også på hyttetur! :hoppe: Jeg skal til Sværje.

Og på mandag reiser jeg til Spania. Ciao!

:klem:

Gjest Vampyra
Skrevet
:hoho: Det er så frekt at jeg blir helt matt! Han skulle bare visst...
Skrevet

Jeg var bare seks uker på vei da jeg fortalte at jeg var gravid og allerede da drev folk og strøyk meg over magen :forvirret: en ting er når mange strutter, da gjorde det meg egentlig ingenting, men flesket mitt vil jeg gjerne ha i fred.

Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg synes det er helt merkelig jeg! Jeg gjorde kanskje det selv da jeg var yngre, men etterhvert som man blir eldre og har hatt gravide rundt seg så skjønner man at det ikke er særlig stas. Så hva er problemet til voksne mennesker som fortsetter?

Skrevet

Er flere som driver å tar meg på magen også.. Blir helt satt ut jeg...

Lillesky: Ja det HV er med babystæsj. Og jeg er jo SÅ spent på å se hva jeg får.. :lur:

Gjest Bodillen
Skrevet (endret)

Jøss, hva er det med folk??

Har jeg tatt på gravide mager, har det vært noen nære, med store, høygravide, for å kjenne sparking, og kun fordi magens eier har sagt "oj, kjenn!"

Tar man på magen til folk som ikke er gravide, liksom...det ville jo være helt utenkelig...

Endret av Bodillen
Skrevet

Super hyttetur, men orker ikke fortelle nå.

Reiser bort i morgen tidlig(eller i natt som jeg vil kalle det)

Får se om jeg klarer å oppdrive internett i noen av norges bittesmå byer ;)

Gjest Vampyra
Skrevet

Skal du forlate oss med en gang? :dåne: Du får kose deg da..

Gjest Frysepulver
Skrevet
:hoppe: Gratulerer med tolv uker!!! Herregud, tiden har gått fort! :)
Gjest Vampyra
Skrevet

Gratulerer!!! :juhu:

Ja fy fader dette har gått fort!

Skrevet

Gratulerer med 12 uker, nå kan du vel puste lettet ut ;)

Gleder meg til å komme dit jeg også ja.

Skrevet

Da er jeg endelig hjemme.

Ble en dag tidligere enn planlagt, mye fordi det var fullt på hoteller overalt og så var vi tidligere ferdig enn antatt.

Ble en lang da og lang kjøretur hjem i går. Tror babyen min kommer til å like å kjøre bil :fnise:

Var kjempegøy på hyttetur, de fleste hadde sett det på meg når vi badet på fredagen at det måtte være noe, men ingen turte å spørre...

Virket som alle ble glade, tror de har skjønt at vi har ønsket oss barn en stund(er bare noen av de som vet om forsøket etc)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...