Gå til innhold

Gravide Grace.

Grace

Anbefalte innlegg

Jeg venter fremdeles på energien som skal komme i 2.trimester jeg og på torsdag går jeg over i 3. :sjenert:

Neida, er ikke fullt så trøtt som i begynnelsen, men er avhengig av å sove middag hver dag og legge meg grytidlig for å komme gjennom arbeidsdagen :ler: Er på grunn av veldig lavt blodtrykk dette da, så mest sannsynlig blir nok formen din bedre etterhvert framover nå, er nok ikke lenge til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er vanlig at det går over når du går over i neste trimester :) Bare pris deg lykkelig for at du har sluppet å være kvalm! Jeg skulle gjerne hatt trøttheten sammen med kvalmen jeg, da kunne jeg sovet bort de første tre månedene. :fnise:

Ja er du gær`n. Jeg har jo vært kjempeheldig som har hatt så lite plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fremdeles på energien som skal komme i 2.trimester jeg og på torsdag går jeg over i 3. :sjenert:

Neida, er ikke fullt så trøtt som i begynnelsen, men er avhengig av å sove middag hver dag og legge meg grytidlig for å komme gjennom arbeidsdagen :ler: Er på grunn av veldig lavt blodtrykk dette da, så mest sannsynlig blir nok formen din bedre etterhvert framover nå, er nok ikke lenge til :klemmer:

Ojj. Ja får jammen håpe det. Sosial livet mitt er ikke lenger eksisterende så mye som jeg sover..

Tenk det å sove bort vennene sine. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Første gangen jeg var gravid (for *telle* åtte år siden) så var jeg sånn de få ukene jeg gikk gravid. Bare sov sov og sov. Var helt annerledes da en nå sist, så satser på at neste svangerskap blir perfekt. Ingen plager :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en "intens-ta-meg-av-vennene-mine-periode" i ferien jeg :ler: Og i helgene da, men stakkars sambo :ler:

Slapp heldigvis unna kvalmen jeg også, og andre plager har jeg ikke hatt, så er takknemlig for det altså :)

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg irritert. :klaske:

Skulle hjem for å hente et gavekort fra xxl, og så dra og kjøpe noen sko jeg har siklet på lenge. For nå hadde jeg endelig tid.

Men når jeg kommer hjem finner jeg jo ikke det dumme gavekortet.

Det lå¨joikke der jeg mente det lå osv...

Arrghhh!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trener til halv ti så er ikke hjemme før i ti tiden, også må jeg jo spise litt ;)

Dagen startet veldig bra i dag, men så kom jeg på jobb.Og det første jeg fikk høre her var;

Du har da jammen lagt deg ut bra mye...

:frustrert::sinna::frustrert::sinna:

Ja, hva f.... forventer folk?? Jeg var ganske rund fra før av, og når man da blir gravid så blir man rundere... Det er liksom ikke så babyen bare fjerner fettet der den skal ligge så det forsvinner.

:sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hva folk får seg til å si :overrasket:

Ja det er ikke bare jeg som syns det er frekt?

Var heldigvis inne på magegalleriet på babyverden, for mars mammaene og der var det heldigvis mange som hadde MYE større mager enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig frekt!! :kjefte:

Er det noen som er misunnelige for at du er gravid, eller? Prøv å ikke bry deg om det i alle fall... Bare kos deg med at du har baby i magen, du! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampyra

Fy fader!! Eier ikke folka på jobben din sosial intelligens overhodet?? :kjefte:

Det kan jo hende de prøvde å si at babymagen vises fort, men det er ganske så frekt altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, dame er vel snart rundt 60 og er ikke akkurat kjent for overdreven sosial intelligens nei.

Men likevel da..

blir jo gøy når det syns ordentlig og jeg ikke bare ser tjukk ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, så gøy å fortelle da :)

Har også noen sosial uintelligente vesener på jobben - kjøp deg ei tskjorte der det står, jeg er ikke feil, jeg er gravid på :fnise:

Eller når magen blir litt større: Don`t touch :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja det er merkelig det der, at når du er gravid så skal alle ta på magen din... Hvertfall ekkelt nå når magen bare er blubbete..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit når det er folk jeg kjenner, men når vilt fremmede folk, og mannfolk, kommer bort og stryker meg på magen så får jeg helt spader :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit når det er folk jeg kjenner, men når vilt fremmede folk, og mannfolk, kommer bort og stryker meg på magen så får jeg helt spader :kjefte:

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...